*stuurt ook een fles pokon naar minnie* je cake ziet er heeeeerlijk uit!!! Toen ik vanmiddag ff snel las dat je cake ging maken, vond ik dat ik dat ook wel verdiend had, haha Dus ik heb een mokka schnitt gekocht.. *kijkt om zich heen*
hihi och arme tum.......haha tja dan doe jij m snijden en dan net een beetje meer voor jou want jij bent met zijn tweetjes......haha
haha ja in 3en verdelen.....kijken of manlief dat pikt.....laat je stukkie in de koelkast staan...en als die erom vraagt zeg je dat is voor ons meisje die krijgt strakkies een stukkie nu slaapt ze eventjes...hihihi
die wil ik ook altijd hebben....maar hubbie ook dus halen we altijd allebei de kontjes eraf hebben er er allebei 1
hmm minnie die ziet er lekker uit hahaha tumm haha ik lees ook helemaal de rust nu bij jou nu je het zo typt mokka snith lekker hmmmmm..... haha ohh nu moet ze hem delen hahahaa leuk!!!
***Kwam nog even kijken hoe de controle van Tum was, maar gelukkig alles goed. Is een goed teken dat ze het lekker naar d'r zin heeft in jouw buik. Zei de gyn nog iets over je hoofdpijn?*** Ooooh die cake, mmmmmmmmmmmmmmmm, ga er denk ik ook maar 1 maken, hahaha.
@deb; lief van je we hebben het er nog wel over gehad, maar hij denkt dus dat het komt doordat de doorbloeding naar mn hoofd misschien te hard is zeg maar, omdat je lichaam het bloed harder rondpompt, en dat mn hoofd dat niet zo goed kan handelen. Vond het een vaag verhaal, maar ergens klinkt het ook wel logisch. Het zou na de bevalling over moeten gaan als dit het is. Ik wil best delen hoor.. maar geen taartjes enzo Heb gezegd dat ie nu niks meer krijgt
zit me nu ineens te bedenken dat ik zin heb om te gaan trouwen maar dat het nog zo ontzettend lang duurt gggggrrrr
Hier ook nog cakemeel in de kelder staan. Als ik nou morgen niet weet wat ik moet gaan doen... mmmm... @tum: nee sorry daar kan ik niet voor zorgen dat de kleine meid nu al komt sorry. Fijn dat de controle weer helemaal goed was en dat je nu zelf ook wat rust hebt gevonden. @miranda: Ik vind niet dat je te streng bent hoor! Helemaal niet! Groot gelijk heb je. @ik: ik loop naar debby toe geef haar een knuffel en stuurt haar naar de bank toe.... jij zou toch lekker gaan hangen met arnoud? @hier: net heerlijke asperges met kipschnitzel en gebakken aardappels (deb bedankt voor de tip) gegeten Was weer super lekker. Had de aardappels nu a la papa gemaakt rauwe aardappels bakken, uitje eronder en flink wat peper. Jummie jummie. Morgen hier frietjes, niet veel tijd om te koken laat staan om te eten ivm yoga.
hahaha ja tumm ik heb dat geloof ik ook al gezegd dat het mischien is omdat je meer bloed produceert en je lichaam harder moet pompen. het klinkt idd logisch toch.. hopelijk is het snel weg,en heb je er na de zwangerschap ook geen last meer van.. lijkt me echt niet prettig om elke dag hoofdpijn te hebben,of vaak ik kan er al niet tegen als ik het een keertje heb.. **knuffel**
Het is ook erg lekker En die peper die over de aardappeltjes komt tijdens het bakken is vers gemalen peper da vindt ik altijd lekkerder dan van die kant en klare gemalen peper.
hahaha iedereen aan de cake en taartjes thnx minnie!!! @cindy; ja precies.. ik verwacht ook dat het na de bevalling gewoon weg is hoor.. @minnie; aaaah tis inderdaad nog erg lang.. maar de grote dag komt er echt aan!
ff spammen Let niet op de lichtflits midden op de foto. Is namelijk een foto van een foto gemaakt.... Ons kleine nichtje Noa: