Duchess en man: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Ik wens jullie een hele fijne kraamtijd en veel geluk met elkaar. Groetjes Annedore
Morgen, Laat het goede maar achterwege, zit hier al met tranen achter de laptop. Ik zou vanochtend weer een paar uurtjes gaan werken, maar red het gewoon niet. Ben vreselijk beroerd en geef ook weer veel over. Gisteravond is er werkelijk niets binnengebleven, zelfs het laatste kopje thee kwam er weer net zo hard uit . Ik voel me even kut.....
hey deb lieverd ik kreeg je sms ik zei ff nog niet douchen ff reageren gelukkig reageerde ze wel lief op je werk,maar ik begrijp je gevoel heel goed,je wilde toch weer gaan beginnen,je had er zelf alweer een goed gevoel over en dan gaat het weer niet.. tuurlijk zit je er dan weer doorheen meiss.. ***lief klein beebje van deb*** laat mama nu alsjeblieft weer een beetje beter worden.. zodat de dagen makkelijker gaan en ze meer van je kan gaan genieten,,
Hey Cin, wat lief dat je eerst even hebt gereageerd. Ja, ik had echt zin om weer aan het werk te gaan, maar helaas .
ja tuurlijk kom ik meteen als er iets is daar zijn we voor toch... ja ik hoop het ook dat ik met iets thuis kom,heb wel al 2 dagen dat hijop springen staat of ie al is gesprongen??? enhet is net alsof ik in allebei de eierstokken een bubbeltje heb zitten whahaha mischien wel 2 weer??? zo meiss ik moet nu echt gaan douchen,anders moet ik me weer haasten enzo ik geef jou voor nu een hele dikke knuffel!! en heel veel beterschap meiss... xxxxxxxxxknuffelxxxxxxx
dankjewel meiss... ik laat je meteen iets weten ja!!! en deb.. je kan het he meiss.. ik weet echt wel dat het lastig is als alles er iedere keer weer uitkomt.. ik hoop wel dat dat snel over is voor je,je bent gewoon al over de 10 weken!!!!! woeee wat gaat dat snel zeg
anja jij was tegen 3 uur ook nog wakker! ik ook! slaap jij ook zo slecht? wat fijn dat je donderdag bij de gyn terecht kan! en dat wordt ook wel eens tijd hoor! hoop dat jullie nu snel doorkunnen! Cindy heeeeeeeeeeel veel succes vandaag meid! ik denk aan je en ga heel hard voor je duimen!! Debby wat rot meis dat je , je zo naar voelt!vind het echt zo vervelend voor je....! je zou zelfs alweer starten met je werk , en dan gaat het weer zo.... fijn te lezen dat ze toch wel begripvol reageerden op je werk. denk aan je en een hele dikke knuffel van mij!!! Tante , hoop dat je de nacht goed bent doorgekomen!? sterkte met alles!!! xx
Oh ja, had ik jullie nog niet verteld, maar ik kreeg gisteren nog een sms van Duch, ze mag vanochtend al naar huis!
ah wat fijn, altijd lekkerder in je eigen huis. Hier uit haal ik wle dat alles helemaal goed is gegaan .. Ben zo blij dat t zo vlot gegaan is..
duchess wat fijn dat je nu al naar huis mag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat een goed nieuws!!!!! en nu maar heerlijk bijkomen , rustig aan doen en bovenal genieten!!! xx
Ik denk inderdaad ook dat het allemaal goed is gegaan (en inderdaad ook vlot!), want anders had ze nu niet al naar huis gemogen .
Inderdaad, maar ze had de "mazzel" dat ze al ontsluiting had, dus dan gaat het altijd al sneller. Maar dan nog, 2 uur geboren is erg snel . Ryan was toen om 18.13 uur geboren en ik had ook al ontsluiting .