hahha minnie dan moeten we ook nog op zoek naar een lichaam die wel meewerkt nee laat mij maar hangen bij dit rare lichaam
@cindy: dat klopt inderdaad dat een positest niet alles zegt jammer genoeg. Ik ga gewoon voor iederen duimen op een kleefbeeb. @minnie: helaas, pap heeft de schroevendraaier in gebruik of moet je een kruiskop hebben?
gek eigenlijk want heb vannacht nog een droom gehad waarin ik 3 klikjes hoorde.............klikjes van de gonal pen. ik dacht eraan toen ik in de auto naar geertgen zat..........
boormachine is ook goed haha.......ideale lichaam al gevonden..........doe maarrreeee even kiezen hoor.....doe maar die van doutzen kroes ofzo.....
ja das gek!!! heb je nu een spuit van 900 meegekregen??? ik moet trouwens zeggen dat hele spierpijn gevoel heb ik niet meer,soms trekt het een beetje maar thats it... ik hoop echt dat het volgende week is de iui anders moet ik kijken hoe ik die week erna bij geertgen kom? och ja dat zien we maandag wel hoe of wat..
nee heb 300 meegekregen en heb nog in de spuit had nog een 300 in de koelkast liggen..........dus heb zat
ja haha zie jij dat ook bij de meeste moet je zo`n babynest gebruiken en ik vind dat niet mooi hahaha gewoon een reiswieg is mooi en dan de 2 maxicosy naast elkaar niet achter elkaar
ja inderdaad.........pppffff. haha en heb de maxo cosi die wij hebben ook niet op marktplaats zien staan.....wil wel twee dezelfde dan he haha
haha ja wij kijken daar ook wel eens naar hoor!! ik ben benieuwd of het er ook echt ooit 2 worden hier!! zou wel heel leuk zijn.. en dan een jongen en een meidd
haha ja inderdaad een jongen en een meid....bij hubbie zitten sowieso tweelingen in de familie.......
ja mijn nicht heeft wel een drieling.. ook door iui..of was het nou ivf?? ja in ieder geval ook op deze manier.. en bij dinis zitten 2 tweelingen..
Even om alle dames die het nodig hebben op te vrolijken.... YouTube - Dennis - Gewoon een vrolijk liedje.mpg
nou, hier eindelijk klaar met hoofdstuk 3. Ging een beetje moeizaam omdat ik er geen zin meer in had maar het is klaar Nou dames ik zie het helemaal voor me.... Cindy en Minnie dadelijk tegelijk zwanger van alle twee een tweeling. Worden er ineens 4 kindjes geboren.
ja zeker gaan we dan samen shoppen(als je me dan niet hoeft te rollen over straat hahahhaa) lijkt me echt leuk voor 2 beebs shoppen.. stel je krijgt 2 meisjes of jongens zou jij ze dan dezelfde kleertjes aandoen?? ik niet hoor wel dezelfde kleren maar mischien net een ander kleur t-shirt.. nicky kom op meidd nog 2 hoofdstukjes je kan het!!!