hup minnie snel naar de winkel voor vuilniszakken! maar miss heb je nog ergens een plastic zak ofzo!? kun je dat eerst doen en als de cake klaar is dan naar de winkel? Cindy!! ik ben ook erg benieuwd meid! hoop zo dat alles goed is!!!
ik heb uit duitsland een of ander zakje voor gulasch of zoiets. denk dat we dat maar gaan eten. met rijst en salade...... BBQ: meiden die nu op het allerlaatste lijstje staan komen jullie zeker? anders komen we mensen tekort.......
ja heb nog wel een plastic zak.....moet zo even de cake snijden en dan kan hij weer drie kwartier de oven in dus denk dat ik dan maar even snel ga......ben meestal in een halfuurtje weer terug....
Goedemiddag! Minnie fijn dat de catering kan leveren!! Ella ik heb van die pleisters gehaald voor erop. Dat lijkt me beter dan creme, nu zit er echt iets overheen. Miranda, jammer zeg!! Tum ja dat zal het wel zijn. Dacht dat ik gewoon weer helemaal op en top gezond was maar denk toch een verminderde weerstand ja. Door al die gebroken nachten krijg je dat ook wel denk ik. Haha Tum! Arme jij!! Wel grappig hoe je het verteld. *even tussendoor voeden..* *weer klaar* Haha Miranda, misschien juist wel de maand maar niet het IUI gebeuren! Ik lees dat er meelezers waren, irritant he? Misschien hebben ze wel een goede reden om mee te elzen... maar klets dan gewoon gezellig mee!! HAHA Nicky, misschien leest je schoonzusje hier mee! Ella, moeilijke tijd voor jullie! Ik heb ook echt zin in de barbeque! 14.00 uur vind ik ook prima. Ohh Minnie dat komt me bekend voor. Dat heb ik ook zo vaak gehad grr. Kijk voortaan gewoon zelf hoeveel vuilniszakken er nog zijn als ik voor de grote boodschappen ga. Zou je dat wel doen Minnie, weg gaan met de oven aan? Ik durf dat nooit! Ben erg benieuwd hoe het met Cindy gegaan is!! OHJA Debby!! Ik had je smsje ontvangen, maar op de 1 of andere manier kan ik niets terug sturen. Ga zo nog wel een poging doen, maar voor t geval het dan ook niet lukt... Blijft op de 1 of andere manier weer in mijn outbox hangen, zoals zovaak.
duchess ja idd die pleisters lijken me ook prettiger idee dan die creme! is het dan echt zo dat je er niks meer van ziet? tenminste dat zeggen ze altijd op die reclame! ooow mn vriendin komt er aan met haar 2 kids! we gaan ff gezellig leuten haha kom straks wel weer ff kijken! xx
Jawel je ziet het nog wel hoor!! Beter juist, want mn koortslip is vééél kleiner dan dat pleistertje. (nu issie wel heel klein, gelukkig!!!)
haaai meiden @nicky gelukkig gaat het wat beter tussen jou en schoonzusje meiss en yes tegen peettante goed zo!! ik hoop dat het ook blijvend is want dat was hier dus ook schoonzusje was bevallen en we waren er binnen 5 minuten en ze zei in mijn oren `sorry dat ik het toen zei van jij verdient geen zwangerschap en daarna begon het weer.. na 2 maandjes of zo ik hoop echt dat het blijvend is denk het wel nu ze peettante mag zijn: @anja heb je al gebeld meiss??? @duch ja is beter he die compeed lipdingen hahaha hoe issie verder??? @tumm ohh vervelend zeg zo slecht slapen ik hoop dat ze snel besluit te komen meiss.. en wat een leuk hondje haha als het hier regent komt hij ook echt niet bij zijn riem of deur in de buurt.. @ella ohh kom gewoon hahahhaa @minnie ja wij komen ZEKER!!!!! @miran oh jammer meiss dat je niet kan komen @minnie en annedore ik moest jullie heel veel succes wensen van debby.. voor morgen ze ligt nu echt strontziek op bed @hier nou er was geen dominant eitje te zien maar wel 2 of 3 die er boven uitstaken zeg maar die mogelijk gaan doorgroeien.. nu ophogen naar 112.5eh en dan maandag om 14.30uur weer terug komen.. hopelijk volgende woensdag de 3de iui deb zei ook al wel lang he voor je weer terug mag komen haha ik vroeg dat dus ook aan de gyn is dat niet te lang,hij zei nee we kennen jou lichaam nu onderhand wel en dan zit er hopelijk een mooi ei/tjes van 20mm en meiden ik mag volgende maandag ook beginnen met poetsen van 09.00 tot 13.00uur en dan snel naar huis en douchen en dan naar de kliniek
ff gauw want moeders staat zo voor de deur... Cindy; balen dat er geen dominant eitje was! Hoop dat de ophoging gaat helpen. *knuffel* & Weer weg, lees vanavond bij!
@cindy: beetje vreemd inderdaad dat er nu een week tussenzit! maar als ze daar zeggen dat het zo goed is dan zal het wel. Ik hoop trouwens ook dat het goed blijft gaan tussen schoonzussie en mij. @duchess: dat zou wat zijn als ze hier mee leest maar ik denk het niet. Dan had ze mij denk ik al veel eerder aangesproken aangezien ik hier niet de meest vriendelijke dingen over haar verteld heb @hier: krijg ineens een dut. Dadelijk maar naar huis rijden zit namelijk bij schoonouders. Ik hoop eigenlijk wel dat de enveloppen zo klaar zijn en dat ik dadelijk lekker naar huisje kan.
@anja ja ik baal niet hoor is de eerste fm pas geweest he en dat wisten we wel.. er was nu in ieder geval al meer te zien dan als we met 37.5 waren begonnen dus wij zijn blij haha snelle jelle jij
@nicky ja normaal zit er ook 7 dagen tussen hoor!! maar ik dacht 112.5 na 75 hebben gespoten is dat niet te lang.. hij zei nee we kennen jou lichaam onderhand wel dus hopelijk zit er dan een mooi ei/tjes ik hoop het echt oh ja me bms was nu 7.3mm dus was ook perfect volgens de gyn
ja ik heb wel hele goede hoop hoor ze zagen er best wel groot uit tegenover de rest maar hij heeft ze niet opgemeten.. dus dan zijn ze nog niet zoals ze moeten zijn maandag hebben we beter nieuws ik weet het zeker haha ik ga gewoon positief blijven hoor..
het gaat helemaal goed komen hier.. volgende week lekker gaan werken dus ook weer wat afleiding extra erbij haha ik ben gewoon blij er komt weer wat vrolijks in zicht haha
Nou dames ik ga even afsluiten en dan richting huisje. Ik hoop vanavond nog online te komen maar ik ga dadelijk eerst een paar uitzendingen van GTST terug kijken
Ach, die Debby, wat lief van haar Ik hoop dat ze zich snel beter voelt. En Cin: wat goed dat je weer zo positief blijft! Dat moet ik echt als voorbeeld nemen hoor! Ik zit helemaal in de put van dat ophogen steeds en jij bent telkens zo optimistisch. Dat ben ik normaal ook, maar nu dus niet Stom! Dus, jij nu ook 112.5 spuiten. Ik hoop dat het aanslaat, denk het wel! Als er nu al 2 a drie wat grotere zaten Beter dan niks he @hier: druk op mijn werk en deze week werk i maar 1 dag, want donderdag is hemelvaart, heb ik mazzel. Maar moet dus wel alles vandaag doen voor mijn patiënten. Nu ff korte pauze, straks weer vliegen! En morgenochtend mijn eindassessment *bibber!* En dan snel naar huis, douchen, in de auto, (hopen dat het niet te druk is, want kwakkie moet uiterlijk half zes in het lab zijn), en dan weer met de billen bloot bij Wissmann. Stuur POKON naar mijn eitjes! Liefs Annedore
@annedore meiss echt ik was eerst ook zo bang voor die ophoging telkens maar we zijn nu al 7 a8 maanden aan het spuiten en elke keer is het hetzelfde hoor!! dus nu ik de eerste keer mocht starten met 75 had ik wel verwacht dat er of wel 1 groot ei al zal zitten of dat het er zoals nu uitzag.. hopelijk groeien ze nu goed door en krijg ik volgende week nog mijn iui want die week erna is moeder weer een weekje op vakantie en moet ik kijken hoe ik daar dus kom.. haha die slide test ga je krijgen toch is zo leuk om die zaadjes te zien zwemmen want die microscoop staat gewoon langs je.. bij ruis mochten wij meekijken was echt leuk om te zien.. hahaha
@annedore: ik zal wat pokon richting jou sturen En natuurlijk ook naar de andere dames @slidetest: wij mochten ook meekijken bij dr. Ruijs. We kregen daarna trouwens wel een leuke rekening daarvan omdat het op hubbie zijn naam opgestuurd was richting cz... @debby: Knuffel!!!!