ja haha maar het is nu net alsof het getrek anders voelt.. volgens mij was er vorige week het begin haha en nu is het echt aanhet werk???? weet ik veel wat mijn eierstokken willen whahahaha
ben denk ik toch wel een beetje heel erg zenuwachtig voor de fm straks! en mijn gevoel zegt zo dat het niets is deze fm........ggrrrrr had het liefste nu al gegaan haha
ohh ja dat is heel herkenbaar minnie,ik ben de dag van de fm ook melig en drukker als normaal. zit dan in de auto en mams moet dan bijna oordopjes in hahahaha het blijft gewoon spannend hoevaak je ook gaat toch!!! en tuurlijk je zit ook nog in de eerste ronde spuiten,dat maakt het ook nog spannender meiss.. ik mag maandag om 14.10 weer maar nu zou ik ook willen dat dat vandaag al was hihih
nou ik ga even snel wat opruimen meiss.. ik duim voor je dat er een mooi ei zit te wachten xxxxxcindy
wat zou dat toch handig zijn zo tomtom!! Minnie ik duim heel hard voor je hoor meis! kan me voorstellen dat je echt helemaal geen zin in hebt om te gaan werken! spannend vanavond... cin wat een goede instelling heb je toch!!!! maandag is er ''gewoon'' een super ei te zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anja wat fijn dat je nu zo begripvolle gyn hebt! en wat grappig dat hij daar zelfs pissig om werd! zo zie je maar weer... echt iedere gyn is weer anders he! enne fijn dat je nu aan de provera mag! maar moet jij dat maar 7 dagen? ik moest altijd 10 dagen slikken! 7 is iig wel veel beter hoor! en idd ik telde die dagen echt af! hoop dat jouw ongi snel komt hoor! meiden hier nog steeds wat ziekjes... denk niet dat het van de zenuwen komt voor as donderdag! al kan ik echt aan niks anders denken! ben zelfs een beetje ''bang'' voor die gyn omdat ze de laatste keer zo raar deed...... heb me voorgenomen als ze dat weer doet , dat ik dan om een andere ga vragen en het liefst dan een man... xx
Hey meiden, Ben ik weer ben een tijdje hier niet geweest want ben ontzettttttend druk geweest Ik ben vandaag voor het eerst naar de gyn geweest en blijkt dat ik dus PCO heb. Ik ben vandaag begonnen met provera en dan wachten op mijn ongi. Ik heb een inwendige echo gehad die mij zo ontzettend meeviel! ( was ik zo bang voor!) en daarop waren tig eitjes te zien, dus nu is het wachten tot er 1tje springt.... Ik mag dus eindelijk ook mee gaan doen! liefs wen
hai wendy! wat balen dat je ook pcos hebt! maarre fijn dat je nu kan beginnen met provera! hoop dat je ongi dan heel snel doorkomt hoor! moet je dan ook starten met clomid op de 3e cyclus dag!? xx
hey meiden even snel tussendoor.. ik heb net weer iets gehad??? ik stond op en kreeg een hele hevige kramp in mijn baarmoeder??? heb ik echt nog nooit gehad,ging meteen in mijn hurken zitten,en zakte het na 10 minuten weer weg,maar wat zou dat zijn geweest?? zo nu ben ik een keertje paniekerig hahaha
cin wat apart!!! meis zou het echt niet weten!! heb je al opgezocht op internet wat het eventueel zou kunnen zijn!?? xx
nee haha daar word ik alleen nog paniekeriger van?? och ja zal er wel bijhoren allemaal haha.. ik kom zo weer kijken hier en reageren,moet nu echt even weg.. dikke kus cindy
Duchess, wat een plaatje en wat een verhaal zeg. Ben blij dat alles goed is afgelopen met jouw en je meisje!! Wil je wel adviseren om erover te blijven praten....want ook al komt het voor jouw niet over als toen paniek moment, maar achteraf herinner je je altijd dingen die je toch wel gaan doen twijfelen....Of dat je je bang gaat maken, dus blijf erover praten dan kan je er het snelst afscheid van nemen (de enge momenten dan hihi) En geloof me, je gaat er echt over na denken, de eeste 5 dagen waren voor mij ook roes...alles leuk en lief en mooi!! En toen waren de endorfinen uit me lichaam hahahaha, en werd alles weer normaal inclusief het nadenken over de bevalling...heb ik iets fout gedaan enz...........Dus blijf praten, met je kraamzorgster, je man, je moeder, hier op het topic, start je eigen topic over je bevalling...het helpt allemaal...ook leuk als je straks over een jaar zit te denken hoe was het allemaal...(je vergeet toch stiekem kleine dingen) en het dan helemaal terug kan lezen....elk klein dingetje dat je je soms zomaar ineens kan herinneren..... Maar vooral, geniet ervan meis, het is je zooo gegund een leuke kraamtijd (vooral na je moeilijke zwangerschap) Groetjes, Miranda
(omdat er zoveel om gevraagd word, maar ik blijf erbij. Heb geen zin in oeverloos geklets, dus ik kom af en toe lezen en reageren op wat ik nodig vind of wil. Maar ik ga niet meer gewoon meekletsen, heb is nog niet over voor mij. Misschien komt dat later wel, maar voor nu is dit wat ik doe.) Met mij gaat het redelijk, heb koppijn door de clomid. De opvliegers komen altijd daarna..... Verder speelt Alyssa heel lief, en is gezond. Volgende week moeten we op afspraak een test doen om te kijken hoe haar motorische ontwikkeling verloopt. Is dat niet goed dan moeten we naar de Kinderarts toe, dus dat is waar ik de laatste tijd zo mee zit. Mijn lichaam zegt me ook al heel snel dat het niet zo mag zijn en dat vind ik niet leuk, maar hopen blijven we toch. Ik heb het allemaal echt opzij gezet en zie wel wat er van komt...ben ook niet zo netjes met mijn clomid innemen...ben het al 2 keer vergeten. Dus 1 dag later begonnen en 1 dag 2 dosis genomen....Vandaag is de laatste dag, en hopelijk gaat de hoofdpijn dan ook snel over. Groetjes, Miranda
miranda wat spannend dat Alyssa die testen moet doen! hoop niet dat ze daarna door moet naar de kinderarts hoor! haha dat met die clomid.... vreselijk! ik moest het echt gewoon opschrijven hoeveel en welke dosering ik moest nemen en dan kruiste ik het ook af... anders vergat ik het ook! hoop dat het in een van deze 3 rondes raak voor je zal zijn! en anders door voor inseminatie lees ik.... spannend hoor! wb dat je niet meer mee wilt schrijven , dat is prima hoor. het is ieder zn eigen keuze! maar snap niet helemaal wat je bedoelt met dat het nog niet voor jouw over is! na ja , hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen! en dan met name dat die hoofdpijn weg zal gaan! sterkte met alles!!! Liefs!
Hoi Meisjes, Ik mag niet meer recht op zitten maar doe het toch even om ff te laten weten hoe het ging. De ctg waar k drie kwartier aan lag, was geheel vlak geen verhoogde hartslag bij bewegingen (die te traceren zijn op dat ding)... Daarna mochten we naar de gyn (eindelijk) ff praatje over t ctg die was vlak maar het hartje klopt (waren we allang blij mee natuurlijk). Dus echo en toch maar de groei opnemen, en wat blijkt: Onze chick is afgevallen! Natuurlijk zit er verschil in apparaten, en uiteindelijk kwamen we tot de conclusie dat ze wederom een groei achterstand heeft van 2 weken. Ze komt op een gewicht van 2165 gram en in Groningen was het 2190 gram. Dr koppie is niet gegroeit dr buikie niet enkel dr beentje die 0.3 cm is gegroeit.. Dit en de vlakke ctg zorgt wederom voor onrust bij de gyn en ze voelt zich er niet goed bij.. We moeten zondag dinsdag en vrijdag weer heen. Ze heeft door de klodders die ik verlies een kweek afgenomen van het slijm *lees wattenstaafje in muts auwie*. We mogen absoluut niet meer naar de VK, en het einde lijkt in zicht.. Ze vind dat we te veel hebben meoten doorstaan om tot hier te komen en het feestje is afgelopen lekker bij haar onder controle. Om de beeb te laten groeien moet ik liggen/ zitten met de benen omhoog en dat gaat moeilijk achter mn bureau! Dus ik ben maar weinig online, enkeld eens even op de laptop.. Dikke Kus