@duchess: balen dat Yasemin zo huilerig is. Hopen dat het snel over is. @hier: nu stop ik toch echt met school voor vandaag. Afgelopen week was ik in Word gestopt met 10 pagina's opdrachten en zit nu al op pagina 20 (alleen van vandaag) dus het is wel mooi geweest. Morgen weer een dag. Ik hoop dat hubbie snel thuis is dan kunnen we eten, douchen en dan naar de yoga. @debby: doe het rustig aan meis.
ja debby je krijgt nog veel meer knuffels hoor!!1je hebt ze ook echt nodig meiss @duch ja was een introductieprijs.. omdat het dus een nieuwe winkel is ik had het je wel gezegd maar ik wist natuurlijk niet dat je er een ging halen hahaha... @ hier ben ondertussen atwt aan het kijken daarom reageerde ik wat later hahaha
oh yasemin een beetje ziekjes is zo zielig he zo`n kleintje en dan ziek zijn.. nicky lijkt me leuk yoga met partner
Echt heel sneu... ze ligt nu op mn borst te slapen.. Maar ik voel me dr echt niet fijn bij!!! Ik weet ook niet wat ik moet doen, ze heeft niet echt koorts maar wel verhoging.. geen idee of paracetamol dan mag?? heb wel kinderzetpillen in huis.. maarja.. pff. Wacht nog maar ff af, laat de strijk enzo maar staan. Arm ding, bah voel me helemaal rot.
ja en je kan ook niks doen he` je weet ook niet wat ze heeft dat vind ik zo zielig dat ze het niet kunnen zeggen.. dus het is nu maar uitzoeken en gissen wat je meisje heeft..
Ja idd.. alleen maar knuffelen en troosten.. meer niet. Bleh... ik hoop dat t niet erg is. Straks nog maar een keer tempen. Vanochtend dacht ik al dat ze wat warm voelde, toen was t 37,2, dus hij is wel hoger geworden... Pfff bahbah. Dit is echt niet leuk! Vraag me af of t niet van de infacol komt, die gebruik ik weer sinds een paar dagen.. of het is toeval, dat kan ook.
ik weet het niet duch??? mischien een griepje omdat het weer ook niet echt standvast is nu he?? ik hoop ook niks ernstigs meiss.. nu een knuffel voor jou en yasemin
@duchess: ik hoop echt dat Yasemin weer snel helemaal opgeknapt is. Doe het maar lekker rustig aan. Misschien helpt een lekker badje? Ik weet het ook niet he. @hier: mannetje kan ieder moment thuis zijn dus ik ga afsluiten en alvast uitjes maken Ik kom morgen weer online dus ik hoop dat jullie niet teveel kletsen Iedereen nog een hele fijne avond! Liefs Nicky
Heb maar ff contact gehad met de HAP. 37,5 is geen koorts, als t hoger dan 38 graden wordt moet ik bellen. T zal wel meevallen, mama is een beetje een stresskip.
nicky fijne avond meiss. en succes bij de yoga duch je bent geen stresskip hoor.. het is voor jou ook allemaal nieuw,en je voelt je toch verantwoordelijk meiss.. gelukkig heeft ze nog geen koorts ik zou het wel een beetje in de gaten houden ja...
Blijf vandaag gewoon bij elke schone luier even tempen voor de zekerheid.. Ja t is moeilijk je wil niet dat er iets is met je kindje. Maar t valt wel mee. Alleen dat persen dat is zo sneu...maarja. Even afwachten.
hallo meiden, ik ben er weer gegeten en al....... ooo yasemin niet zo lekker....dikke knuffel hoor en duch je bent echt geen stressmama.....ik zou zoiets ook hebben met een klein babytje! @deb: we hebben nog knuffels zat dus hier komt er weer een; knuffelllllllllll
Het zal toch niet verband hebben met mijn koortslip he...., denk ik nu ineens aan.. Pff. Nahja houd t gewoon ff in de gaten...
ja die kleine van mijn broer heeft dat de eertse 4 maanden ook gehad hoor dat hij niet kon poepen.. bij de apotheek heb je venkel druppels die je dan moet geven het hielp heel goed bij het cb hadden ze tegen broer gezegd hij moet er toch echt zelf wel moeite voor doen voor het poepen anders moeten ze hem dadelijk elke keer helpen. toen ze dus die druppels hadden ging het binnen 2 dagen weer vanzelf ik ga nu beginnen aan de chili hahaha
nee denk niet dat het door je koortslip komt meiss.. nee niet aan denken hoor duch!!! koortslip kan een extra kans op hersenvliesontsteking geven maar het hoeft niet lieverd.. zolang ze geen paarse plekjes op haar lichaam heeft is het niet door je koortslip..
hubbie zei wel dat hij misschien nu wel gelijk zou gaan krijgen over dat tweelinggebeuren whaha. zat trouwens net te bedenken dat als het net zo gaat als de vorige ronde dat dan over een week de pregnyl gezet kan worden........als alles goed gaat tenminste.....
Cin op internet staat overal dat je bij een koortslip moet letten op sloomheid (ze slaapt al de hele dag) slecht drinken (aanhappen gaat slecht en ze laat telkens los) en koorts. Nahja ik houd t gewoon ff in de gaten.... Minnie wie weet inderdaad een tweeling
ja gewoon even in de gaten houden meiss.. maar mischien is ze een beejte moe en krijgt ze haar slaap niet te pakken.. (ik probeer je gerust te stellen maar weet niet wat ik nog kan zeggen)?? knuffel lieverd.. minnie ja haha ik heb ook een sterk gevoel dat er toch wel iemand hier een tweeling gaat krijgen ik vermoed ook dat ik maandag de pregnyl mee krijg en dan woensdag de iui heb.. zitten we daelijk samen op het wachtbankje meiss
toen ik 37.5 spoot en na een week 75 en toen heb ik een week 75 gespoten en kon ik de pregnyl zetten.....dus hoop echt dat dat nu weer zo is...... spannend weer een iui meid! maar sloeg bij jou de 75 ook gewoon niet meer aan?