Tja, dat schiet niet op . Ik hoop maar dat de kleine meid dan snel komt, want om nu nog 6 weken zo door te moeten :-S.
we wachten rustig af. Doorlig plekken had ik al vant bed thuis, dus deze tempur matrassen zijn er niks bij ahahha.. heb nog 135 uur internet dus heerlijk nhahaa.. Ik ga nu ff slapen kom vanmiddag wel wer moet ff accu sparen want die is Jacob vergeten mee te nemen... EN moet dalijk weer aant ctg.. Tot vanavond DIkke Knuf
tante mars , wow wat heftig zeg meid! kan me voorstellen dat het een domper is.... ben ook benieuwd naar de groeiecho's! wat spannend allemaal. Fijn dat je nu wat dichterbij huis ligt en dat je man er makkelijker heen kan gaan! heel veel sterkte!!!!! denk aan je! Duchess!!! wat spannend morgen!!! moet het hele weekend al aan je denken! vind het zo spannend voor je! kun je nagaan hoe spannend jij het allemaal wel niet vind! hoop echt van harte dat morgen alles goed mag verlopen! en dat jullie morgen EINDELIJK jullie meissie kunnen vasthouden en gaan genieten! hoe is het met je man!? is hij erg gestresst? Debby hoe is het met jouw meid!? kom je de dagen nog wat door!? heeft Ryan veel eieren gevonden!?? miranda ik vind het heel jammer dat je zo reageert.... na ja , ik sluit me aan bij de andere meiden! zal het niet door alle hormonen komen!?? wel balen dat je ongi bent geworden! meiden hier een druk weekend gehad! zaterdag verkleedfeestje gehad! was erg gezellig. moet de foto's nog op mn hyves plaatsen! straks weer lekker aan het werk.... na ja tis wel mooi weer! en zal ook wel niet zo erg druk zijn ivm paasdagen
@Ella, wat leuk een verkleedfeestje, zomaar? Ben benieuwd naar de foto's . Met mij gaat het wel goed, de misselijkheid gaat ook stukken beter gelukkig! Het is nu goed vol te houden. Werkse straks.
debby wat fijn te horen dat het allemaal weer wat beter met je gaat!!! hoop echt dat de misselijkheid lekker weg blijft meid! en dat je dan eindelijk echt kunt gaan genieten van je zwangerschap! ja haha feestje was erg leuk! nee was van de verjaardag van mn zwager en onze vriendin! was erg gezellig!!!! weet zo niet hoe ik de foto's op de computer moet plaatsen... dat moet mn man straks maar ff doen !
hey meiden @tante oehh tot de bevalling,zal wel even een tegenslag zijn geweest toch dikke knuffel meiss @ella klinkt leuk zeg zo`n verkleedfeestje hihihi @deb fijn om te lezen meiss dat je je zo goed voelt nu,of ja in ieder geval dat het wat minder is.. en een superleuke fontuin meiss loungebankje erbij en lekker zonnen maar @hier niks te melden alleen wachten weer
Heey Dames ik heb lang niks van me laten horen want ik heb geen internet meer. Hoe is het met jullie allemaal? Nog zwangere erbij? Ik woon intussen al een tijdje op mezelf met mijn dochtertje en vriend. Gaat wel lekker zo. Ik ben wel zwanger geraakt! gewoon spontaan. Ik moest naar de gyn en toen zij ze dat ik een grote kans op een miskraam had aangezien ze alleen een vruchtzakje zagen. Maar een paar weken later bleek alles in orde en zagen we een kloppend hartje Ik ben nu al 16 weekjes dus het gaat zelfs al opschieten. Nou ik hoor wel hoe het met jullie gaat. Groetjes flubjuh
He flubjuh, proficiat zeg! Wat goed, toch een spontane zwangerschap! En wat fijn dat jullie nu lekker samenwonen met zijn drietjes. Succes verder met je zwangerschap. Mars, gaan ze de kleine dan halen ook bij 37 of 38 weken of wachten ze wel af of ze vanzelf komt? Of is het even afwachten wat je bloeddruk doet? Gelukkig ben je al bijna 35 weken, heel lang hoef je niet meer. Hier verveel ik me dood haha...
ff snel in mn pauze hoor Duchess, heeel veeel succes morgen! Hoop dat je een voorspoedige bevalling zal hebben zonder complicaties en al die ongein, en dat je een snel herstel mag hebben Geniet vanavond nog van jullie laatste avondje samen, want morgen zijn jullie met zn drietjes! *dikke knuff* en je kan het he!
Duchess, ik wens jou en hubbie heel veel succes morgen .. Ik ben blij dat ik internet heb en dus gewoon kan zien als ze er is hahaha... Geniet ervan,, en DOE JE BEST., JE KAN HET.. Dikke Kus
Hey meiden, Ik merk dat ik best moeite heb om dit topic bij te houden. Dan zit ik even achter de pc en dan moet ik zo 10 pagina's teruglezen Soms heb ik daar niet alle tijd voor. Dus sorry als ik niet overal op reageer Ik wil in ieder geval Duchess een heel voorspoedige bevalling toewensen! Ik hoop hier snel goed nieuws te lezen. Groetjes Annedore