PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ook zoiets moois; ik voel de beebie nu 5 weken niet bewegen op een enkele keer de hik na...
    Ze zijn enorm gesteld op het voelen van leven, deze gyn zei gewoon ach we zien t opt ctg dus dat is wel goed. Mooi t zal best goed wezen leg mij eens uit waarom die placenta van de een op de andere dag voor ligt ipv achter?? Terwijl ze zeggen dat een placenta niet kan verschuiven krom toch ?

2. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    @cin; Ja precies.. vond sowieso wel dat ik moest proberen.. mja.. zet je gedachtes maar eens uit he.. :p

@tante; vind het ook een raar verhaal hoor.. ze zouden je één duidelijk verhaal moeten geven.. niet steeds wat anders.. daar heb je toch helemaal niks aan? :s

3. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja ik heb wel eens gelezen dat een placenta loslaat maar dat is niet goed hoor!!!
    dan worden ze volgens mij meteen gehaald??

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Hier zijn geen andere VK's dus uitpraten moet zowiezo..

Ik zei dus ook al tegen Jacob, zo mail ik vanmorgen me lerares dat ik het ziekenhuis niet uit mag tot aan de bevalling en zo sta ik voor het ziekenhuis bepakt en bezakt.. Hoe hoog is het vertrouwen op de waarheid naar mij toe dan nog??
    Jacob zegt dan wel wij weten dat het zo is, maar voor een ander lijkt t net of ist een groot lul verhaal...

Het maak me helemaal geen hol uit of ze er nu uit gehaald word of pas komt met of na 40 weken.. Ik wil gewoon goed in de gaten gehouden worden, want die doorstroming van de navelstreng kan ineens stoppen door de verkalking..
    Op de vraag van de verpleegkundige, of ik bang ben dat het als nog fout gaat is mijn antwoord heel simpel JA!!. Ik mocht dan wel met een maatschappelijkwerker praten.. wat heb ik daaraan??? Hadden ze eerder mee kunnen komen, ik slaap al vanaf 8 weken 2 uur per nacht. dat is te weinig. Ik raak gewoon op, temazepan (Slaappillen) helpen niet.. Wat moet je dan nog ?

Ik weet niet meer

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh wat een gedoe zeg...
    kan je ook niet eisen dat je wilt blijven in het zkh????

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Het enige dat je nog kunt doen is, als je niet lekker voelt, weer naar het zkh gaan. Of misschien morgen je eigen gyn bellen en daar eerder een afspraak "eisen".

7. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ja, is lastig he.. voor anderen die niet precies weten wat er gaande is kan het allemaal een beetje vaag overkomen.. Maar maak je daar niet te druk om hoor! Ze denken maar, en als iets ze niet zint kunnen ze het altijd bij je komen navragen.

Hoop dat je vrijdag een goed gesprek kunt hebben met je eigen gyn, en dan goed aandringen dat je alleen nog door hem geholpen wilt worden.. want de rest neemt het schijnbaar niet zo nauw met jou of de beeb :(

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Nope, t gaat me er niet om dat ik naar huis mag (juist niet heerlijk).. T gaat me erom dat die man me zo behandeld en zo'n domme toon tegen me aanslaat... Hij wist helemaal niks, ook niet dat ik in g roningen was geweest e.d. terwijl als je visite gaat lopen je zal denken er toch wel in het dossier word gekeken

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga even lekker op de bank liggen, tv kijken. Ben weer misselijk aan het worden....grrrrr ;).

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja idd tante daar heb je gelijk in meiss:(
    xxknuffelxx

@deb doe rustig aan meiss.. ga lekker hangen:):)

11. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    sterkte deb!

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik had morgen officieel een afspraak staan bij deze gyn. Maar dat was dan weer te vroeg..

Ik heb n vrouwelijke gyn.
    Die zei toen ze ons naar Groningen stuurde:

'' Jullie zijn nu zover, dit moet wel een goed einde krijgen ''
    aan die woorden hecht je toch een soort van waarde, en wil je niet zo behandeld worden ..

Me bloeddruk is zo te voelen ( bh met maat 70a aan) zo'n band gevoel heb ik toren hoog. kotsmisselijk en zie een mooie sterren regen..
    Maar ik durf niet meer te bellen. Alst morgen ochtend nog niet weg is hang ik wel aan de telefoon

13. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Rustig aan Deb!! Dikke Knuf

14. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    sterren betekent toch dat je ijzer te kort hebt????
    volgens mij dan he

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    ja dat kan indd.
    maar door de bloeddruk kan dat dus ook.

16. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    deb rustig aan he. ga maar even lekker tv kijken ofzoiets.

@tante: is niet goed he meis als je sterretjes ziet! wil je echt niet bellen? dikke knuf

17. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ja precies.. als een gyn dat zegt, heb je er toch vertrouwen in dat wat ze zegt ook zo is.. en dat de rest daar hetzelfde naar zal handelen..

En meis.. gewoon bellen hoor.. ik ken het gevoel van niet durven/willen bellen.. maar was toch bij dat ik belde, ook al was het voor niks. Je eigen gevoel is ook wat waard he.. jij moet je ook goed voelen

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja idd gewoon bellen meidd!!! het gaat om jou en jou meisje...
    en niemand anders!!!

ik ben echt benieuwd naar yasemin:):) leuk

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    minnie is even heeeeeeeeel erg woest!

20. babyhope