PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat is normaal qua bloeddruk?

En ze houden niets meer tegen, maar als jouw bloeddruk hoog blijft, wil toch nog niet zeggen dat de baby komt?

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Spannend Tante!!! Ze kan wel komen, maar beter nog niet natuurlijk.
    Ik duim voor je.
    Wat raar dat je bloeddruk zo erg schommelt trouwens.
    Laat je t weten als de gyn geweest is?

Deb dus je hebt een fontein gekregen? :D Leuk zeg!

Dieuw MMM betekend Medische Malle Molen, of ik zie dat Deb het omdraait, kan ook. :p

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij hebben zaterdag inderdaad een fontein gekocht. En vandaag bestellen we onze nieuwe loungeset, cooool!!! Zal wel foto's maken als het allemaal af is ;).

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Manlief zet net een stoel voor me buiten klaar, de schat! Met een voetenbankje erbij :D.

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    hoge bloeddruk is niet goed voor mams, en dan kunnen ze dr dr beter uithalen.. Ga er niet vanuit dat ze het doen, maar het is nu verantwoord.. Heb tot de 30e week altijd rond de 120\75 gezeten. En nu ineens steeds zo hoog, best wel frapant... En dan nog dat ik vanaf 12 uur gister al op me kont lig en alleen naar de plee ben gelopen..

We zien het allemaal wel, ga geen conclusies trekken. We wachten rustig af.

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik had inderdaad ook een hoge bloeddruk tijdens de zw.schap, maar uiteindelijk moest ik 24 uur bedrust houden en dan was het te doen qua bloeddruk. Toen hebben ze met 38 weken dus ingeleid.

Wat is een normale bloeddruk? Ik had toen onderdruk geloof ik 100/105, dat was te hoog ;).

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @tante mars: ze mag inderdaad nu wel komen als het nodig is.

ik ga denk ik zo een keer wat opruimen hier.........hebben we dat ook weer gehad. vanmiddag even lekker naar buiten en dan vanavond als we thuis zijn lekker met zn tweetjes gourmetten. even een time out voor ons twee.

meiden allemaal een hele fijne tweede paasdag en morgen ben ik er weer!

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    dat had ik gister 150.105 / wel iets gezakt gelukkig.
    PE/Hellp is in ieder geval weer uitgesloten :), dat scheelt al een hele boel..
    Dit zkh is zowiezo erg snel met dr uithalen vind ik, dus laat mij maar lekker naar huis gaan..

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    en, ik lig al 4 weken op bed en telkens (ook tijdens de controles in UMCG) was die ook weer extreem hoog. Dan weer extreem laag, tis wat suver nuver allemala haha

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Mijn onderdruk zit volgens mij ook telkens rond de 100 maar hier zeggen ze weer dat het netjes is?
    Ik heb er weinig verstand van hoor.. snap dat nooit zo goed.
    Ik heb de laatste tijd iig vaak rond de 130-140 over 90-100 geloof ik.. Maar mijn gyn zei dat dat netjes is rond t eind.
    Maar kweet t niet zeker.

Hoop dat t meevalt iig Tante. Ja de beeb halen schijnt beter te zijn bij een hoge bloeddruk maar proberen ze niet eerst andere dingen?
    Bij ons in t ziekenhuis werden er ook bloeddrukverlagende middelen gegeven bij te hoge bloeddruk.

Deb wat een luxe zeg, een loungeset!!! Maak je fotos als het staat, ben wel benieuwd!!

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ja ze zullen eerst wel iets anders proberen, ga dr ook niet vanuit dat ze komt voorlopig.
    Hetis volgens mij net watje bloeddruk is aan het begin, van de zwangerschap... Heb er ook geen id van, eigenlijk.

We wachten gewoon af, we sjogge t allemaal wol..
    Hubbie is alweer aangekomen, dus alleen ben ik niet meer..

Ennnn die beebies hier op de afdeling kennen krijzen johhh,niet normaal

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hahaha ik vond dat zo leuk.... die babyhuiltjes... kon daar echt van genieten.
    Alleen toen ik overgeplaatst werd naar dit ziekenhuis was t over.. want toen lag k op de obstretrische high care, daar liggen geen beebjes helaas.

Nou ik denk aan je Tante!! Hoop dat t allemaal goed komt en dat je snel weer lekker thuis bent.

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    oops, gyn geweest.

Voor nu ist behandel plan, hier tot aan de bevalling.
    Per dag word gekeken hoe het gaat, en er worden binnenkort weer groeiecho's gemaakt... Om de groei toch bij te houden. Als de situatie zo blijft dan verwacht ze de beeb over niet al te lange tijd, maar we houden de moed er in en gaan voor de zowiezo 37 weken ( roept tante mars).

We zien t allemaal wel...

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    He wat balen zeg Tante!!!! Pffff.
    Maar daar ben je iig goed op je plek.
    Hopelijk mag je haar dragen tot week 37, dat zou mooi zijn.
    Ben erg benieuwd naar je groeiecho's, hopelijk is ze wel nog wat gegroeit.
    Ik denk aan je meis! *knuf*

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is denk ik wel een tegenvaller voor je tante, blijven tot aan de bevalling? Of had je er wel rekening mee gehouden? Hele dikke knuffel in ieder geval meis!

@Duch, ja, erg luxe een loungeset hoor. We doen het vooral omdat Ryan zo graag buiten speelt en dan kan ik ook lekker buiten zitten :D. Het blijft luxe, hahaha.

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ja zeker, in dit ziekenhuis zijn ze zowiezo wat '' paniekeriger '' dan in Groningen!! Had nu de gyn die ons de laatste ronde Clomid ons eigen gang liet gaan (qua slikken e.d.) dus altijd grappig :)...
    Gelukkig zit hubie op 7 km afstand en geen 120 ben er allang blij mee..

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het is inderdaad wel lekker dat het voor je man ook dichtbij huis is. Maar ik neem aan dat hij de hele dag bij jou mag zijn? Of gelden de visitetijden ook voor hem?

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    nee hij is hier heel de dag, nou ja komt rond een uur of 11 en gaat rond 2 uur weer weg zodat ik ff kan slapen en hij thuis de honden de aandacht kan geven en de was e.d. doen. Vanmiddag moet ie nog op verjaardag bij z'n oomzeggertje. En dan komt ie om een uur of 5 half 6 weer.. tot een uur of half negen..

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat is wel lekker! En lig je ook met leuke meiden op de zaal?

20. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    klig helemaal alleen, niks aan ver veel me kapot. Hier mag ik niet een blokje over de afdeling

Deel Deze Pagina