hey ella ja de meneer van dat baantje zei: maandag is het pasen dus dan bellen we niet.. hou het maar op dinsdag woensdag!!!! dus kan ook morgen en kan ook donderdag nog... als hij me belt moet ik toch nog op een 2de gesprekje komen waar en hoe ik ga schoonmaken?? en ik kreeg meteen een jaar contractje dus dat zit wel goed!!!! xxx
spannend cin! hoop dat je vandaag wordt gebeld en meer weet!!! en dat je dan miss deze week nog 2e gesprek hebt!!! hoe is het verder met je? morgen voor FM zie ik! spannend hoor!
hey ella ja morgen weer fm.. gisteravond dacht ik echt dat ik me eisprong had>???? maar zal wel niet haha ik heb wel echt last deze keer van mijn eierstokken,maar kan altijd he`.. jij ook bijna naar zkh meiss nog geen nieuws van duch!!!!!! ben echt benieuwd naar de naam hahahaha
hallo lieve meiden! @duchess: je leest dit wel niet meer maar oeioei wat duim ik toch hard voor je dat alles goed en snel gaat! je kunt het meid! heel veel succes en ook succes voor je mannetje! @deb: mooie fontein! zoiets zou ik ook wel willen. altijd leuk zon fontein in de tuin. rustgevend ook zeggen ze weleens. @tum: met mij gaat het wel goed en met jou meid? @flubjuh: gefeliciteerd met de zwangerschap! lekker genieten! @rest: ben ik even kwijt sorry..... hier gaat het goed. heb alleen sinds gisteravond een ontzettend trekgevoel in de rechtereierstok. Zo pijnlijk heb ik het niet eerder gehad. niet dat ik kromloop ofzo maar het is wel een aauuw moment haha. en dan heb ik er een paar uur geen last van en dan weer een uurtje wel. vaaaaaaaag het vrouwelijk lichaam haha.
balen minnie dat je daar zo last van hebt! jij ook alweer bijna fm... spannend! jaaa ik moet volgende week donderdag weer naar het zh!! eindelijk weer!! haha , wachten heeft me nu wel weer lang genoeg geduurd!
ik hoop voor juillie ella dat het allemaal goed gaat volgende week donderdag en dat jullie snel een posi test hebben! jullie hebben lang genoeg moeten wachten!
ja dat hoop ik ook! en hoop ook dat ze niet gelijk weer zo dom gaat doen..... maar ons die recepten gewoon meegeeft! dat had ze iig wel gezegd... ben benieuwd! maar denk dan dat eerst mn ongi opgewekt moet worden ofzo...moet dan vast weer aan de provera!
ik denk dat je dan inderdaad aan de provera of iets soortgelijks gaat.......maar dan hoef je niet op je ongi te wachten. Bij mij is bekend dat dat nog weleens lang kon gaan duren dus kregen we provera mee.
***BERICHT VAN DUCHESS*** Ik kreeg net het sms'je. Ze is geboren! Yasemin Irem is geboren om 5 voor 2 en weegt 3290 gram.
joehoeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! duchess en man!!! van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!!!! en wat een mooie naam! Yasemin Irem heel veel liefs ella
Graag gedaan hoor Ella . Ik lag lekker op bed, dus ben er direct uit gesprongen om jullie het grote nieuws ook te brengen .
Lieve Duchess en Duchman, Natuurlijk ook van mij gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Een superleuke naam en een supermooi geboortegewicht meis!!! Hopelijk is de bevalling ook voorspoedig gegaan en gaan jullie nu lekker genieten van de kraamtijd! Dikke kus, Debby
wwwwhieeeeeeeehoooooooo Duch en Duchman heeeeel erg gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie meid! ga lekker genieten! enne niet misselijk eten aan de beschuitjes met muisjes (hihi)