Weer vanuit de trein. Jullie succeswensen hebben geholpen, ik ben geslaagd!! Nu hopen dat mijn eitjes en manlief zijn zaadjes meedoen met dit positieve nieuws. Dan wordt vandaag echt een topdag! Hou het hierbij, want krijg kramp van mini toetsenbord. Groetjes Annedore
@annedore: proficiat meid! ben je nu helemaal klaar? @duchess: ik heb een heerlijke appelcake in de oven staan ik hoop dat ie straks snel afgekoeld is en anders.... warme cake is ook best lekker Hopen dat de puckababy werkt. Dat is trouwens wel fijn dat je mannetje 's morgens thuis is dan zou ik ook 's morgens lekker veel doen. Ik heb vanmorgen de was opgehangen dus ook niet helemaal stil gezeten
oeeh...ga ik dan maar eens de was doen...heb wel vanmorgen de keuken opgeruimd....de rest moet nog....zucht... zit hier al weer te lang....misschien tot vanaaf!
Annedore, van harte gefeliciteerd!!! Super! Nicky, ooooh lekker zeg!!! Ja mannetje moet om kwart voor 10 weg, dus ik ben voor die tijd altijd al goed bezig geweest. Dingen waarbij ik liever niet gestoord wil worden doe ik dan. (afwassen bijv, elke keer met sophanden door t huis moeten wandelen vind ik erg vervelend.. ) En ik vind t heerlijk als ik alles aan kant heb!
@duchess: ik geef toe dat het heerlijk is om alles lekker van kant te hebben. Ik ben hier ook altijd blij als weer alles gedaan is, alleen moet het nu in etappes en daar baal ik soms wel van moet ik zeggen. Jij had toch ook zoveel last van je bekken tijdens de zwangerschap of niet?
Ja idd Nicky. Ik kon ook zowat de hele zwangerschap niets doen. En de laatste 10 weken al helemaal niks meer, daarvoor soms nog kleine dingetjes. Ik had al vrij vroeg last van mn bekken en dat kwam meteen opzetten toen ik van de misselijkheid af was, lekker handig haha... Dus heb 9 maanden zowat niets gedaan. Gelukkig was mijn bekken een paar dagen na de bevalling zowat over. (eerst nog een heel stuk erger, maar dat komt omdat Yasemin er zo uit geduwt werd. De echte bekkenpijn was eigenlijk meteen weg)
Watvoor een band heb je trouwens, dat had ik een tijdje terug al gevraagt maar weetniet meer of je dat had beantwoord of niet. (oeps, sorry!) Want dat kan echt veel schelen. Die banden die je in lingeriezaken koopt zijn namelijk echt niet goed zegt mijn bekkenfysio, en vaak hebben mensen die wel. Maar jij loopt ook bij een fysio toch?
Ik wilde dus vragen of het bij jou de laatste weken erger is geworden. ik hoop niet dat, dat bij mij ook gaat gebeuren. We zien wel. Is het dan is het en anders heb ik geluk. Minnie stuurde me net trouwens een smsje.... zit nog steeds te wachten.... is weer uitgelopen.
Ik heb een bekkenband van Anita. Ik heb inderdaad bij de fysio gelopen maar omdat het toen goed ging is dat toen afgebouwd en heb ik dus al weken geen fysio meer gehad. Mocht het echt te erg voor woorden worden dan ga ik zeker wel weer een verwijzing halen.
annedore wat goed! van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!! Duchess nou wat rot zeg dat je ruzie hebt met je zus! hoop dat het snel uitgesproken kan worden! Miranda wat spannend! nog niet ongi! ik duim heel hard voor je! Debby wat ontzettend rot dat je je weer zo ziek voelt..... sterkte met alles! Minnie heel veel succes meid! ik ga echt heel hard voor je duimen! en hoop zo dat er wat te zien zal zijn! lees dat je nog zit te wachten.... nou hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten en ben je snel aan de beurt! Tante wat fijn dat het zo goed gaat met Faith! helemaal super dat ze is geslaagd! meiden hier zo naar mn werk.....! en dan morgen vroeg voor mn eerste FM! vind het best spannend! Liefs
Hmm ik zou eens een andere band proberen Nicky. Als je wil, wil ik de mijne wel mee naar de barbeque nemen. Weet niet of hij je past, maar die schijnt veel beter te zijn dan die van Anita. Zegt mijn fysio tenminste. Opzich is het niet met de tijd erger geworden, maar vind het moeilijk te zeggen omdat ik vanaf week 28 dus in t ziekenhuis lag. Dat verandert de boel wel. Balen dat minnie nog zit te wachten! En lukt je cake, Nicky? Nou ik ga voeden en daarna lekker winkelen! Doeidoeii!
@duchess: kijk maar even, als je er aan denkt kunnen we eens kijken op de bbq. Fijne dag nog. @cake: mmmm.... nog 14 minuutjes en dan is ie klaar. Ziet er in ieder geval lekker uit nu die in de oven staan en hij ruikt heerlijk
@duchess; Heb ook goede verhalen over de puckababy gehoord! Schijnt erg goed te helpen! @annedore; Jeeej! gefeli!! @nicky; hmmm klinkt lekker die cake. Vind het altijd zo lekker in huis ruiken als ik een cake ofzo bak En minnie nog steeds te wachten.. hoop dat ze inmiddels al aan de beurt is!
@tummetje: hoe is het met jou vandaag? De cake is hier ondertussen al klaar en ziet er goed uit De stukjes appel zitten lekker verdeeld dus gelukkig niet helemaal naar beneden gezakt wat vaak is. Hier hangt de geur ook door het hele huis heen inderdaad super lekker luchtje
Aaaaaah hou op over die cake, hahaha Ik doe altijd als ik een cake maak met vulling, zoals rozijnen, appel, of wat dan ook. Eventjes je vulling in de bloem rommelen, en daarna aan je beslag toevoegen. Zo blijft het zeg maar 'kleven' en zakt het niet naar beneden Dus als je ooit nog 'zakkende' vulling hebt.. probeer dit dan eens Verder gaat ie hier goed hoor, niet echt veel te melden ofzo. Zit gewoon lekker te lezen op ZP, wat op hyves, blogs lezen.. heerlijk relaxed! En met jou?
Hier verder ook alles goed. Had inderdaad de vulling eens in de bloem gegooid maar toch bedankt voor de tip! Ik ben tussendoor voor school bezig. Heb nu hoofdstuk 2 af, net begonnen aan hoofdstuk 3 en moet 4 en 5 nog Gelukkig is hoofdstuk 3 niet zo groot en een uitbreiding van het onderwerp dat in 2 is besproken. 4 en 5 zijn wat lastiger heb gelukkig nog tot volgende week donderdag de tijd
Haha ja dank je Nog maar 8 opdrachten en dan is hoofdstuk 3 ook af en dan stop ik voor vandaag. 1,5 hoofdstuk per dag is toch wel netjes dacht ik zo. Heb net minnie een smsje gestuurd of ze nog zit te wachten of dat ze ondertussen al aan de beurt is. Heb nog niks terug gekregen dus ik verwacht dat ze of aan de beurt is of dat ze al onderweg naar huis is. Ik ben zo benieuwd of er nu wel eindelijk iets groeit bij haar.