ik ga gauw maar even de afwas doen voordat mannetje thuis komt........ ik kom straks weer even babbelen.....
wiehooo duch en duchmanneke) van harte gefeliciteert met de geboorte van jullie dochter yasemin.. welkom op deze wondere wereld klein meisje en mooi geboortegewicht meiss ik hoop dat alles voorspoedig is gegaan,en dat het toch wel meeviel meiss dank je deb voor het snelle reageren hihi.. hoe gaat het vandaag meiss
Met mij gaat het vandaag iets minder, veel misselijk . Maar je, slechte dagen horen erbij. Hoe gaat het met jou Cin?
ja eigenlijk ook wel een mindere dag vandaag ben vanaf gister heel emo?? weet niet eens waarom maar zoals je zegt dat heb je wel eens ooit oh ja me moeder zei:: oeh wat een lekker stralend koppie heeft deb hihihize ziet er goed uit... haha
Oh wat lief van je mams! En ook al een mindere dag dus...we moeten ons er maar even doorheen worstelen .
Lees in het mei-topic dat tante weer naar huis mag, ze is naar huis gestuurd door een andere gyn, niet eens haar eigen...Heel vreemd allemaal.
Ja, ze moest blijven tot het stabiel was of tot de bevalling. Ik begreep uit haar post dat ze zich zelf ook wel zorgen maakt. Ze zal het later nog wel komen vertellen neem ik aan.
wiehoooo haha duch is bevallen!!!!! haha ik ben benieuwd naar yasemin leuk om er nu een naam bij te hebben hahaha...
Ik ga nog even op de bank liggen, bah, ben weer misselijk . Even rustig liggen, hopelijk trekt het weer weg.... Kom later nog wel even kletsen. Morgen in ieder geval proberen te werken.
Zoodejuuu dat is lekker vlot gegaan!!! Ik had deze naam al verwacht hihi,, prachtig . Nu lekker genieten van jullie meissie!!!
dames ik ben snel naar de winkel maar zp staat gewoon online hoor.. dus als ik niet reageer ben ik er nog niet hhahahaha
deb!!! ja ik had het gezien!!! maar meis ging je nu deze week,of volgende week weer beginnen te proberen met werken?