PCO deel 5

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by tummetje, Mar 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

Oct 31, 2009
    5,712
    68
    48
    Female
    disneyworld
    haha ja ik weet niet.....denk niet dat ik ze steeds hetzelfde zou kleden......

maar ik ga er weer even vandoor. de afwas doen en dan op hubbie wachten.....oja en natuurlijk cakeje eten haha....

tot straks meiden!

2. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    pffff.... nou cindy die 2 hoofdstukken komen deze week nog wel maar nu niet ben ik bang, of ik moet dadelijk ineens heeeeeeeeeeeeeel veel zin krijgen om er nog aan te beginnen.

Als ik een tweeling zou krijgen en dan 2 meiden of 2 jongens zou ik inderdaad wel dezelfde kleertjes maar dan net een ander kleurtje aan doen.

3. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Smikkelze van de cake minnie (waar blijft mijn stukje trouwens? ;) ) en veel succes met de afwas en het wachten.

4. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    cake ze minnie:):)

ik ga zo ook weer even verder heb nu wel weer lang genoeg pauze gehad hahaha!!
    ik weet precies hoe ik ben dan raak ik het niet meer aan en ga morgen weer verder..

nog even een beetje rondlezen op zp en dan gaat ze naar boven:):)

5. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    poetze nog cindy!

6. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    ja dat zie ik ook zo net een ander kleurtje haha..
    ik vind het wel leuk hoor dat ze hetzelfde aanhebben maar dadelijk weet ik niet wie wie is hahahhaa

7. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    thxx nicky komt wel goed hoor:)

8. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Haha cindy, ik denk niet dat je dat zal overkomen als moeder dan. zou wat zijn....

maar als jullie er alle 2 vandoor gaan ga ik denk ik toch nog even aan school werken, hier alleen zitten is ook niks.
    Oja de cake hier is overheerlijk :)

9. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    jaja ja maak me maar lekker:):)
    haha ik ga zo aan de chili ook beginnen we hebben hongerr!!!!

10. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    smakelijk dan maar cindy. chilli con carne is ook super lekker :)
    Wij vanavond frietjes. denk frietje speciaal maken.... mmmmmm....

11. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    frietje speciaal mmmm haha heb ik gister gehad,maar die was me niet zo goed gevallen.. wij hebben een neiuwe frietpan maar die bakt niet het is net of hij kookt hahahha..

ja chili is ook echt lekker wij doen er wel een beetje rijst of pasta bij want ben de stokbrood weer vergeten hahahaha

12. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Wat doe jij altijd in de chili cindy?
    mijn moeder doet er ook altijd wat rijst bij.

13. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    uhmm gehakt.
    rode paprika
    zo`n pakje honig mix voor chili haha
    mais
    bruine bonen
    vandaag ook champignons..
    ja dat was het eigenlijk oh nee 2 teentjes knoflook:)

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Maïs?? gatsie... niks voor mij. Champignons doen wij er ook nooit doorheen en knoflook ook niet. Paprika vaak wel maar dan geen rode (die lust ik niet) en er gaat bij ons een blik ananas doorheen :) de rest is hetzelfde. Met pasta heb ik het nog nooit gehad met rijst wel.

Kookze en smakelijk!

15. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hahha ja dinis lust ook geen mais:)
    ik doe dat dan gewoon op mijn bordje erbij..
    champignons heb ik nog nooit gedaan maar ik ga dat vandaag dus wel doen..
    knoflook hebben wij bijna overal in..
    wel gewoon normale dosis niet dat je het ruikt zeg maar..
    en rode paprika lust ik ook niet maar ga het er wel in doen hahaha dat pluk ik er wel uuit en gooi ik bij me manneke op het bordje:):) of in de kliko..

16. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    oh ja en natuurlijk niet vergeten de madame jeanetjes..

ik maak zelf mijn eigen peper he..
    madame jeanette
    2 rode 2 gele..
    1 ui snipperen..
    madame jeanette pureren..
    olie azijn en zout in een bakje die pepers en uien erdoor en huppa voor een maand lang super hete peper in de koeling:):)
    je hoeft er of alleen een beetje olie uit te halen of de gesnipperde uitjes heerlijk pittig door het eten

17. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Minnie, he wat rot meis dat er weer niets te zien was.. :(
    Het fijne aan de injecties is dat je dus op kunt hogen, hopelijk geeft dat beter resultaat meis! Ik ga voor je duimen!
    *dikke knuffel!*

Lekker he Cin? Ik kan echt genieten van zo bezig zijn in huis! Lekker muziekje op en gaan met die banaan!

Idd Nicky, niet leuk zo lang.. :(
    Wij hebben 3 jaar en 9 maanden er over gedaan... Zo vreselijk is dat he!
    Allemaal een heeele dikke knuffel lieverds!!!

Het is idd echt tijd dat er zwangere bij komen.
    Te beginnen met Miranda en de rest volgt!!!!!
    Vorige keer was het zo'n mooie babyboom bij ons!! Dat moet nu ook echt weer!

Haha idd Nicky, wilde net typen, deel 6 gaat geluk brengen!!!

2lingwagens, achter elkaar is wel makkelijker schijnt.
    Mijn nicht heeft ook een tweeling, als je langs elkaar hebt heb je vaak t probleem (in winkels enzo!) dat je te breed bent...

Mijn man is ook tweeling, gelukkig hebben wij dr maar één hihi... twee lijkt me erg zwaar.
    Maar t zou wel leuk zijn eens een tweeling in t topic, of twee tweelingen! :p

Chili..hmm heb ik ook zin in!! Maar zal ik maar niet doen ivm krampjes van Yasemin..bruine bonen zijn daar niet echt lekker voor!!
    Wij eten gebakken aardappels, met salade en kipdrumsticks uit de oven.

OOOH.. ik heb teveel geld uit gegeven! OEps!
    Was bij de babydump.. puckababy gepakt (die vind ik al duur, 40 euro!)
    Loop nog beetje rond te kijken en zie de elektrische kolf van Avent... Hmmm.
    Wilde die bijna 2e hands kopen (heb toch mn eigen borstschelpen hier staan) maar op marktplaats zeggen ze 'nieuwprijs 150-160 euro'
    Zie ik dat ie bij de babydump 109,95 kost. Dus heb m maar gewoon gepakt. Oeps!
    Maar even een weekje droog brood eten. :D
    Ach ik zei net tegen manlief, ik spaar op deze manier toch geld uit van kunstvoeding.. dus dat mag best!!! :D
    Ben trouwens erg benieuwd of de puckababy zijn werk goed gaat doen vannacht, heb er helemaal 'zin' in hihi..
    Ga nu lekker voeden, nog beetje strijken en de was ophangen en dan aan t eten beginnen.
    Tot vanavond!

18. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hahha duch heeft geshopt!!!:):)
    ik hoop ook echt dat het helpt die puckababy..

ik weet niet tegenwoordig hebben ze zoveel nieuwe dingen dat ik denk wat moet je er toch mee!!! hahaha
    ik denk dat wij het echt gewoon op de oude vertrouwde manier gaan doen:):)
    wij hebben het al niet zo heel breed en om dan al 40 euro aan een slaapzakje uit te geven haha ik vind het duur:):)

maar ik vind ze wel heel mooi die puckababy`s en al die andere luxe dingen:)

19. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @duchess: lekker geshopt zo te lezen. Welke versie van de Avent heb je gekocht? Bij de prenatal is ie inderdaad 150 euro en dan heb je koeltasje en alles erbij. Er blijkt ook een kleinere minder uitgebreide versie te zijn en die is inderdaad goedkoper. Ach wat maakt het uit. Kunstvoeding is inderdaad ook duur.

@deb: knuffie!

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

Mar 20, 2007
    12,175
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb weer een gezellig theekletspauzetje gemist :D. Ik heb heeeel lang geslapen en ben nog steeds moe :(. De misselijkheid gaat vandaag wel beter, maar ik ben zooooo moe. Lijkt wel of ik geen nieuwe energie meer binnen krijg. Zodra ik 's ochtends wakker word, ben ik al moe.

@Minnie, oh meis, ik had zo'n goede hoop voor je en dan is het eitje nog niet gegroeid :(. Wel fijn dat de arts je heeft uitgelegd dat je niet resistent kunt worden voor gonal-F! Hopelijk helpt het ophogen goed meis en een tweeling is ook leuk :D.

@Cindy, goed bezig meis. Kan je bij mij ook niet even een dagje langskomen?

@Duch, je hebt geen geld uitgegeven aan dingen die je echt niet nodig hebt :D. Lekker van genieten hoor!

@Huishouden, ik wil het wel, maar kan het gewoon niet. Heb geen energie voor iets, laat staan voor het huishouden :(.

@Tweelingwagens, ik heb inderdaad ook gehoord dat een tweelingwagen achter elkaar makkelijker is in verband met de breedte van de wagen. Zelfs met een gewone kinderwagen is het nog wel eens stoeien in de winkel.

@Nicky, ook lekker aan het bakken geweest dus :D. En goed voor school bezig! Lekker! Hoe gaat het met de kaartje?

Share This Page