PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja de hele dag in bed liggen en zoveel pijn hebben telkens is echt niet goed voor je gemoedstoestand.. maarja.. probeer er niet teveel bij stil te staan. Ik zit niet in een depressie, probeer ook te zorgen dat ik daar niet in kom, maar t is niet altijd even makkelijk maarja.
    Dat ik over een week 38 weken zwanger ben helpt me heeeel veel. Ik weet nl nog goed dat we nog 24 dagen moesten en nu nog maar 7. Eigenlijk gaat de tijd toch snel, dus!

Hoe is het met jou Ella?? Bijna 15 april!! :)

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey meiden...

duch ja je hebt inderdaad een trubbel zwangerschap gehad...
    ik hoop ook echt dat je snel kunt gaan genieten van je mooie meisje:)
    als het echt niet meer gaat meiss je kunt me altijd pben he` als je ergens over wilt praten...

trouwens dat geld voor alle meiden hier:)

hoe gaat het met de rest?????

xxxxcin

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    *tum leest even bij*

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!

Nou, de foto's staan in mn album hoor :D

@Ella; hihi, thnx :D altijd leuk om te horen :D
    @minnie; Weet niet of het mogelijk is dat je nu al wat voelt?? zou wel vroeg zijn toch?
    @debby; Oh jee.. dat lijkt me niet handig als je al gaat werken :( Hoop dat je wat kunt regelen!
    @cindy; ohhh leuk kermis!!! was het zo slecht weer bij jullie dan? Hier scheen de zon! :D
    @Duchess; gefeli met de 37 weken meis!!! wat een mijlpaal weer he!! nog ffies en je meisje is er echt!

Ohh mn lunch wordt omhoog geduwd door een piepklein kontje :p Ken moeilijk hier op mn bureau gaan liggen haha.. ga zo maar es wat lopen, misschien dat ze dan anders gaat liggen *burp*

5. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haaaaiiii tummm:)

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hahaha ligt ze weer te duwen!!!!:)

ja hier heeft het de hele dag geregent:( toen we weer thuis waren stopte het:) hahaha zoiets heb ik nou altijd,ohik ga is kijken naar je fototjes meiss:)

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    haha cool tumm en je buikje van 27 weken was al mooi rond meiss:)
    heb je de stokke kinderwagen????

echt mooi gepimpt meiss:) mag je trots op zijn moeders!!!!!!!

8. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ja.. heb een beetje ruimtegebrek in mn buik geloof ik :p

En.. Duchess! Ha, ik heb teentjes gevoeld! :D Zo grappig om te voelen! :D Daarna kreeg ik wel een flinke trap.. dus ze houd net zoals dr mama niet van voeten aanreken.. :D

9. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    whahaha lijkt me echt leuk zoals jullie het af en toe beschrijven:)
    haha ben echt benieuwd wat je op zo`n moment voelt

10. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Jaa, die van 27 weken was mooi rond, nu issie meer puntig.. Zal vanavond ff een foto uploaden :)

Wij hebben inderdaad de stokke kinderwagen! kan niet wachten om er mee te crossen buiten :D

hoe issie nu met jou meis? alles nog goed? :D

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    welke van de stokke hebben jullie??? haha dinis vond hem 2 jaar geleden geweldig de stokke!! maar nu zegt ie nee die is te hoog als die kleine valt of iets komt hij/zij harder op de grond whahaha:) maar ze zijn wel mooi jah..

hier gaat het goed hoor!!! heb net alle kasten boven kleren eruitgehaald opnieuw gevouwen teruggelegd,was gewassen gedroogd en weer in de kast gaat allemaal goed,zolang ik maar bezig ben dan heb ik een goede afleiding:)

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Deze hebben wij: http://www.topkinderwagens.nl/img/kinderwagens/babyhuys/StokkeXploryBasisRood120041505.JPG

en http://babykamerpaleis.cms.nederland.net/show-image.php?artikelnr=700&id=80

Eerstvond ik ze lelijk hoor, haha vond het net maankarretjes :p Maar nu vind ik hem geweldig.. je hoeft nooit te bukken.. terwijl mn schoonzus met dr 6 kilo zware baby zich een hernia tilt :p
    En ach ja.. vallen.. ik ga dr vanuit dat het niet gebeurd, er zitten veel beveiligingsdingen op, en het is natuurlijk ook zelf opletten. Dus daar ben ik niet echt bang voor hoor :)

Zo.. jij hebt er zin in.. ik moet de kasten ook nog doen.. maar de kast is zoooooo groot (en dus zooooo vol) :p

13. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    oh ja die is wel mooi tumm haha is net of die bak zweeft he!!!:)
    ik vond die oranje zo mooi en dan die voetenzak met die gekleurde bolletjes hahaha..

oh ja wij hadden toch 2 boxen hierstaan??
    1tje hadden we al en die andere kregen we bij de kinderkamer erbij..
    die gaan nu naar portugal toe,naar een vriendin van een kennis van ons is zwanger,en heeft zelf niet veel,ik zei aub neem maar mee(kunnen wij tenminste een nieuwe kopen hihihiihi:)
    luieremmer aankleedkussen en matrasje zijn we ook kwijt
    dus ikke is helemaal blij kunnen wij tenminste nieuwe kopen:):)
    de kinderwagen hebben we hier naar zo`n opkoop winkel gebracht dus dat lelijk ding is ook al weg hahahaha

14. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ja, grappig he, van die bak :D
    Wij hebben ook de voetenzak enzo erbij, ziet er erg leuk uit met al al die gekleurde bolletjes :D

hahaha, lekker alle spulletjes gedumpt die je niet leuk vind, en gelijk heb je hoor. Zelf kopen is ook erg leuk! :D (vind het gewoon jammer dat ik nog maar een paar kleine dingetjes hoef te halen :p)

15. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja maar hoe moet je het zeggen..
    uhmm!!!
    ik heb altijd gezegd nieuwe baby nieuwe spullen..
    mijn moeder kwam in een keer met die box aan:( ik was wel blij tuurlijk,maar dat hadden wij niet in onze gedachte en ik weet als ik iets in mijn bolleke heb,moet dat ook gewoon zo gaan..

toen konden we die kinderkamer overnemen dus gedaan kregen we ook weer zo`n box erbij..
    ik weer teleurgesteld want ze waren alletwee blank eiken en ouderwets hahaha in ieder geval niet modern..

zaterdag belde dat portugees vrouwtje naar ons en vroeg of ze 1 box kon overnemen ik zei neem ze maar allebei!! met luieremmer,aankleedkussen,matras,mobiel voor boven de box,mobieltje voor de maxi-cosy.. boxkleed enzo..
    ze zei meteen ja is goed..
    en ikke happy haha dus ik heb toch mijn zin gekregen he hahahaha:)

16. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ja meis.. weet precies wat je bedoeld hoor.. haha ik heb in het begin ook wel spulletjes aangeboden gekregen.. maar het is dan gewoon niet je smaak.. tis heel lief van die mensen hoor.. Maar als ik een meisje krijg, wil ik geen spiderman maxi cosi.. sorry.. haha :p

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ja precies hahahha:)
    dat mobieltje wat wij hebben is wel van tiamo..
    dat wilde we eerst eigenlijk wel hebben
    want is gepast he tiamo is op zijn portugees ik hou van je dus ja haha die kleine word toch een half portugeesje angoleesje he..

maar nu willen we ook echt voor een meisje roze accenten hahaha,,verandering is er altijd he..

ik zou is kijken naar die kinderwagen die wij willen,of ik die foto hierop krijg ja..

18. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
  19. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Haa tum, leuk he die voetjes. Straks voel je ze 100 x per dag en word je er gek van. (ik heb er een blauwe plek van en dat doet zeeer nu..)
    Maar wel leuk he! Hahah. \

*oeps* ga nu na deze post op je hyves kijken, was t vergeten!

En dat kontje.... ooh dat word steeds erger.., dat is ook al zo lekker pijnlijk als die echt in je ribben steekt haha.

Zo Cin, lekker bezig! Niet téveel doen he! ;)

Ik vind de stokke wel erg mooi! Maar vond hem te duur!

Cin fijn dat jullie iemand met je spulletjes kunnen helpen!

Cin ik ken dat gevoel ook.. ik vond het ook vervelend als ik wat kreeg wat ik eigenlijk nieuw wilde! O.a. de box en de maxicosi. Maar had uiteindelijk ook goede redenen om nieuwe te halen omdat ze beide niet goed waren.
    Maar vond het ook zo raar. Was dankbaar dat ik t kreeg maar vond ze niet mooi en wilde eigenlijk wel mooie! Haha

Ik heb een quinny wagen en ben nu al gek op dat ding. Een roestkleurige (we wisten toen nog niet of t een jongen of meisje was.. heb nog getwijfeld een nieuwe reiswieg te halen, roze, maar zonde van t geld..)
    Maargoed ik ben er gek op, de maxicosi kan er zo opgeklikt zonder andere adapters dus dat is superhandig. en het is zooo fijn als je gek op je spullen bent! lijkt me vreselijk als ik de kinderwagen bijv niet mooi of fijn zou vinden, dan irriteer je je daar echt aan.
    Nu blijf ik er maar mee bezig. Rondjes door t huis lopen, reiswieg eraf, maxicosi erop, whaha... ben soms de hele tijd met dat ding bezig.

Zo hier net het ziekenhuis gebelt. Omdat het vrijdag overvol was (lagen kraamvrouwen op de verloskamers..whaha) moest ik voor de zekerheid even bellen. Als t nog zo druk was, wat ze niet verwachtte maarja je weet t nooit, zou ik morgenavond eventueel gaan ipv vanavond. Maar er is gewoon plek.
    Ik hoop heel hard dat ze een 1 persoons kamer voor me hebben, ga dat ook wel vragen vanavond.

20. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    hey duch meiss ja precies je bent ook wel dankbaar dat je het krijgt,maar je hebt zelf toch een bepaald idee van hoe of wat toch!!

gelukkig is er plaats voor je meiss,ik duim voor een 1 persoonskamer:)
    en ik zie je al helemaal door je huisje heen waggelen achter de kinderwagen,maar is goed dat je het nu doet meis zo weet je dadelijk zelf wat je het makkelijkst vind toch:)

ben je al gewend aan de spulletjes zoals de nieuwe beebkamer enzo??

Deel Deze Pagina