PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Duchess,

Heeeeel veeeeel succes morgen met de bevalling en vooral lekker ervan genieten!!!! Het is zo bijzonder, dat eerste moment jullie kleine meisje in je armen.

Dikke knuffel!

2. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Bedankt lieve meiden!!!!
    We zijn hier stikzenuwachtig aan het worden... Nog éen nachtje slapen... !!!

Debby, ik sms je zodra ik me in staat voel je te smsen... hihi! Doe t zo snel mogelijk als ons meisje geboren is! :)

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Duchess heel veel succes morgen!!

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    lieve duchess!!!!!!!!!
    heeeeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen meis!
    ik denk aan je en bid voor je hoor!!!!

dat jullie maar heeeeeeeeeeeel snel jullie meissie mogen vasthouden!

JE KAN HET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs!

5. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ik kom morgen weer even bijlezen maar ik kwam nog ff Duchess succes wensen dus bij deze.

Lieve Duch, succes, zet 'm op en je kunt het meis! Nog eventjes en dan heb je jullie kleine meisje in je armen.
    Ik denk aan je!!
    Liefs.

Tot morgen dames en dan zal ik weer even uitgebreid reageren.

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Bedankt meiden.

Ik heb zojuist om zes uur gebelt met de verloskamers en ik mag komen, er is plek genoeg.
    Meteen daarachter kreeg ik een heuze jankbui hahaha. :D

Ik wil jullie nog even bedanken voor alle steun van de afgelopen tijd. Jullie lieve steunende woorden hebben me op sommige momenten echt de kracht gegeven om nog door te zetten.
    Zo zie je maar wat voor een geweldig groepje we met zijn alle zijn.
    Het is een erg zware tijd geweest maar nu na 10 weken komt daar dan toch echt een einde aan.
    Bedankt lieve meiden, ik zal t nooit vergeten!!!

Ik stuur Deb meteen een sms als het gebeurt is.
    Hopelijk duurt dat niet te lang.
    Tot snel meiden.... (haha ben helemaal emo!)
    EEN DIKKE KNUFFEL VOOR JULLIE ALLEMAAL!!

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hup Hup, zet 'm op!!!
    Janken mag, zeker vandaag..

Knuff

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Ik ben zoooo trots op mezelf! Vanochtend Ryan eindelijk weer naar het kdv kunnen brengen. Gisteravond nog wel 2x overgegeven, maar ja...dat is niet anders. Heb mijn werk ook al gebeld, maar mijn collega zat in bespreking. Heb haar maar even gemaild, dat ik in principe morgen weer een aantal uren wil komen.

@Duchess, je leest dit niet meer meis, maar ik denk de hele dag aan je! Ben gewoon plaatsvervangend zenuwachtig :D. En ik kreeg gewoon tranen in mijn ogen van je lieve woorden!!!

@Tante, hoe gaat het met jou meis? En je bloeddruk?

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Cindy,v oor jou vandaag ook een spannende dag! Je wordt vandaag toch gebeld over die baan?! Duim voor je!!!

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!

Heb ff globaal gereageerd hoor, loop zo achter :p

@Debby; Mooi buikje hoor!! :D
    @Miran; Jammer dat je er zo over denkt, dat is het enige wat ik tegen je wil zeggen :)
    @Annedore; Weet niet of je het nog leest, maar zal mijn verhaaltje nog vertellen :)
    9 maanden na het stoppen van de pil was ik het geen cyclus hebben zó beu, dat we naar het ZH zijn gegaan. Daar zagen ze dat ik PCO heb en mocht ik direct beginnen met Clomid 50mg. Die sloeg niet aan, dus daarna Clomid 100mg. Die sloeg aan en dat kreeg ik mee voor 3 maanden. In die drie maanden niet zwanger, dus kreeg ik een HSG onderzoek.. daarna moesten we het 3 maanden zelf proberen met de Clomid en als ik dan niet zwanger zou zijn, zou ik beginnen met IUI. Maar in dezelfde ronde, direct na de HSG bleek ik zwanger! En inmiddels al aardig op weg :)
    @Minnie; Hoe issie met jou meis?
    @Tante; jeetje, balen dat je moet blijven.. hoop dat de gyn nog goed nieuws voor je heeft en je toch nog naar huis mag!
    @ella; heb de foto;s gezien..grappig :D :D
    @debby; mooie fontein!
    En ryan naar het kdv gebracht! super toch!!

Zo.. hoe het precies met iedereen is weet ik ff niet, maar dat ga ik nu weer bij houden... want ik heb VERLOFFFF :D *whoohoo* (ohh en toch was ik gisteravond emotioneel bij het afscheidnemen.. :p)

Kom net uit het ziekenhuis.. vriendinnetje wordt vandaag ook ingeleid (en ik moest maar 3 kamers verderop zijn).. dus ik verwacht 2x babynieuws vandaag :D

Hier was verder alles goed. Ik had van het weekend wat krampen en een erge druk op mn bekken, maar ik dacht dat het kwam van het werken. Maar de baby is aan het indalen, nog een klein stukkie voor ze vastligt.. dus daarom loop ik nu als een eend.

Baby groeit goed, momenteel al 2160 gram.. gaat echt snel.. nog ffies hoop ik :D

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat lekker dat je verlof hebt Tum! Lekker van genieten :D. Grappig, jij hebt verlof en ik ga weer starten met werken.

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hihi, afwisseling van de wacht :D

Trouwens.. dat indalen.. het voelt echt alsof ik een flinke schop tegen mn kruis aan heb gehad.. Toen ik dat tegen de VK zei moest ze lachen.. "het zou wel kunnen kloppen, ja"..

Nou eh.. ik had er nog nooit van gehoord, hoort dat allemaal zo beurs te zijn van onder? :|

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik kan het me eigenlijk niet meer herinneren dat ik een beurs gevoel had...ja, na de bevalling :D.

14. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Hahaha, ja..dan zou het wel eens kunnen kloppen :p

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zal ook nooit vergeten dat ik bevallen was en tegen de vk zei "ik heb het idee alsof ik door een bosneger ben genomen". En toen zei zij heel droog "ik zou niet weten hoe dat voelt, dat heb ik nog nooit meegemaakt", hahahaha.

16. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    whahahahahaa :D geweldig :D

17. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohhh heb me gisteren bijna versproken in de naam.. nou ja.. ik niet.. maar iemand anders haha :p Laten we ervanuit gaan dat onze dochter straks Lola gaat heten :p

Rent er een meisje bij ons door de lobby, hoor ik ineens "LOOOOOOLAAAAAA kom hier".. Dus ik schrik me dood, haha, hoor zo de naam van onze dochter.. sta ik terug achter de desk.. zeg ik tegen mn collega.. 'zo..wat ik net toch hoor..' Zegt ze; 'wat dan?'
    En toen viel het kwartje ineens.. ik kon niks zeggen! Haha, anders zou ze gaan luisteren of kijken hoe dat kind heet en zou ze het weten.. Dus ik mompelde maar iets over een zogenaamde asociale gast :D :D

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden

@duch ohh meiss ze is er nu,of je bent nu bezig heb gewoon spanning ervoor hihi:):)
    en ja ik kreeg ook tranen inmijn ogen vanje lieve berichtje:)
    zet hem opmeiss!!!

@deb en tumm whahaha ik weet wel hoe dat voelt!!!!!!!!!
    en ja het kan pijnlijk zijn!!!!:):)

@deb ja je bent met recht trots meiss, YOU GO GIRLL!!!

@tumm verloff woehoeeeeee!!!!!:):) lekker rust en je eigen dingetjes op eigen tempo meiss..

@deb nog een keertje ja als het goed is bellen ze vandaag:):)

19. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    whahahhaha tumm geweldig!!!!

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    debby wat goed zeg!!! wees er maar trots op! fijn dat je hem zelf kon brengen!
    heb je al wat van duchess gehoord???
    wow ben ook zenuwachtig voor haar! :)

duchess!!!! zet em op!!! en huilen mag hoor!!!

Cindy zou je vandaag worden gebeld voor de baan!? wat spannend!!! hoop het voor je hoor!
    zou fijn zijn!

Tummeltje , jij nu lekker verlof....!!! schiet nu al op he!
    moeilijk he om je niet te verspreken..... gelukkig kon je , je nog inhouden!
    ben benieuwd naar Lola's echte naam! ;)

Liefs!

Deel Deze Pagina