Bedankt Dieuw, ik hoop inderdaad dat ik vannacht wat kan slapen. Maar ik vrees het ergste. Afgelopen nacht en gisternacht ging al voor geen meter, en de zenuwen bouwen zich enkel maar op nu. Maarja, komt goed.... De gyn heeft me verteld, hoe uitgeput ik ook ben, als de bevalling begint merk je er niets meer van. Hoop dat ze gelijk heeft!! (had haar nl gezegd, dat ik me zoooo moe voel, dat ik zelf t idee heb dat ik niet eens kán bevallen zo! haha)
ja tijdens de bevalling komen je oerkrachten vij meis je leeft dan in een soort roes.. de meeste vrouwen ervaren het als high zijn: whahaha
hallo lieve meiden! @duch: dankje voor de knuffel! en ik hoop echt dat morgen heeeeeeeel snel voorbij is en dat je dan lekker je meisje in de armen hebt! @cin: weer een paniekmoment! Heb de nieuwe spuit aangebroken gister en heb geprobeerd te ontluchten! Maar dat schijnt niet te lukken denk ik. Dat stomme belletje blijft erin zitten. Ik tik tegen de spuit. Dan gaat ie naar boven en als ik dan de spuit heel zachtjes indruk komt er op een gegeven moment een druppel. Dus dan denk je belletje is eruit. Ga ik de spuit zetten zie ik het belletje weer zitten.....gggggrrrrrrr snap jij m nog? @dieuw: gefeliciteerd met de zwangerschap! enne je mag gewoon hier meekletsen hoor! haha. dikke knuffel!
Wat een mooie datum Cindy! Haha Kan me goed voorstellen dat Dinis het even gehad heeft... hopelijk hoeft hij het niet vaak meer te doen...!!
hahaha minnie kalm meiss dat belletje zit er altijd in ik had dat dus ook de eerste keer ik zei nee nog een keertje ontluchten toen kwam er een straaltje uit.. als je hem ontlucht komt er meestal 1 mini belletje aan de naald dan is ie ontlucht
ja duch ik begrijp hem ook wel hoor!! is toch mannelijk trots he` maar hij hoeft alleen maar dat potje haha en ikke moet allessss!!!! en dna lacht ie als ik dat zeg
@cindy: dat luchtbelletje bleef erin zitten zeg maar ook toen er al een druppel gonal aan de naald zat. Heb hem toen eerst leeggespoten. nieuwe naald erop en toen toch maar een prik gezet.......raaaaaaar haha
ja dat belletje zit er altijd in ja gister hier ff een auww!! moment weer in een spier en dan trekt heel mijn been in een kramp hahahaha ikke schelden,hij schrok zich rot hiihi
Ja dat is zeker waar. Jij moet véél meer doen! Maar dat is echt maneigen volgens mij whaha... Hier zit manlief ook vaak te klagen, kan niet meer wachten, kan t niet nu..blablabla...Of als ik vraag of ie mn rug kan masseren bij rugweeën.. ooh nu even niet hoor, ben moe!! OOOH dan kan ik pislink worden, dan zeg ik, jij moe????? Wat denk je van mij?!?! Ben BLIJ dat je alleen maar hoeft te masseren!! Whaha. (hormonsters!)
haha ik heb gelukkig nog niet gescholden. wel al een keer keihard KUT geroepen omdat ik de prik heel erg voelde haha. minnie is weer een beetje gerustgesteld! ppfff ik hoop echt dat er vrijdag wat te zien is he. Ik twijfel of het wel mijn eierstok is die ik voel. Het is een beetje in mijn zij bij mijn bovenbeen. en dan in de lies en dat trekt dan weleens helemaal naar mijn knie........
ja dat is wel je eierstok denk ik.. ik heb vermoeide benen als ik dat trekkerige gevoel he haha duch ja is ook zo mannen hoeven helemaal niet te lijden,en nog zijn ze zo moe haha dinis slaapt elke dag tot een uur of half 11.. en ik zit dan lekker hier als het goed is kunenn we vanaf volgende week weer allebei gaan werken van dat schoonmaak werk (waar ik vrijdag moest zijn) zullen me morgen wel bellen,of ik aangenomen ben of niet hoop het wel..
Ik ga voor je duimen meis dat je met goed nieuws thuis komt!! Maar opzich, er was wel wát verandering toch? Dus nu je opgehoogt bent moet het haast toch wel?
er was wel wat verandering inderdaad. Zoals ik het kon zien zaten er minder kleine eitjes dan voorheen. Of ik heb niet zo goed gekeken. Tja en andere doen we gewoon weer ophogen.
Ik hoop het ook voor je meis! Is wel lekker toch, wat zekerheid van werk en ook wat te doen. Er zitten 5 mensen in het topic maar 1 lid en 1 gast waarvan je niet weet wie. Wat een hekel heb ik daar aan. Whaha. Meelezers?
minnie er is wel wat te zien hoor meiss tuurlijk.. en ophogen nog een keer doen ze meestal wel moeilijk over,ja of er is echt niks gegroeid.. maak je niet zo druk meiss,ik beloof je dat je een mooi eitje hebt vrijdag