meiden ik ben er weer. ik was om half 2 pas aan de beurt! maar daarna meteen naar de assistente en was dus erg snel weer weg. Heb dokter wissmann gehad vandaag en die is ook fijn moet ik zeggen. Heeft de echo helemaal goed uitgelegd. Baarmoederslijmvlies was nog steeds supernetjes....alleen weer die eitjes.....vanavf afgelopen zaterdag was er nog helemaal niks veranderd. Nog steeds geen dominant groeiend ei! heb we even zitten janken want ik zei ook dat ik zo bang was dat de gonal straks niks meer doet......gelukkig heeft wissmann me gerust kunnen stellen dat je dus echt niet resistent tegen gonal kunt worden.....Hij vroeg me wat ik nu wilde. ophogen of nog een paar dagen doorgaan. Ik heb gezegd: jij bent de dokter dus wat zou jij doen.....tja zegt ie ik zou op gaan hogen juist omdat er vanaf zaterdag niks meer is gebeurd. wel is het zo dat de kans op 2 a 3 eitjes dan groter is. dus de kans op een meerling ook.......achja hubbie roept al steeds dat we er twee krijgen dus wie weet. in ieder geval ga ik vanavond beginnen met 112.5 en dan zaterdag weer terug voor een fm bij wissmann.
@minnie: fijn dat dr. Wissmann alles zo goed heeft uitgelegd. Wel ontzettend balen dat er niks veranderd was tegenover zaterdag. Nu maar hopen dat de verhoging helpt en dat er dus zaterdag wel wat te zien is. Liefst dan 3 eitjes of niet? Wel erg prettig dat dr. Wissmann je kon geruststellen dat je niet resistent kunt worden voor Gonal. Knuffel meis!
heb ook nog de echofoto met de eitjes en het bmsv meegekregen. pppfff ben het even zo zat dat klotelichaam van mij!
hey meiden @duch ohh yasemin`s eerste lachje**smelt** jij ook al zo druk bezig ikke ook al.. heb vanochtend heel de huiskamer gedaan alle kasten aan de kant getrokken,de bank buiten uit gklopt en gezogen,de wc keuken hal zo naar boven naar de slaapkamer douche en nu moet ik nog de 2e slaapkamer en dan alles stofzuigen en dweilen heb er ook echt zin in vandaag,,, @debby meiss knuffel.. goed van je dat je het een beetje aan het wegdrukken bent hopelijk helpt het en ben je er dadelijk helemaal vanaf.. @miran ik vind het eigenlijk wel posi klinken allemaal bij jou hoor!! @nicky heerlijk appeltaart en vervelend meiss dat je zo`n last hebt van je bekken ook al zo druk met school bezig.. zet hem op meiss!!! @annedore proficiat meidd en heel erg veel succes met je fm.. @ella spannend meiss morgen de fm.. ik hoop echt dat er wat te zien is hoor!!! werk ze meiss!!! @tumm lekker aan het relaxen vandaag meiss.. is ook fijn op zijn tijd he hoe is het met de hoofdpijn? @minnie dikke knuffel meiss.. ook ophogen nu ik spuit nu ook 112.5eh hopelijk is dat nu voldoende meiss voor een mooi ei/tjes... knuffel en meiss geef de moed niet op he` er kan nog van alles gebeuren nu... maar begrijp heel goed dat het vervelend begint te worden.. @tante faith goed door de hoortest gekomen.. helemaal toppie meiss!! @de rest die ik ben vergeten sorry maar het was zoveel om bij te lezen haha heb dit allemaal zo uit mijn hoofd neergetypt..
we gaan maar gewoon weer verder. maar na meer dan twee jaar heb ik nu wel zoiets van: het mag nu eindelijk wel een keer gebeuren dat het weer raak is en dat het dan lekker blijft plakken!
Hé cindy! hihi, geen appeltaart maar een appelcake veel lekkerder joh Lekker bezig vandaag zo te lezen...
ik vind het goed hoor!! als jij dan die lekkere cake maakt haha ja zo zitten wij ook wel eens ooit hoor.. we gaan nu jaar 5 in en het word nu echt wel eens tijd ja...
oh ja haha appelcake is ook lekker ja ik ben nu wel een beetje moe hoor!! maar als ik volgende week weer begin met het werken wil ik niet dat ik hier ook nog eens elke dag druk bezig moet zijn dus doen we het nu super goed zodat we het dadeljk alleen maar bij hoeven te houden hahaha dinis zet net de spuit en ik krijg gewoon stroom van dat naaldje dus ik trek mijn been weg krr helemaal een kras op mijn beentje hahahaha
Ow meiden even een groepsknuffel hoor.... wat een lange tijden allemaal.... ruim 2 jaar en 5 jaar niet leuk om zo lang bezig te zijn. KNUFFEL!!!
Ja hoor dat is goed haha. 5 jaar alweer en dan loop ik te zeiken over het derde jaar waar wij nu al in zitten....... wissmann zei wel dat ik mijn leeftijd mee heb. Dat ik nog jong ben en nog vanalles kunnen proberen.......hhhmmm het zal dan wel he
Ja meiden, vind ik ook.. jullie tijd is nu wel gekomen! Tijd dat de mama's het stokje doorgeven toch @minnie; balen joh, hoop dat je zaterdag wel een mooi eitje te zien krijgt. En toch een geruststelling dat je niet resistent kunt worden voor de gonal @cindy; hier gaat ie goed hoor! hoofdpijn altijd aanwezig, maar je leert ermee leven Hoe issie met jou?
ja maar wij lopen nu pas 1 jaar en 2 maanden bij de gyn he dus ik weet niet of ik die andere jaren mee moet tellen..(hoewel ik wel altijd testjes deed en echt gericht kluste... minnie 2 jaar of bijna 5 jaar maakt niet uit blijft hetzelfde hoor!! die wens is er nou eenmaal en die zal echt niet zomaar verswijnen toch @tumm ja het gaat wel hoor!! zit te wachten tot eht weer maandag is voor het werk en voor de fm!!!