Goedemorgen meiden. Deb hopelijk valt het mee vandaag, ik ga voor je duimen! Minnie en Annedore, heel veel succes vandaag, ik denk aan jullie! Zo hier echt een klotenacht gehad, niet om Yasemin, maar om mezelf!! Maar sterk denken te zijn en overdag niet gaan slapen, kwam er vannacht zooo moeilijk uit als Yasemin wakker was, vreselijk!! Dus ga toch nog maar mijn rust pakken als Yasemin smiddags slaapt. Ben wel al goed bezig geweest vanochtend. Badkamer gedaan, toilet gedaan, afgewassen, was in de machine, slaapkamer afgestoft, babykamer afgestoft en bedje verschoont, woonkamer afgestoft en opgeruimd.... Zometeen nog ff t boxkleed verwisselen, de was strijken en de andere was ophangen en de afwas opruimen en stofzuigen en dweilen. EN dan is t weer klaar voor vandaag. Straks ga ik even naar de babydump met Yasemin. Even een slaapzakje halen. En nog een keer slapen tussendoor... Dan zal t wel weer avond zijn.
OHJA, hier heeft Yasemin vanochtend een eerste lachje laten zien!! (op die stuiptrekkingen die op lachjes leken na natuurlijk hihi)
he meiden, ppppfff ben toch wel een beetje zenuwachtig en ga er dus ook gewoon maar van uit dat er niks te zien is.......schiet allemaal gewoon ook niet echt op heb ik het idee. steeds 1 ronde aanslaan en dan weer niet......het houd een keer op denk ik dan he en dan????
Dat lijkt me ook heeeeerlijk!!! Ik kan ook niet wachten tot ik mijn lichaam weer terug heb . Was je nog bij de ha geweest?
Minnie lief maak je niet te druk. Wie weet is er wel wat te zien en idd met spuiten kun je ophogen! Ik duim voor je hoor!
ja dat hopen we dan maar meiden. @deb: rot zeg steeds dat gespuug.....je wordt er op een gegeven moment ook heel erg moe van en alles gaat zeer doen volgens mij.....dikke knuffel! @duch: jeeeeeej een eerste lachje....en kijken bij de strijk...kan ze het mooi al leren voor later haha
Ik word er vooral heel erg moe van inderdaad Minnie . Het gaat nog niet echt zeer doen, kost alleen zooooveeeel energie.
Deb, nee ben er nog niet geweest. Heb mt manlief er over gehad, en hij wil eigenlijk liever niet dat ik dat doe...Dus nu heb ik gezegd, dan wil ik er met jou over praten, want het moet eruit...Als ik het probeer weg te stoppen, ben ik bang dat ik straks in een depressie kom. Dus we praten er nu samen over. Hebben uiteraard wel afgesproken dat als ik echt t gevoel heb het niet zelf te kunnen ik alsnog naar de huisarts ga. (dit bedoel je toch, dacht ik..haha) En Deb ik ga echt duimen voor je dat de misselijkheid snel weg is hoor!! Pff ik heb zondag ruzie gehad met mijn zus. Haar schuld overigens, ik ehb echt niets verkeerds gedaan in mijn ogen. Maar zou vandaag op haar dochter passen, heb niets meer gehoort van haar. Zei zondag vlak na de ruzie tegen manlief, als ze er is doe ik gewoon de deur niet open. (mn zus moet alleen ff 45 minuutjes naar een afspraak) Maarja nu ben ik wat rustiger en weet ik dus niet wat ik moet doen. Ik vind t een beetje gek om maar te doen alsof er niets gebeurt is! Als ze al komt natuurlijk...kan goed zijn dat zij t ook niet ziet zitten en ze helemaal niet komt!!
Wel fijn dat je het met hem kunt bespreken meis! En inderdaad voor jezelf in de gaten houden. Wilde hij liever niet dat je naar de ha gaat i.v.m. geloof of zo? Ik zit ook te denken om met een professioneel iemand te gaan praten, omat het allemaal zo moeizaam gaat. Weet nog niet wat ik doe. En wat betreft je zus, als ze straks komt, kan je de ruzie misschien uitpraten?
debby, mijn hart gaat naar je uit....ik weet hoe het is om altijd te spugen.... (hier ook 9 maanden op drinken en soms wat te eten wat er altijd weer uit kwam geleefd) troost je rond de 24e week word het iets minder.......en dan komt het tegen de 36e week weer terug bleeeeh!! Maar ik hoop gewoon dat het snel helemaal weg gaat...ben er helaas bang voor....eens kijken als je over de 16 weken bent en dan nog spuugt....mijn vk zei me dan gaat het helaas niet meer weg...tot de 16 weken heb je nog speling zodat het echt weg kan gaan. Hoop zo voor je!! duim duim duim duim duim!!! Minnie, sterkte met kijken....duim duim duim voor jouw ook!
Misschien is er nu wel een ei te zien Minnie en krijg je de Pregnyl mee? Bij mij ging het ook ineens snel, toen er een keer een eitje zat!
@Miranda, thanks meis! Ben jij toen ook opgenomen geweest, want als ik het zo lees, was het bij jou erger dan bij mij! Ik blijf hopen dat het tegen de 16 weken overgaat....
Debby, nee niet ivm geloof hoor!!! Gewoon omdat ik altijd loop te zeuren de hele week van bah, moet ik daar weer naartoe (als ik bijv bij een psycholoog ofzo loop) en zulke dingen. En tot nu toe heb ik er nooit zo heel veel aan gehad, vandaar!! Hij denkt dat ik er meer aan heb om het met hem er over te hebben. Als mijn zus komt tsja.. Denk niet dat dit uitgepraat kan worden.. T was iets heel stoms hoor, maar wel iets dat echt zo is en waar zij erg boos om wordt. Deb je bent bijna 16 weken.. (wat gaat t snel he!) Ik hoop echt dat t dan minder wordt. Hier werd het toen wel minder. Ik ga een meisje voeden, tot strakjes.