PCO deel 5

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by tummetje, Mar 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is ook hetgeen mij nog tegenhoudt Duch. Ik loop dan ook altijd te "zeuren" tegen die afspraak, heel herkenbaar dus. Lekker voeden meis :D.

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    De laatste keer was er toch nog niets te zien Minnie?

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    afgelopen zaterdag was het de laatste fm en toen zat er 1 eitje van plusminus 10mm......en verder alleen klein grut.

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hopelijk is dat eitje lekker doorgegroeid!!!

5. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    nee, wel meerdere keren urine moeten laten testen...maar ik moest om de 5 minuten een slokje water drinken...anders droogde ik uit.....zat 2 keer tegen het randje aan.....ik zei dan dat ik meer zou gaan drinken en als het slechter zou worden dat ik zou bellen.....heb nooit gebeld hahaha...wilde niet naar ziekenhuis!

6. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    idd nog steeds niet ongi..maar werd wel wakker van de krampen in mijn buik...echt laag...dus denk nog 2 dagen max...ga morgen toch ff testen en dan wachten...ga er bijna 100 % van uit dat hij negatief word. Maar misschien hou ik het onbewust tegen...

Ik dacht zelf zo rond dag 22 eisprong te hebben gehad....want daarna ging de buikpijn weg...(het volle gevoel).....maar niet dus......

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Hoi Hoi,

Faith is net geslaagd voor de gehoortest :D ..

De verloskundige is voor de laatste keer geweest (de controles worden na ontslag door hun gedaan).. Gelukkig de vrouw die steeds zei dat het een blaasonsteking was, niet op visite gehad maar alleen de dames met wie ik wel overweg kon...

Was kort bezoek 5 minuten en ze was weer gevlogen :D, zo trots.. Faith heeft geslapen van 1 tot 4 en van kwart over 4 tot kwart over 9.. Nog steeds niks te klagen dus..

Ben echt aan het genietn van de kleine, heb dan ook wederom niet bijgelezen.. Maar dat komt met d tijd helemaal inorde..

Dikke Knuf

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    wat goed tante dat het allemaal zo lekker loopt! dikke knuffel

9. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    *ben ik weer*

Ziekenhuis kun je wel veel aan hebben hoor... Heb meerdere malen mensen gezien die opgenomen waren ivm misselijkheid.
    Kregen een infuusje en voelden zich al vrij snel een heel stuk sterker.
    Een mevrouw was zelfs ineens van de misselijkheid af.

Miran ik hoop echt dat je positief test... 18 dpo is toch wel positief!!

Tante wat goed van Faith dat ze zo lekker slaapt zeg. Super.
    En fijn dat ze geslaagd is voor de gehoortest!
    Geniet maar lekker van je meisje!

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
  11. Antares

Antares VIP lid

Nov 17, 2008
    19,894
    3
    38
    grappig minnie..moet je mannetje dan ook willen he...hihi.

heb ook een keer eentje gezien dat de getuigen en iedereen het gangpad op dansten....en daarna de bruid......was heeel grappig en mooi om te zien!!

12. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
  13. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    haha super grappig. :D

Ik ga ff knuffelen/spelen met Yasemin! Tot straks.

14. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    enne denk niet dat hubbie zoiets wil...... maar het zou wel echt gaaf zijn. we doen al wat niet alledaagse dingen op die dag dus ja.....kan dit ook nog wel vind ik haha

15. tummetje

tummetje Fanatiek lid

Dec 4, 2007
    4,270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!

@Duchess; Zo.. das rap, al weer aan het sporten.. moet er niet aan denken, haha :D
    EN al 18kilo kwijt! Ben benieuwd wat het bij mij straks is :D
    Aaaaaaah... en Yasemin dr eerste lachje.. wat lief!
    @Debby; Blijven weigeren, je kan het!!! :p
    @Minnie; Succes straks meis. Ik ga heel hard duimen voor je!
    @Miran; je houd het spannend hoor, ben benieuwd!
    @tante; jeeej! faith geslaagd! super joh!

Zo.. huishouden weer gedaan.. vandaag niks op het programma.. wat een rotleven heb ik toch ook he :D

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    nou meiden ik ga me even klaarmaken en zo op weg naar elsendorp.......ppppffff ben een beetje heel erg zenuwappig......hoop zo he.....hoop het echt.....

ik zal zsm weer hier zijn om te laten weten hoe het allemaal is gegaan..........tot straks

17. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @duchess: jij bent lekker bezig geweest gisteren! Knap hoor, ik zou zo laat niet meer de puf ervoor hebben. En wat heerlijk dat je al zoveel kilo’s kwijt bent. Hoeveel was je in totaal aangekomen? Jeetje zeg wat ben jij actief ’s morgens :( Ik zou het niet op kunnen brengen… Ow wat schattig, haar eerste lachje :D Wat fijn trouwens dat je goed met je mannetje kunt praten.

@debby: wat fijn dat je gister ondanks de misselijkheid niet hebt hoeven spugen. Hier alleen nog plannen om aan school te werken en misschien een cake maken.

@tante: wat goed dat Faith door de gehoortest is gekomen! En je hebt zeker niks te klagen over het lekker doorslapen van de kleine meid.

@minnie: dat is wel apart zo’n openingsdans maar wel leuk en inderdaad een keer iets anders J Heel veel succes en Elsendorp!!!

@hier: lekker geslapen tot bijna half 10! Heerlijk gewoon :D Vannacht wel een paar keer wakker geweest en 1x zo klaarwakker dat ik even moest lezen maar daarna weer lekker in slaap gevallen.
    Hier vandaag aan school werken en misschien nog een cake maken.

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha leuke filmpjes Minnie! Heb je al een jurk???

19. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    nou dames ik heb totaal geen zin om nu aan school te werken :( ik ga dus maar even beneden in de keuken staan :D en dan wat lekkers maken. Misschien dat ik daarna meer zin heb om aan school te werken.

Tot straks.

20. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Minnie, wat voor speciale dingen doen jullie op jullie bruiloft als ik vragen mag?

Nicky, eerder deed ik sochttends ook niets hoor.. Maar sinds Yasemin er is wel. Als t maar gebeurt is, snappie.
    Sochtends is manlief nog thuis, en is Yasemin vaak vrolijk wakker ipv huilerig wakker. Dus dan kan ik een hoop doen.

Minnie heel veel succes!!

Wat ga je precies maken Nicky? Watvoor cake? :D

Ik stond bijna klaar om de deur uit te gaan (zus is niet geweest, lekker.. had dus gewoon weg kunnen gaan)
    Maar bedacht me toen dat ze om 13.15 weer een voeding moet... bijna vergeten!! Dus daarna gaan we ff shoppen!
    Wil een puckababy kopen, want ik heb gezien dat als ik haar armpjes langs haar lichaam vast houd ze heel snel uit zichzelf in slaap valt.
    Nu moeten wij haar altijd in slaap knuffelen en dan kunnen we haar weg leggen, ook snachts. En vriendinnen van me hebben ook al goede ervaring met de puckababy.
    Dus ik ga het gewoon eens proberen. Zou zowat 20-30 minuten schelen snachts als ik haar gewoon meteen weg kan leggen.

Share This Page