PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hallo allemaal!

Hoe is het vandaag met iedereen? Hier is het lekker weer dus denk dat we zo maar even lekker gaan wandelen ofzo.

@anja: maandag idd meteen maar even bellen meid! dikke knuffel!

@cindy: zag ik bbq???? waar haha. (grapje) Ik vind bbq altijd zo leuk! Echt het idee dat het dan zomer is en dat we lekker buiten kunnen rondhangen haha.

@ella: das minder dat er iemand gaat scheiden. Misschien mag je het naampje van tumphil overnemen. ellaphil hihi. Vaak gaan mensen ook scheiden omdat ze geen andere uitweg meer zien in de relatie en altijd ruzie is ook niet alles.

@all: hier gaat het wel goed. Nog steeds ongi en nog steeds 1x per dag aan het spuiten. En dat gaat best goed. Ik doe het in de avond. Na het eten en alles en als ik rustig de tijd kan nemen. Ben wel af en toe een beetje bang dat ik het niet goed doe maar het zal vast wel goed gaan. Heb steeds dezelfde dosis nodig dus de pijl kan blijven staan. Naaldje erop, knop uittrekken, naald erin en drukken op de knop. 10 seconden erin houden en dan eruit. En weer niks voelen haha. Heb al wel een paar dagen een beetje een trekkerige rechtereierstok..........al vanaf dinsdag ofzo. En dat wordt nu wel minder gelukkig. Is meestal als ik ongi wordt wel een beetje over. Maar ben nu steeds bang dat het van de gonal komt en als ik een trekkerige eierstok had dan was dat voor mij een teken dat er allemaal kleine eitjes zaten en geen dominant ei. Maar het is ook nog wel erg vroeg om een conclussie te trekken toch?

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Even tijd maken voor het forum. Ryan is vrijdag thuis gekomen en ik ben zoooo blij dat hij weer thuis is. Hier nog weinig verandering, af en toe overgeven en veel misselijk :(. Ik zit de tijd maar uit.

Ik kreeg gisteren van de bedrijfsarts een brief dat ik volgende week weer aan het werk moet :-O. Dat is ONMOGELIJK! Ik ga maandag direct bellen, maar was wel weer van slag :(.

Ik ben weer afgevallen, in ieder geval 1 pond.

@Anja, wat fijn dat jullie allebei inzien dat jullie er samen voor gaan vechten en nog veel van elkaar houden. Soms is het goed om even uit elkaar te gaan, maar gelukkig houden jullie nog van elkaar en gaan jullie samen weer verder!

@Minnie, wat fijn dat het zo goed is gegaan en dat je nu ook begonnen bent met spuiten! Waar spuit jij? In je been of je buik? Ik hoop dat je snel een eitje hebt en die ook mooi bevrucht wordt!

@Cindy, haha, goed dat jullie lekker bezig zijn de tuin aan het opknappen :). Ik heb wel zin in de bbq hoor ;).

@Tum, ga zo even op Hyves kijken naar de foto's, ben erg benieuwd!

@Ella, jeetje, kan me voorstellen dat dat een heftig nieuws is van je vriendin :(. Jullie zitten in een turbelente tijd, ik hoop dat je straks als je aan de IUI gaat beginnnen, een beetje rust hebt!

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @deb: ik spuit in mijn vetjesbuikje......dat was wat minder pijnlijk dan in het been zei de assistente. Dat leek mij ook wel eigenlijk. Heb een hele dunne beenhuis dus dan zou het ook eerder gaan bloeden.

balen van die brief joh! en gewoon bellen hoor! je kunt echt niet gaan werken! dat zullen ze toch echt moeten snappen! wel fijn dat je mannetje weer thuis is! dikke knuffel!

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb inderdaad ook in mijn vetbuik gespoten. Vond ik ook fijner en het heeft gewerkt :D.

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    haha ja het heeft inderdaad gewerkt. had jij ook weleens van die trekkerige eierstokken? toen je zeg maar net begon met gonal en je ongesteld was?

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee, maar ik heb nooit iets gevoeld. Ook geen eisprong of wat dan ook...dus aan mij heb je wat dat betreft weinig helaas ;).

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    beter dat je niks voelde......heb vrijdag de eerste fm en zal dan eens vragen. misschien is het mn eierstok wel niet. het zit meer in de lies en bovenbeen........

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Volgens mij had Cindy het ook vaak, maar inderdaad maar even navragen! Ik zou me er niet te druk om maken meis.

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    wat is het rustig hier de laatste tijd! allemaal lekker aan het genieten van de zon en de lente...........

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    minnie wat knap meid dat je zo goed jezelf kunt injecteren! daar mag je echt trots op zijn hoor!

en dat trekkerige gevoel... nee dat (her) ken ik niet!
    maar miss komt dat bij mij straks ook wel... als ik ook moet spuiten!

Debby wat vervelend zeg die brief....
    tis allemaal al zo naar al die misselijkheid en dan ook nog die brief erbij!
    goed van je dat je morgen gaat bellen hoor!
    hoop dat hij wat begrip toont!

nou meiden hier erg druk gehad. ben ook nog wezen werken
    en na mn werk nog ff naar verjaardag!
    zo lekker douchen en slapen......

Liefs !

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zou vanochtend Ryan naar de psz brengen (Arnoud werkt thuis), maar ik was zoooo misselijk en had zooo slecht geslapen, dat ik het niet trok. Arnoud heeft hem dus ook weggebracht. Pffff...dat viel wel tegen hoor :(. Het lange genieten is nog ver te vinden :( :(.

@Cindy, heb jou al even niet online gezien? HOe gaat het?

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden

@deb nou netjes zeg van die brief!!!
    ik hoop echt dat hij het begrijpt dat het echt niet gaat hoor!!
    fijn dat ryan weer thuis is meiss,ik hoop dat het nu wel een beetje gaat:)

@minnie spuitjij ook 37.5?
    ik heb nu dus ook hele trekkerige eierstokken!!
    dan zijn ze zich gewoon aan het voorbereiden volgens dr ruis:)
    niks om je zorgen over te maken maar als je het niet vertrouwt gewoon navragen hoor.. via de site kun je bij contact je vraag stellen dan heb je dezelfde middag nog antwoord terug van de assistentes.. en als je dan op fm gaat zit je vraag in je dossier!!!

@ella lijkt me zo niet fijn he om in het weekend te werken,hahaa ik heb altijd gezegd weekend is voor mij hahaha...
    nog een paar dagen meiss dan kan jij ook beginnen**knuffel**

@tumm foto`sss foto`ssss haha ik heb geen hyves meiss:)

@hier haha gister even naar de kermis gegaan met die kleine die hier de laatste keer zo ziek was geworden..
    even in de inktvis met haar geweest en de breakdance,spookhuis,spiegelhuis waar ik me ram tegen aan liep hahahaha was wel leuk hoor..
    maar wat een hondenweer zeg:(

hoe is het met de rest van de dames???
    miran hoe voel je je???
    duch gaat het nog meiss>?
    anja,ben je thuis meissie
    mp hoe gaat het met jou nu?
    heidi waar ben jeeee?????
    tante nog 4 daagjes en dan trouwen meisss:)
    xxxxxxxxx

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh deb ik hoop echt dat je snel mag gaan genieten hoor!!
    zo is idd niet prettig nee..
    wel lekker dat arnoud thuis kan werken meiss..

ja gaat goed hoor!!
    en ik merk nu ik mijn gedachte op andere dingen zet dat ik veel vrolijker ben weer..

14. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Deb echt vervelend zeg dat je je zo voelt.. hoop dat t snel weg gaat..
    Genieten van zwangerschap, hier ook echt de hele zwangerschap gekloot.. echt zo vervelend, vooral omdat iedereen in mijn omgeving tijdens hun zwangerschap 9 maanden op een heeeule dikke roze wolk geleefd hebben.. en ze snappen dus niet zo goed hoe het is als je dat niet kan. Maarja.
    Het gaat vanzelf voorbij.... sterkte meis!!!!

Minnie wat goed dat je zo goed gespoten hebt meis. Idd iets om trots op te zijn!! En ik duim voor succes hoor!

Tumm zal zo eens op je hyves gaan kijken voor t kamertje!

Verder weet ik t ff niet meer.., heb de laatste dagen meegelezen maar heel weinig op de pc gezeten.. even 1 x per dag ff snel lezen en verder niks.
    Nog 7 dagen en we zijn 38 weken. Het vervelende is dat mijn gyn een week op vakantie is en ik vrijdag bij een andere gyn een afspraak heb (een gyn gespec. in fertiliteitsproblemen en die zit dus niet in dit team zeg maar..) voor de normale controle. Maargoed ik ga vanaaf als hejt goed is weer in het ziekenhuis slapen dus vraag ik morgen bij de visite van de gyn wel of ze alvast een afspraak kunnen maken bij mijn eigen gyn. Maar dat zal dan wel dinsdag 6 april worden ivm pasen. Hoop dat ze dan snel een beslissing maken. Hoe het met mezelf gaat ga ik maar niet op in, want het gaat gewoon voor geen meter maar ik moet wel door.

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    heel dikke knuffel duchess!!!!

wat een ontzettend vermoeiende zwangerschap moet je toch doormaken!
    kan me voorstellen dat je er zo doorheen zit!

hoop dat je vanavond lekker kunt slapen in het ziekenhuis en dat je wel spoedig een afspraak kunt maken met je eigen gyn!

deb wat rot zeg al die misselijkheid.... gebruik je die zetpillen nog?maar die helpen dan zo te lezen ook helemaal niet he!

Cindy wat fijn dat je , je weer wat beter voelt!
    ja idd , soms is het beter om er ff wat minder mee bezig te zijn!
    voor jouw een dikke knuffel terug!

Liefs!

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duch, dikke knuffel voor jou meis! Het is allemaal niet niets wat je mee hebt gemaakt, probeer er wel over te blijven praten, want op die manier kan je alles verwerken. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meis over wanneer je ingeleid gaat worden!

@Ella, ik slik wel homeopatische tabletten, maar niet die zetpillen. Wil niet teveel nemen, maar ja...het moet maar even zo, het is niet anders.

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    dikke knuffel voor duchess....komt helemaal goed meis...niet al te lang eer en je hebt je kleintje in je armen!! Dan begint het pas echt hahahaha

18. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Deb als die homeopatische niet werken is het dan geen idee om daar mee te stoppen en de zetpillen te gebruiken?
    Probeer je niet teveel druk te maken om wat je binnen krijgt..
    Ik wilde zelfs nooit paracetamol slikken als ik pijn had maar wat ik nu allemaal binnen krijg. (had het daar wel moeilijk mee op t begin maarja...)
    En ja ik probeer te blijven praten maarja elke keer zeggen dat je t zo gehad hebt, schiet je ook weinig mee op. Ik ben nu een beetje van t doorzetten en volhouden maar breek soms door midden. Maar ik moet wel door en met elke dag huilen en depri zijn schieten we niets op. Maar eigenlijk lijk ik bijna in een depressie te zakken. Heb ook soms hele nare gevoelens richting de beeb... en dat wil ik niet... maar het komt vanzelf. :( Heb wel veeeeel liefde, gelukkig...

En miran wat bedoel je met dan begint het pas echt...
    Ja snap dat dat ook niet altijd even makkelijk is maar denk niet te vergelijken met wat ik nu doormaak.. maar dat ben ik. Ik kan niet wachten in ieder geval........

19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    oja, ik had een droom gehad, dat een afrikaanse vrouw (zon soort waarzegster :p) zei dat ik de nacht van woensdag op donderdag ga beginnen... whaha.. maar hij blijft zo hangen die droom!!

haha miran, week 35 op maandag is t niet geworden, heb jde nog een ander gevoel gekregen? :p

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    wat erg zeg die gevoelens!
    gelukkig krijg je heel veel liefde meis!

en idd het is echt niet niks wat je moet doormaken!
    ik denk dat wij ons daar geen voorstelling van kunnen maken.....

hoop zo dat je snel je meisje in je armen hebt! en dat het snel weer wat beter met je gaat..... met name je geestelijke toestanden, het is ook echt om depri van te worden zeg!

Deel Deze Pagina