@miranda: ja gewoon even op je strepen gaan staan dan hoor......kijk maar naar mij met die clomid. heeft 1 keer gewerkt en toen niet meer. en toen wilde ze bij het ubergrote ziekenhuis ook geen fm doen en heb ze er gewoon doorheengedrukt haha.....ik wilde ook zekerheid! dus meid gewoon een lastige patient worden haha
wat duurt dat toch allemaal lang miranda! hoop dat je snel duidelijkheid krijgt met welke behandeling jullie verder mogen!
Miranda ik vind je zekers niet te streng! maar goed consequent hoor! idd het is soms echt lastig om kleine kinderen ook gezonde dingen te leren eten! ik vind het echt helemaal niet te streng! juist goed! en zo leert ze het denk ik ook het beste! want als ze nu ineens wel snoep en koek krijgt dan weet ze dat vast voor de volgende keer en dan wil ze miss helemaal niet meer dat ene hapje proberen![/QUOTE] inderdaad zo is het maar net!
tsjah....mijn vader (eten we eens per week ongeveer) die doet dat wel hahaha...die geeft ze eigenlijk direct na het eten een koekje...hoe vaak ik ook zeg niet doen..zo leert ze dat ze hier niets hoeft te eten...en krijgt ze iets lekkers als beloning toe!! :x maja...helpt niet...hij blijft het geven...lekker eigenwijs he....dan zeg ik nee, komt ze 5 minuten later aan tafel staan met toch een koek in de hand of de mond vol met iets lekkers......of een volle beker met ranja...en dan niet een druppeltje erin nee echt kei mierzoet!! Gelukkig luisterd de schoonmoeder en mijnm moeder wel als we daar zijn hahaha die doen het op mijn manier....niet eten is ook niets snoepen....ook al weet ze dat als we daar zijn dat ze altijd iets krijgt......(krijgt ze dan ook wel, want is zielig als ze anders altijd krijgt om dan af te pakken) maar niet als beloning op niet eten...snap je het nog? hahaha.
smakelijk eten ella! annelore, succes als je nog leest meis!! en minnie, gelukkig jullie zijn het er mee eens hahaha. soms denk ik dat ik streng ben...tis niet zo dat ze nooit niets krijgt he!! ben niet zo moeilijk ze krijgt gewoon chocolade en snoepjes als ze er een wilt.....maar af en toe wil ik gewoon dat ze doet wat ik wil...meestal doet ze dat ook! Tis zelfs zo....we waren vorig jaar op vakantie...en pas ook uit eten...ze bleef netjes zitten totdat wij ook klaar waren.....en toen wij klaar waren wou ze uit de stoel! zat er een ander stel vlak bij ons en die zeiden wat lief! dat ze dat doet.....ik zeg tsjah...gewoon vanaf begin blijven volhouden he....is gewoon aangeleerd dat ze dat moet....is dat zo moeilijk dan...soms zie je van die gillende en rennende kinderen....oke uit eten duurt lang!! maar ze kunnen toch wel ff blijven zitten...neem dan een kleurplaat ofzo mee!!! maja....mijn mening...Alyssa moet gewoon blijven zitten totdat wij klaar zijn...punt! en dat doet ze dan ook gewoon netjes...(soms niet hahaha)
@minnie ja de frietjes waren lekker maar heb net toch wel boven de pot gehangen??? mijn maag kan er niet meer tegen denk ik hahaha ook als ik nu een blikje cola drink oh dan loop ik de hele dag te boeren enzo terwijlik eerst dus alleen maar cola dronk??? @miran nee ik vind je helemaal niet streng hoor.. eten wat de pot schaft!!!! is mij altijd aangeleerd en ik vind maar zo ook al eet ze 2 hapjes dan heeft ze het in mijn ogen wel geprobeert snap je er was eens een filmpje op youtube van een meisje wat erwtjes moest eten van haar moeder nou dat vond ik wat overdreven hoor om het dan te filmen zeg maar.. maar ik weet wel dat onze kleine alles gaat eten wat wij voorschotelen zoals jij zegt ik ga niet 2 verschillende dingen koken no way!!! @minnie ziet er lekker uit meis hahaha morgen eten wij chili con carne hmmmmmmm nou meiden ik ben even onm kijken tot strakkies...
wij hebben net even gekeken voor een midweekje duitsland......naar de hoofdstad en dan 4 nachtjes slapen. even eruit.....wil alleen zelf nog even afwachten hoe het gaat lopen bij geertgen.....of is dat stom?
hmm chilli con carne...lekker!!! nee minnie, je wilt geen ronde overslaan natuurlijk...als het eromheen te plannen valt gewoon doen! ikzelf zou ook gewoon doen als ik wel afspraken zou hebben..misschien een ronde rustiger aan doen.
Heey meiden!! @Minnie; hou de hoop erin he meis! Ik ga heeeeel hard voor je duimen voor de fm morgen! @nicky; nouuu... zou je dat kunnen regelen? dat ik vandaag ga bevallen? hihi @Cindy: heee..balen zeg, geen dominant eitje.. Nou, maar weer duimen voor maandag dan! EN inderdaad; positief blijven!!!! @annedore; *stuurt pokon* @debb; ohh ben je ziek? beterschap meis! @cindy; Fijn dat je werkgeefster zo begripvol is! Dat scheelt toch altijd vind ik hoor! @Miranda; Tja.. wat is streng.. ik vind ook dat ze in ieder geval iets moet eten. En zeker daarna geen lekkere dingen, ik had van mijn moeder niet eens het toetje gekregen. Dus ik denk dat ik dat zelf ook niet zou geven. Marco moet niet zeuren.. hij vond het ook niet lekker Zo.. controle was weer goed hoor! Beeb is nu zo'n 3250gram, genoeg vruchtwater.. het ziet er niet naar uit dat ze haast heeft zei de gynaecoloog Bloeddruk was wel iets verhoogd, maar dat kan tijdens de laatste weken zei hij. Dus maar weer af wachten he
@tummetje: geef die pokon maar door hoor! wil er ook wel een hele container van whahaha. @cake: die is lekkerrrrrrrrrrrrrrr haha. zal ik er ook 1 maken voor de BBQ?
Echt raar.. heb nu weer een soort 'rust' over me heen ofzo.. heel apart gevoel. De hele tijd zit je een beetje ongeduldig te wezen, en dan denk je.. straks is er verminderd vruchtwater, ziet de placenta er niet meer goed uit, is de baby te groot, gaat er bij mij iets fout. En dan wil je dat de baby snel komt. Dan ben je op controle geweest, is alles goed.. en dan denk je; ach.. alles is goed, baby heeft het nog naar d'r zin, dus laat maar zitten ook tot ze zelf een seintje geeft. Vaag he