PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    komt helemaal goed met jou meiss:)
    je bent niet dik je bent ZWANGER!!! :)

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    deb ik ga even opruimen hier:):)

kom strakkies weer bij lezen:)

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Mijn kanjer!

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ff berichie plaatsen voor abbo...

Hoe is het hier? Al veel gekletst....

duch...loop je nog steeds rond hahaha...leuk leuk! WEl jammer dat het gepaard gaat met pijn en allerlei ongemakken.....maar e meisje groeit! En wie weet mag ze straks gewoon meteen mee naar huis!!!!

Debby, fijn dat je je niet zo misselijk meer voelt.

euhm...anderen...sorry kwam gewoon ff lezen of duchess nog rond liep...

@hier...moe, krampen, gisteren diarree.......en rugpijn...sjaggie...emotioneel...pijnlijke borsten (tepels vooral) steken in mijn linkerborst....enz enz...dus laat die ongi maar komen!!!

5. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    debby wat een allerschattigst kindje!

miran dikke knuffel voor jouw!!!!! en sterkte met al die rot hormonen!

Cin wat fijn dat het weer wat beter gaat met je!

Tumm , wat leuk zeg dat scrappen! al weet ik niet zo goed wat dat is haha , maar klinkt wel mooi! enne wat voor pb zou je me sturen? ;)
    veel winkel plezier

Duchess , sterkte meis met alles....
    vind je altijd zo moedig in berichtjes en kan me zo indenken dat je het HELEMAAL zat bent!
    ik denk aan je hoor!!!!

Liefs

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Oh boy oh boy!! Ben zo blij!! Mijn progesteron was 82!! dat is een superwaarde!! En hij zei dat de 2de gedeelte dan ook goed zit....omdat de waarde zo goed is!! Heb meteen gevraagd hoe het kwam dat ik na 4 a 5 dagen na eisprong al voelde dat ongi eraan zat te komen....zei de gyn dat is normaal je lichaam reageerd op de progesteron...en omdat je dat niet kent lijkt het alsof je ongesteld word...dat je het dan ook word is jammer maar je kan dan ook gewoon zwanger zijn hoor!

Dus nu even afwachten nog...

Hij zei, nog 3 a 4 rondes door met de clomid zelf proberen en dan inseminatie als het nog niet gelukt is!! Weer een stappie verder!! Ben blij!!

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    jeeeeeeeej miranda wat goed zeg! ik ga nu nog harder voor je duimen dat je een posi test in je handen hebt over een paar daagjes. dikke knuffel!

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hallo meiden

@deb whaha wat was ie aan het doen dan op die foto????:)

@miran wouwww wat een mooie waarde,ik denk dat je geen kwaaltjes hebt voor ongi,maar voor een posi test:):)
    ik hoop het zo nu nog harder duimen voor je:):)

@hier het gaat goed goed:)
    hahha ik moet het blijven zeggen hoor!!!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @miranda, wat een goede waarde! Ik hoop dat je straks een positieve test in handen hebt meis!!!!

@Cindy, hij was lieveheersbeestjes aan het zoeken (die heeft hij ook gevonden).

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahha ik dacht al zoiets,maar dacht eerder aan miertjes!!!:)

11. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    *bijlezen*

12. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Deb; Leuke foto van Ryan!!! Hoe is het met jou voel je je nog steeds goed? Nou ja goed, minder misselijk?

@Cin; Ik weet zeker dat jij dit jaar zwanger wordt meid, net als hopelijk wij allemaal hier *knuffel*

@Miranda; Dat is een goede waarde! Ik duim heel hard voor een posi test! Ik hoop dat al die kwaaltjes zwangerschapskwaaltjes zijn.

@Tummetje; Wat ben jij creatief zeg wauw, ik heb daar echt het geduld niet voor.

@Duchess; Dikke knuffel voor jou meis, ik snap helemaal dat je er klaar mee bent. Ik hoop voor jou dat jullie meisje snel besluit naar buiten te komen.

@Ella; Wat rot dat je man die baan niet heeft gekregen. Hoe is het verder met jou? Al nerveus voor de 15e?

@Minnie; Succes bij het Geertgen meid, je zal er nu wel zijn, spannend! En je zult zien dat het prikken je 100% meevalt hoor!

@Hier; Ik ga zondag weer naar huis, we hebben de afgelopen dagen heel goed gepraat over alles wat er niet goed gaat/ging.
    Ik ben er iig over uit dat ik van hem hou anders was ik allang definitief vertrokken. Ik mis hem ontzettend en hij mij ook en hij ziet nu zelf ook heel goed dat hij wat beter zijn best moet doen om onze relatie op de rails te houden.
    Hij is zo geschrokken van het feit dat ik nu 'echt' weg ben gegaan en dat heeft hem zijn ogen flink geopend.
    Dus het is in ieder geval niet voor niets geweest allemaal.
    Kan stiekem niet wachten tot zondag haha.

Sorry als ik iemand vergeten ben dames...

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    goedemorgen meiden!!!

@anja goed zo meis,soms is het idd even nodig om weg te gaan,zodat de mannen zijn ogen is opendoen wat ze verkeerd doen en kunnen gaan missen...
    gelukkig ga jij morgen weer naar je huisje meiss:)
    ben je trouwens al ongi geworden???

hoeis het met de rest van de dames?????

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    minnie hoe is het gister gegaan bij geertgen?????

15. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo lieve meiden,

pppfff heb het forum wel gemist de afgelopen dagen hoor! had helemaal geen tijd want we hadden steeds wel weer wat. Maar nu toch even tijd ervoor gemaakt haha.

@anja: fijn dat het hem zijn ogen heeft geopend! Nu kunnen jullie er samen aan werken en dan komt het helemaal goed! dikke knuffel!

@duch: hoe is het met jou?

@babyhope: hoe is het met jou?

@deb: aaaa wat schattig dat mannetje van jullie! en dan lieveheersbeestjes zoeken.......kei lief!

@rest: allemaal een dikke knuffel!

@all: Ben gister bij Geertgen geweest en idd zoals anja al zei het is me echt 100 procent meegevallen! Ik zal even beginnen bij begin:

Ik was al wat vroeger (kwart voor 5 en had 5 uur een afspraak bij dr ruis) dus ik ga zitten in de wachtkamer. Eerst even snel plassen en wat was er toen????? ik had allemaal bruin/rood slijm ineens. Normaal werd ik iets van 15 dagen na laatste provera ongesteld en nu was het dus veel eerder en precies op het goede moment. dus om 10 voor 5 roept dr ruis me al meteen binnen. Hij had me al zien zitten en dacht dat ik wel zenuwachtig zou zijn dus wilde die me niet langer in spanning laten zitten. En ben je al ongesteld? Tja zeg ik: ik heb al wel net wat bruin/rood gehad. Okee dan mag je starten zei de dokter. De assistente zat al op me te wachten en ze heeft me alles voorgedaan en toen moest ik het zelf doen. Heb daar dus meteen de eerste prik gezet en ik voelde er niks van!!!!!! gewoon echt helemaal niks! Heb in mn buik geprikt en dat ging dus echt super goed! De assistente zei dat ik trots mocht zijn omdat ik zonder nadenken meteen de prik zetten. Tja je kunt er wel om zitten te mieren maar prikken moet je toch dus dan maar meteen dan ben je er vanaf! en toen stond ik dus met een halfuurtje weer buiten geprikt en alles mee. Ben helemaal blij en trots!

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    minnie wat goed meid!
    fijn dat je zo goed gelijk hebt geprikt! en helemaal fijn natuurlijk dat je er niets van voelde!
    hopelijk komt jullie wens nu heeeeeeeeeel snel in vervulling!
    sterkte met alles meid!
    en gaat het alweer wat beter met je!?

Anja wat fijn dat je vriend eindelijk zn ogen geopend heeft! :)
    fijn hoor! dat jullie zo goed hebben gepraat etc...
    morgen ga je fijn weer naar huis en hopelijk blijft het nu goed en kunnen jullie blijven communiceren....

gisteren een drukke/heftige dag gehad! en dat op mn vrije daggie... na ja , soms heb je dat he!
    straks weer aan het werk!

Fijne dag meiden!

17. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Zo wat een stilte hier! Het is weer weekend haha.

@Minnie; Wat fijn meid dat het je is meegevallen! Vind dat die assistente helemaal gelijk heeft dat je trots op jezelf mag zijn!
    Ik was stiekem ook heel trots op mezelf toen ik de eerste spuit erin had gezet. :p
    Ik duim dat 1 ronde Gonal genoeg is meid!

@Cindy; Nee nog geen ongi hier. Moest eigenlijk een afspraak maken bij de gyn maar door al dat gedoe hier is dat er even bij in geschoten. Dus maandag meteen bellen en dan voor de Duphaston/Primolut.
    Trouwens wel wat bloedverlies gehad maar dat was echt te verwaarlozen. Weet niet waar het vandaan kwam maar het was zeker geen ongi.
    Hoe is het met jou meis?

@Ella; Heftige dag gehad? Dat klinkt niet... leuk? Werk ze meid! 15 april komt al steeds dichterbij he! :D

Hoe is het verder met iedereen?

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meissiess:):)

@minnie goed zo meiss!!! je mag ook best trots op je zijn hoor!!
    het is ook allemaal niet niks..
    fijne man dr ruis he` ik vind het ook zo prettig hoe ze met de mensen omgaan daar:)

@ella zo druk druk druk mevrouwtje hahahaha

@anja ja ik weet ook niet wat het dan was geweest,wel gek een beetje maar dat het dan niet doorzet:(
    morgen weer naar huis meiss:)
    lijkt me wel een beetje spannend,je hebt elkaar toch zowat een weekje niet gezien.toch!!!

@hier ja gaat het goed he we zijn echt bezig in de tuin en zo..
    want we willen wel als we gaan bbqen dat we het goed doen he:)

19. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!

@Duchess; Snap je angst hoor.. je hoort idd wel eens dat ze "zomaar" veel ontsluiting hebben.. maar je beeb zal er niet zomaar uitvallen hoor :D

@Minnie; Jeej! Direct al begonnen, super joh! En fijn dat het spuiten meeviel! Op naar een wonderkindje he!!

@Debby; Ja, dat lijkt mij ook wel.. dat je bij een tweede minder te doen hebt, je hebt immers al zoveel!! Ach ja.. als het een meisje is bij jullie dan kun je straks het kamertje veranderen of kleertjes kopen :D

@Forum; Denk dat je wel blijft hangen, maar voor ons is het een beetje duidelijk geworden dat een tweede kindje pas zal komen (hopen we) als onze dochter 3/4 jaar is. Misschien denk ik er anders over hoor, wil graag een tweede kindje.. Maar niet zo vlot op elkaar, ben nog jong.. wil écht van dr genieten straks.
    En ik denk dat wanneer ik alleen maar wat te melden heb over mn dochter, niets meer over zwanger worden of zijn, dat het dan al gauw saai wordt voor jullie :p Niet dat ik weg wil ofzo hoor.. maar denk dat het straks vanzelf minder wordt voor iedereen :)

@Vliegje; Die is hier nog geweest om definitief afscheid te nemen. Ze hebben ook kun kinderwens vaarwel gezegd. Meer weet ik niet :)

@Ella; Ohhh shit.. hahah vergeten! Zie je nou.. ik ben net een zeef. Ik ga je zo een PB sturen.. beloofd, beloofd, beloofd!! (hoop ik hahahaha) :D

@miranda; wow, das een mooie waarde!!! super zeg!

@debby; ohhh wat een lieve foto!!!

@anja; Ohh meis, ben blij dit te lezen! Hoop dat het snel soepeler gaat tussen jullie!
    Jammer dat het soms zo moet he, weggaan omdat het gewoon ff te veel is. Heb het één keer gedaan.. en ik zat te janken in de trein.. en dan duurt 1,5 uur terug naar mn ouders erg lang. Maar ik was de trein nog niet uit of hij hing al huilend aan de telefoon. Ben toen een week weggebleven, gewoon ff voor de rust.. en sindsdien is het eigenlijk beter dan ooit. Je leert ineens wat je hebt (ook van mijn kan gezien hoor, heb hem ook super gemist toen) en leert dat ook waarderen. Het was niet leuk.. maar we hebben toen wel écht álles kunnen uitpraten. Hoop dat jullie dat straks ook kunnen en dat het dan helemaal knallen is!! :D

@Cindy; Ohhh gezellie.. hou wel van opgeknapte tuintjes :D Moeten die van ons nog doen.. pfff

Zo.. meiden, de kamer is af!!! (eigenlijk nog plintjes.. maar mijn "to do"-lijstje is af) Ben dr helemaal happy mee :D Voor de nieuwsgierigen; foto's staan op hyves. Ik ga ze morgen verkleinen voor hier op het forum ;)

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    anja vind het echt fijn hoor meid dat je morgen weer naar huis gaat! en hoop echt dat een goede communicatie tussen jullie blijft!
    jaaaa bijna 15 april!!!! ben zoooo benieuwd!!! maar eerst ga ik volgende week testen... weet helemaal niet of ik eisprong heb gehad hoor! maar ben zo benieuwd!
    en ja het was echt heftig joh , vriendin van ons kwam vertellen dat ze gaan scheiden (2 jonge kids)
    echt zo sneu , maar zal er hier op het forum maar niet te veel over wijden. maar het is een zeer heftige tijd , met name ook omdat het de zoveelste scheiding is in onze familie/vrienden kring.
    krijg soms echt het gevoel dat er boven ons huis ''inloop spreekuur therapie'' staat ofzo...
    maar ja , we doen graag alles hoor wat we kunnen doen , maar soms wel vermoeiend , want we hebben zo ook onze eigen dingen (bvb dat mn man nog geen werk heeft etc etc)

tummeltje , heel erg bedankt voor je PB!
    WOW wat ontzettend mooi allemaal!!!!
    nou dat kan ik dus echt niet hoor!!! mijn creaties waren niet zoooo professioneel en mooi!
    he maarre hoop wel dat je mee blijft schrijven hoor! wil natuurlijk je meissie wel volgen hoor!!!! :)

Cin wat leuk bbq klaar maken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dat is ook echt wat voor ons. we zijn ook druk bezig in onze tuin!
    heb ook zo zin in bbq!

Anja trouwens meid wat rot van je ''ongi''... weet je nog niet waar je aan toe bent he meis!
    hoop dat je snel met ongi opwekkers kunt starten... en dat je dan snel weer verder kunt!
    knuffel van mij!!

nou meiden hier weer lekker gewerkt! was echt heel leuk en gelukkig niet zo smoor druk , maar gewoon lekker druk!
    heb weer genoeg gekletst in iedergeval hahaha

Liefs Ella

Deel Deze Pagina