Ik ga zo eerst ff hangen gtst kijken en hoop dat t dan minder is, anders belt hubbie maar. Die is iets wat harder als ik.. K heb niet eens de kracht om te gaan bellen, ga toch meteen janken. En net wat jullie zeggen, memmies feeling is het sterkst.. dat is zeker waar!
echt ben zo pissig! heb afgelopen vrijdag een mail gestuurd naar mijn werk dat ik deze week niet kan komen. Heb zelfs gekeken in mijn verzonden berichtenbox of dat hij was verstuurd en dat was hij. Krijg ik net een mail van manager dat er nu een no-show op mijn registratie staat omdat ik vandaag niet ben op komen dagen! Ik heb verdomme toch een mail gestuurd! ben zo laaiend nu! denken ze dat ik voor mijn lol niet kom werken! was het maar zon feest........
ik ga straks bellen als ze pauze hebben. heb hier dus echt geen zin in in dat gezeik! heb wel wat andere dingen aan mijn koppie! echt ben in staat zo boos te bellen dat ze bang van me worden! als je ziek bent of weet ik wat waarom je niet kunt komen moeten we altijd mailen. Dus netjes gedaan! en dan hebben ze zeker de mail niet gelezen!
inbraakt, tante mars, jeetje wat een gedoe Over dat band gevoel en sterretjes zien, heb je ook hoofdpijn? Dit klinkt bij mij als zwangerschap vergiftiging. Echt bellen hoor meis, of anders je hubbie!
Ben ik zondag nog op test, alle waarden normaal en geen eiwitten! Ook uitgesloten dus.. Vraag me wel af waar t weg komt..
maargoed. Ik ga zo maar eens bellen dan weer he....... tante mars ik zou denk ik toch echt even bellen. beter een keer teveel dan te weinig! en als ze je niet gerust kunnen stellen dan bel mij maar........ben zo boos dat ik voor twee man heisa kan stampen hihi
Ohhh minnie..daar zou ik ook boos om worden! Prima als ze hun mail niet lezen.. maar geen verwijten lopen maken naar iemand... brrr.. stelletje mutsen!
maar ik ga afsluiten en dan even bellen. en even de pfaffs kijken. hubbie zal zo wel thuis zijn en dan kan ik even gezellig met hem knuffelen. oja en spuit zetten ook nog. meiden tot morgen misschien allemaal een dikke knuffel en voor tante ook nog een dubbeldikke knuffel!
Bloeddruk was weer redelijk stabiel, sids vandaag is het weer helemaal mis. Althans zo voel ik me dan..
Bij twijfel direct bellen tante! Beter een keer te veel dan te weinig meis, net als Ikke zegt, het kan heeel hard gaan .
dames ik kwam nog even zeggen.. dat ik morgen na de fm meteen hier kom melden hoe of wat fijne avond ladies
tante , wow wat een gedoe zeg! niet normaal!!! en dat zo'n arts dan niet eens de moeite neemt om je dossier te lezen! echt meid , je moet echt bellen!!! want dit is niet de normale gang van zaken... heel veel sterkte! vind het heel erg dat je dit moet doormaken! Minnie wat rot zeg! gaan ze ook nog zeggen dat ze je mail niet hebben gekregen.... je zou ze toch.... heb je nog kunnen bellen!? Cindy heeeeel veel succes morgen meid! ik duim heel hard voor je! en heb je al wat meer gehoord over je aanstaande werk!? Debby wat rot dat je misselijk bent!!!!! hoop dat het weer wat is afgezakt!? en nog bedankt voor je reactie op mn hyves! Anja! jij ook bedankt voor je reactie op mn hyves! hoe is het nu met jouw!?? heb jij inmiddels al een afspraak kunnen maken met de gyn!? al wat meer duidelijkheid!? Heidi , ???? hoe gaat hetmet jouw!? lang niets meer gehoord! Miranda wat leuk zeg dat jullie die naam ook in gedachten hebben! gaat alles goed met je!? Tummeltje , voor jouw wordt het nu ook spannend he! vermaak je je nog wat tijdens je verlof? en hoe is het nu met je zusje!? Liefs Ella
Duchess en Duchman; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje! Hele mooie namen ook, hihi haar 2e naam schoot net op de fiets nog door mijn hoofd, toen ik me afvroeg of ze al geboren zou zijn en hoe ze zou heten. Wauw wat een goed nieuws, nu lekker gaan genieten meis, dat heb je zeker verdiend! Ik heb op mijn werk de hele dag aan je moeten denken, nog nooit zo hard gebaald dat ik niet op het forum kon vandaag. @Tummetje; Lekker, verlof!!! Lekker ervan genieten he, nog eventjes en dan ben jij ook mama! Gelukkig heb je je niet versproken! Ben wel heel benieuwd naar de naam. @Debby; Fijn dat je je beter voelt meid! Heerlijk dat je Ryan zelf naar het kdv hebt kunnen brengen! @Minnie; Dat gevoel ken ik ja! Misschien doet de Gonal zijn werk.! Ik hoop op een mooi eitje! @Ella; Jaaa nog eventjes en dan mag jij ook naar het ZH! Het schiet nu al aardig op he. Leuke foto's staan er op je Hyves, maar dat had ik daar ook al gezegd. Zag er allemaal heel gezellig uit. @Cindy; Woehoe een baantje! Super! Ennn morgen de (nou ja vandaag want het is al woensdag...) de FM! Ik duim voor een mooi eitje meis! Succes! *duim duim duim* @Tante; Jeetje wat een gedoe allemaal meid. *hele dikke knuffel* Het is niet niks allemaal zeg waar je allemaal doorheen moet. Ik vind het volslagen idioot dat ze je zo door laten lopen en dan ook nog eens het ene na het andere gekke verhaal te horen krijgt. En de samenwerking daar lijkt ook flink wat aan te ontbreken. Op je strepen staan hoor meid hoe moeilijk dat ook is als je van het kastje naar de muur wordt gestuurd, maar het gaat hier om jou en je baby! @Minnie; Zoals Tante zei; Printscreen van je mail maken, dan heb je iig het bewijs dat je wél een mail hebt gestuurd. Wat een gedoe zeg, daar zou ik ook kwaad om worden. @Miran; Leuk dat je weer reageert. Hoe is het verder met je? @Ella; Ja ik heb donderdag een afspraak bij de gyn, om 15:20 dus dan kunnen wij ook hopelijk weer snel door. @Hier; Heel erg rustig dagje gehad op het werk, ook wel eens lekker. Moet eigenlijk hoognodig naar bed maar ik moést even kijken of er al nieuws was van Duchess. Bijna afspraak bij de gyn... Ik ben zo blij als we eindelijk door kunnen! Nou, ik ga lekker slapen, ik kom 's middags nog wel eventjes kijken hier.