PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Hallo lieve meiden,

@duchess: fijn dat je vandaag weer naar huis mag. Hoe doet de kleine het?

@deb: och meisje wat een ellende weer met dat ziek zijn. gewoon doen wat je denkt dat je kunt en anders niks. vind het zo erg voor je steeds dat ziek zijn. dikke knuffel!

@anja: morgen de afspraak bij gyn. ik duim voor je!

@tante: hoe is het nu met je? dikke knuffel!

@cindy: ophogen naar 112. nogwat. dat is minder. ben nu weer heel bang dat er bij mij niks te zien is en dat ik ook weer op moet hogen. blijf de pijn aan de rechtereierstok houden. en dat betekende met clomid geen groei. ben weer helemaal aan het stressen dus..........en dat met deze dagen dat we het er echt niet bij kunnen hebben.

had gister het werk gebeld en bleek dat een andere manager mijn mail had gelezen maar vergeten was me af te melden. toen ik manager belde had ze net een excuusmail de deur uit gedaan. ging naderhand even kijken en idd ze had het gemaild. dus ook weer opgelost.

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    ***Bijleesstand***

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Cindy, oh meis, hoe herkenbaar, het idee dat je lichaam faalt! Ik heb dat ook gehad en zie mij nu. Wat ik hiermee wil zeggen, probeer moed te blijven houden meis!!! En ze houden je goed in de gaten met de FM's. Ik hoop zoooo dat er maandag een ei te zien is.

@Anja, wat vreemd dat je helemaal niets meer hebt gehoord na die soll. Is toch ook niet netjes he?! En ga je nu verder zoeken/solliciteren? Ik lees dat jij hetzelfde gevoel herkent als van Cindy en ik denk vele dames met PCOS. Ik heb me ook altijd heel schuldig gevoeld tegenover Arnoud, terwijl wij al een gezond kindje hebben. Ik heb ook heel vaak tegen hem gezegd dat hij maar iemand anders moet zoeken, iemand die hem wel een kindje kan geven. Dikke knuffel!

@Tummetje, oh lekkere timing van je wasmachine...NOT! Zwaar irritant zeg, kan die nog gemaakt worden of wordt het een nieuwe?

@Minnie, gelukkig is het probleem met je werk weer opgelost! Dat is weer een zorg minder. En het hoeft natuurlijk niet te betekenen dat er bij jou nog niets te zien is he meis!!! Ik heb nog steeds een positief gevoel, een mooi ei komt eraan :D. Morgen een zware dag voor jullie...alvast veel sterkte!

4. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    zoo ben weer terug.
    Ctg was inorde flow was inorde bloeddruk was voor ctg 140/100 en na de ctg 110/68 hebben ze nou net niet vermeld dat ie voort ctg 140/100 was maar goed..

Het enige wat ze nog kunnen doen, is een kastje aansluiten voor 24 uur en dan een registratie maken..

Vrijdag gaan we naar onze eigen GELUKKIG..

Ben nog niet gerust gesteld maar goed alles was goed en als er iets is moeten we bellen.. Ja dat weten we ondertussen wel eens.

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wel fijn dat alles goed was Tante! Enne...ik wil ook wel een pb ;).

6. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @tante mars: kom maar op met de pb haha.......

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Vanavond komt mijn kapster, eindelijk weer haar eraf...het is te lang :D.

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Miranda, hoe gaat het??? Had het je gisteren ook al gevraagd, maar kreeg geen reactie :(.

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
  10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuke foto (en leuk om julli e ok eens te zien :)).

11. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    mooie foto tante mars! en nee ik herken je niet!
    fijn dat alles goed was en fijn dat je volgende keer naar je eigen gyn kunt!
    oja ik wil ook PB!!!!! ben benieuwd naar de naam! haha

Cindy wat ontzettend balen meid... en dat gevoel van falen... ja dat ken ik ook zo goed. echt heel vervelend gevoel is dat! probeer moed te houden meis! ik hoop echt dat er maandag meer te zien is! dikke knuffel van mij!

Anja wat raar zeg dat je niks hebt gehoord van die soll! niet echt netjes....
    en heb je ook nog verder gesolliciteerd?

Debby hoe gaat het met jouw!? benje deze dag een beetje redelijk doorgekomen!?

Tumm heeeeeeeeeeeeel veel succes met alles opruimen!!!!!

ben de hele dag bij mn schoonzus geweest! heerlijk in de tuin gezeten! wat een mooi weertje!
    was erg gezellig. vond de echo's wel moeilijk om te zien...maar heb dat verder niet laten blijken hoor. ben vooral erg blij voor ze , maar kan niet anders zeggen dat het toch wat steekt ofzo.

na ja dat gaat wel weer over! ik mag iig wel een keer mee naar de vk! leuk he!

xx

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Ella, wat leuk dat je een keer mee mag naar de vk! En knap hoor dat je bij haar langs bent gegaan, echt superlief! Maar ik neem aan dat ze wel weten van jullie situatie?
    Met mij gaat het vandaag wel redelijk, nog niet overgegeven, af en toe een beetje misselijk, maar het is te doen.

13. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    fijn debby dat je , je redelijk voelt! hopelijk gaat het nu snel de betere kant op en kun je eindelijk es genieten! niks aan om je zo beroerd te voelen zeg! en wat kan dat dan verschillen he , per zwangere!
    mn andere schoonzus heeft er 3 en heeft echt vlekkeloze zwangerschappen gehad! nooit last van iets... zo verschillend he meid!
    vind het knap hoor , hoe je er mee om gaat! tis niet niks allemaal!

ja leuk he dat ik meemag! heb ik nog nooit meegemaakt om naar vk te gaan! :)
    ja zij weten het wel idd , en ze vind het ook vervelend voor ons. maar ja daar kunnen zij natuurlijk niets aan doen!
    ze vond het kaartje ook erg leuk en had een paar sokjes meegenomen! kon maar niet kiezen welke sokjes haha , allemaal zoooo lief!!! ;)

14. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

Hoi annedore!
    nee ik ken dat zelf niet , van toen ik provera slikte! maar mijn menstruatie kwam ook altijd pas na 7 tot 9 dagen , en die dagen voordat mn menstruatie kwam , dan had ik wel altijd erge last van buikpijn!
    hoop dat je snel ongi wordt , zodat jij ook snel weer verder kunt!
    succes!

15. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Helloooooooow

@Minnie; fijn dat het is opgelost op je werk!
    @debby; Volgens mn mannetje is het te maken.. als ie maar opschiet.. zn voetbalkleding ligt te stinken hierzo :p
    @Tante; heb je nu dan zo'n kastje bij je? Nog ffies, dan is het vrijdag.. dan je eigen gyn weer en hopelijk geen gezeuer meer!
    Leuke foto van jullie saampjes :D
    @Ella; Leuk dat je een keertje meemag naar de vk, toch lief van dr :)

Zo.. ik ontplof bijna.. we hebben taco's gegeten... was wel lekker :D

16. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    mmmm lekker taco's!!!

wij hebben lekker kip shoarma gegeten met broodje!

17. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    miran , hoe is het nu met jouw??
    alles goed? en met Alyssa ook!?

18. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Nee als het zo op en neer blijft gaan wel..

Hij vroeg ook nog werd je wakker gemaakt, of was je al wakker toen je bloeddruk werd gemeten (van de week int ziekenhuis om 6 uur sochtends) ik zei ik was al ruim een uur wakker. M hij vind t maar vreemd en weet ook eigenlijk niet wat ie er mee moet allemaal..

Ella; wat leuk dat je mee mag, maar ook dan word het weer slikken!!! Maar ze sluiten je niet buiten.. Dat moet ook vast wel een fijn gevoel wezen..

Ennu, Die zelfde dokter K. krijg ik niet weer :). Ben loyaal genoeg om door de andere drie wel geholpen te worden. Maar vanaf vrijdag ist alleen me eigen Mevr. H (en dan weet ella wel wie ik bedoel ) ..

19. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    tante ja dan weet ik zekers wie je bedoelt!!!!!!
    idd die dr K wil ik ook nooit weer :(

maar had zelf andere arts (de andere man) en daar had ik echt nooit problemen mee!

heb nu een vrouwelijke arts in nieuwe zh en als zij weer zo dom gaat doen als vorige maand , dan vraag ik om een mannelijke arts. heb toch liever een mannelijke gynaecoloog. die zeiken echt veel minder en als ik een antw niet weet dan houden ze er gewoon over op , ipv al die vragen op een andere manier te gaan stellen!

ja leuk he dat ik meemag! vind het wel leuk hoor! en nee wordt idd niet buitengesloten! maar door de rest van de familie ook niet hoor! want iedereen zit al met 1 of meerdere kids!

20. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    mars , je hebt PB!!!

Deel Deze Pagina