ja zeker kan dat haha zo doen wij het dan ook,maar soms (als ik geen zin heb in 2 prikken) pak ik alvast de nieuwe en maak ik die 37.5 op bij de volgende cyclus niet vergeten te ontluchten he die spuit en ja er zal heus wel wat te zien zijn vrijdag de 2de keer staat er meestal bijna een te springen
Dank voor jullie reacties meiden. Ik ben benieuwd wat de Clomid bij mij gaat doen. Het is afwachten hè. Ik voel me vandaag alweer minder sip dan gisteren. Hoop dat het zo blijft. Ik weet niet wat er met Miranda is, dus daar houd ik me maar buiten. Cindy: Lekker om zo vroeg te zijn. Heb je inderdaad nog een hele dag voor de boeg. Fijne dag vandaag Voor iedereen overigens een fijne dag Groetjes Annedore
meiden ik ga eitjes zoeken in de tuin!!!!!! whahaha. tot straks en anders tot morgen! allemaal een heeeeeeeeele dikke chocoladepaaseiknuffel!
Jeetje zeg. Er zit echt een negatief randje aan dit topic de laatste tijd, echt jammer. Miranda ik wist dat je een paar dagen niet hier was maar he, dat moet iemand zelf weten. Helemaal als mensen wel in andere topics plaatsen. Ik heb ook niet altijd de puf/zin om hier gezellig mee te kletsen. Zo zijn er meer meiden die niet dagelijks komen, daar wordt ook niet naar gevraagt. Dus vind dit weer erg raar. Ik wil je niet aanvallen, maar je komt op me over alsof je echt vreselijke last hebt van je hormonen?????? Bedoel dat niet rot, maar herken mezelf erin. Ik hoop dan ook dat dat het is en dat het ook een goede reden heeft (zwanger?) maar wat dit nou allemaal is de laatste tijd vind ik nogal onvolwassen. Het is hier een heel erg gezellig topic, we leven met iedereen mee, we kletsen met iedereen en als er iemand een paar dagen niet is dan is dat geen probleem. Idd zoals Anja al zei, ben je hier dan klets je mee en vinden we het gezellig, maar als je er een paar dagen niet bent liggen we daar niet wakker van hoor... helemaal van mensen die eerder ook al niet dagelijks hier waren. Nahja genoeg erover. Ik heb het wel een beetje gehad met al die negativiteit hier in het topic. Wbt hoe zwanger geworden. Wij zijn begonnen met Clomid 2 x 50 mg, 1 x 100 en 1 x 150. 50 en 100 deden helemaal niets, cyclussen afgebroken na 35 dagen met Primolut. Ging netjes om de dag op follikelmeting maar helaas. (wat een teleurstelling elke keer) De laatste keer was 150 mg en die leek ook niet aan te slaan. We hadden het al over spuiten gehad en toen ik ging voor een afspraak om de cyclus af te breken, en de volgende cyclus waarschijnlijk te gaan spuiten door de vele bijwerkingen die ik had, bleek er ineens een ei te groeien. Die is op cyclusdag 28 gesprongen. Toen zijn we 2 weken op vakantie gegaan meteen daarna en bij terugkomst testte ik positief op 2 dagen na NOD. Maar had het stiekem al door. Ik ben dus zwanger van mijn allereerste eisprong. En ik hoop dat de rest heeeeeel snel volgt... Ons kleine meisje wordt a.s. dinsdag gehaald... en toen ik net zwanger was, heb ik nog zo gehoopt, dat íedereen in dit topic zwanger moest zijn vóór mijn bevalling.. He bah wordt er helemaal emotioneel van... (ben ik al de hele dag, ivm de naderende bevalling...hihi) Erg spannend allemaal hoor meiden.. Ik zal Debby smsen als ons meisje geboren is. Ze moet sowieso 24 uur in het ziekenhuis blijven en ik ook dus kan me niet zeer snel zelf melden hihi. En thuis is het maar even afwachten, de eerste dagen heb ik vast wel wat anders aan mn hoofd. Dus ik sms Deb, dan weten jullie iig hoe het gegaan is ennnn hoe ze heet. NOG 2 dagen!! Brrr... Vanmiddag gaan we naar mijn oma, vanavond eten we bij mijn ouders (gourmet) en morgen weet ik niet of mijn koppie naar t forum staat. Hihi.. Gaan sowieso nog ff loangs de babydump morgen, die is open.. Misschien dat ik savonds nog wel ff kom kletsen.
Duch: Lekker in de rust hoor dat heb je dalijk niet meer... Ben benieuwd hoe jullie mengelmoesje eruit ziet..
Ik ben zelf ook erg benieuwd Mars.. haha. Heeeel benieuwd hoe ons halve turkje eruit ziet..... Hihi! Spannend spannend... kon vannacht al niet in slaap komen, sliep om 2 uur, was om 7 uur weer wakker. Wat een spanning. Heel gek om de precieze datum te weten, hoor. Hoe is het met jou Mars? Lekker in de wittebroodsweken?
Haha probeer maar zoveel mogelijk te rusten... Je heb het dalijk hard nodig.. Maar kan me dat jubbelende gevoel heel goed voorstellen... Wittebroodsweken haha,, het is weer rustig hier in huis gelukkig alle visites zijn geweest. En we kunnen eindelijk genieten, al is er niks veranderd hahahah... Zal zo eerst ff bellen met de afdeling, meisje heb al 2 dagen de hik niet gehad, en dus heb ik dr al 2 dagen helemaal niet gevoeld... En heb zo'n zwaar gevoel in me buik moeilijk uit te leggen.
Zware gevoel kan zijn dat ze ingedaald is? Ik had toen hier wel een zwaarder gevoel op mijn onderkant. Hoop dat je met goed nieuws terug komt meid!! Denk aan je!
@duch spannend spannend haha ik vind het ook zo spannend nu voor je meiss ga je nog veel kopen bij babydump?? heb je nu je bloom stoel al trouwens?? @tante heel veel succes meiss ik hoop dat het goed gaat daarbinnen
Nee die heb ik nog niet. Misschien dat ik hem morgen koop....en anders laat ik iemand hem na de bevalling halen. Wil hem het liefst nu maar wordt telkens zo tegengehouden dat ik het gevoel heb dat ze hem kado willen geven, vandaar... haha. Mams zegt elke keer 'Wacht daar nou mee, je kunt best een paar dagen zonder'. En gistermiddag deed ze allemaal geheimzinnig aan de telefoon... Haha... Babydump moet ff een nieuw manicure setje hebben.. schaartje is ineens kwijt. En verder gewoon maar rondsnuffelen denk ik! Inprincipe heb ik alles in huis. Hoe is het met jou Cin?
Genieten... Mannetje is de ramen aan t wassen (hij heeft echt extreme nesteldrang ineens whaha!) en is nu met t slaapkamerraam bezig. Leuk om te zien vanuit bed. Haha
hahahha ja mooi he als mannen zich in een keer verantwoordelijk voelen daarvoor oh ja klopt ja je zou hem cadeau krijgen hoofdwaarschijnlijk hahaha haii stralende deb
Hallo allemaal, Ik mocht vanochtend uitslapen van mijn mannen en werd pas om 11.30 uur wakker, heerlijk! Toen ik beneden kwam, was Arnoud inmiddels bezig met een ontbijt klaar te maken, lekkere warme broodjes, croissantje, verse aardbeien EN natuurlijk een eitje . @Annedore, ik had zoveel last van de bijwerkingen van de Clomid, dat ik het idee had dat ik weer een depressie zou krijgen. Heb een depressie gehad toen Ryan 8 maanden oud was . Dus dat heb ik tegen de gyn gezegd en aangezien je bij mij ook geen vooruitgang zag, mocht ik de 150 overslaan en overgaan op spuiten. Ik herken je gevoelens heel erg hoor meis, het is ook allemaal niet niets als je in de MMM zit. Het is allemaal onzeker en spannend en tuurlijk hoop je dat de 1e ronde direct raak is, maar dan komt altijd weer die onzekerheid om de hoek kijken. Krijg je ook FM's (folikelmetingen)? En dan inderdaad die sombere gevoelens van de Provera, heel herkenbaar! @Miranda, ik sluit me geheel bij het verhaal van Anja aan. Dat er niet naar je gevraagd wordt, wil niet zeggen dat je niet gemist wordt. Ik vind het jammer dat je zo radicaal besluit om weg te gaan . En ik zie aan je banner dat je ongesteld bent geworden, balen meis, hopelijk volgende ronde meer succes! @Minnie, en nog veel eitjes gevonden in de tuin? Wie verstopt ze bij jullie? Bij ons thuis deden we dat nooit, eieren zoeken, dus ik ken dat ook niet echt zeg maar...we hebben voor Ryan wel van die verrassingseieren gekocht, die gaan we voor hem verstoppen. En dan maar hopen dat hij begrijpt dat hij ze niet allemaal in 1x mag opeten . @Duchess, heel herkenbaar die spanningen nu je weet dat je bijna gaat bevallen! Het is zo vreemd, aan de ene kant wil je nog even genieten van dat getrappel in je buik, de laatste dagen samen, aan de andere kant kan het je niet snel genoeg gaan en ben je zo benieuwd naar dat kleine beebje in je buik, hoe ziet ze eruit, hoe zwaar is ze. Ik ben dinsdag de hele dag thuis, dus heb mijn mobiel bij de hand!!! Heb je trouwens nog een eerste pakje gevonden? Heb jij nog last gehad van nesteldrang? @Nesteldrang, omdat ik 24 uur plat moest de laatste paar weken, mocht ik dus niets meer doen. Maar op de een of andere manier had ik me in het hoofd gehaald dat ik de keukenkastjes nog schoon MOEST maken. Maar Arnoud mocht het niet doen van mij. Uiteindelijk is mijn moeder gekomen en zij heeft alle keukenkastjes van binnen gesopt, hahaha. We hebben het er nog vaak over . @Tante, oh jee, hopelijk niets aan de hand met jullie meisje! Voel je haar alleen als ze de hik heeft? En waar blijven de trouwfoto's ?
ja gaat wel goed hahaha heel vroeg wakker elke keer?? oh ja nu had ik gister een beetje bloedverlies??? snap er niks van ik heb toch al 3 dagen zo`n pijnlijke eierstokken en gister na het plassen 3 a 4 druppels roze op papiertje??? zou er wel bij horen