debby hele dikke knuffel van mij meid! wat balen dat je je zo rot voelt! en echt je bent echt NIET waardeloos hoor!!!!! hoop echt dat je je snel weer wat beter gaat voelen! Cindy ben jij er al over uit wat het nou geweest kan zijn!? oooh wat leuk zeg dat je moeder dat gaat doen!! tante succes met rusten meis! Duchess , nou dat is idd erg toevallig zeg! kan ze wel mooi inleven in jouw... dat is wel fijn denk ik! fijn dat het zo goed gaat! dat is jullie ook zekers van harte gegund! hier alles ok hoor... ben alweer wat opgeknapt! morgen maar weer aan het werk! Liefs!
@deb we zijn bij de dierenarts geweest kon op acceptgiro heel de apk keuring gehad,36 kilo weegt hij,en ja heftige oorontsteking maar we hebben nu de juiste medicijnen gekregen verder zit er geen grijntje agressie in hem,is mooi volslank,en super lief.. geen stresssymthomen. dus jipp helemaal goed gekeurd whahahaha @duch meiss ik ben zo blij om te lezen dat het allemaal goed gaat met je meiss dikke knuffel voor jullie en kusje voor yasemin @pco en ovulatie testen volgens mij is dat geen goede combinatie hahahaha veel vals uitslag ofzo?? @ella beterschap meissie
Hallo lieve meiden, ik kom heel even snel vertellen hoe de fm vandaag is geweest. Zijn net thuis (moesten nog even eten). In ieder geval: er zit gewoon een ei van 20mm. dus de assistente heeft net de pregnyl gezet en we moeten dalijk en morgen klussen. Dr Ruis keek met de echo en zei: nou meid er zit een mooi ei van 20mm! bmsv zag er ook perfect uit dus hij zei al dat hij het heel raar zou vinden als het niet raak zou zijn. follikel was ook mooi rond en geen andere vorm of afwijking zei hij. ik heb wel even moeten huilen.......velen zullen wel snappen waarom denk ik zo. na afgelopen dagen en nu ineens een mooi ei........dan denk je wel even verder zeg maar. maarreee ik ga gauw afsluiten en dan gaan hubbie en ik even heeeeeeeeel erg lief doen tegen elkaar haha. allemaal een fijne avond en ik ben er morgen weer!
minnie jeeeyyyy zie je nou wel meiss en nu hup flink klussen en met je kontje op het wachtbankje meiss ik ga super hard voor jullie duimen echt waar,,, oh cool meiss haha ik wist het wel!!!
ja wel goed haha. Hubbie is even naar zijn werk. vanmidag komt ie terug en dan zijn we weer even heel lief tegen elkaar haha. Oja het eitje zat trouwens in mijn rechtereierstok. Ik had het nog even nagevraagd aan dr ruis. en net aan die stok had ik zoveel pijn....... hoe is het met jou vandaag cin?
haha ja na jou nieuws wel weer goed meiss deed me erg goed om het te lezen van jou vanacht,vandaar dat ik toch snel wilde reageren hahaha sorry dat ik gister mischien een beetje depri overkwam hier,maar ik zat er zo mee in mijn maag,dat onze hond zich zo ziek voelde.. ik werd dus wakker gister en hij liep gewoon helemaal scheef.. ik vond dat zo erg en heb de hele dag mailtjes gestuurd naar elke dierenarts hier in helmond. en om kwart over 6 belde er eentje op,en die zei kom maar langs met crespo,om 19.10uur hebben we nog een plaatsje over.. ohh echt er ging zo`n druk weg bij mij na dat telefoontje.. we kwamen daar binnen en hij wilde ook alleen maar weg haha hij lag te piepen in de wachtkamer.. maar hij is echt helemaal goed gekeurd nu.. pfieuww wel was hij gisteravond nog heel droopy en duf door de spuiten en medicijnen.. maar daar is nu niks meer van te zien hahaha hij is helemaal door het dolle heen vandaag.. sorry voor dit hondbericht,maar ik zat er gister echt mee
ja dat deed me echt pijn haha heb ik nog nooit gevoeld zoals gister,dus dat deed me wel iets... maar meiss wat een goed nieuws heb je gehad zeg gister,tuurlijk was het allemaal even dubbel,(oma) maar is dit niet een teken meisss,dat het toch goed gaat komen? heb je 10.000eh gespoten pregnyl? oh ja en even een vraagje ik spuit de pregnyl altijd in mijn been he` waar ik ook de gonal-f zet.. maar waar heft de assistente hem gezet?? prikte he en deed ze hem ook heel langzaam aan inspuiten?
ze heeft hem bij mij in mijn buik gespoten. daar spuit ik de gonal ook altijd. en ze had 3 ampullen dus denk 10000eh. toch? nou ja in ieder geval ben ik 24 april als ik dan niet ongesteld ben 1 dag overtijd en mag ik testen. heb nu wel weer dat trekgevoel in de eierstok.......ben er wel een beetje melig van haha. en heb me trouwens voorgenomen dat omdat het nu toch allemaal in het weekend valt ik lekker rustig aan ga doen en en niet teveel hooi op de vork nemen. of is dat weer stom?
nee dat is helemaal niet stom minnie je moet doen wat voor jou gevoel meer zekerheid geeft,ik ga na de iui ook lekker hangen op de bank,voormijn idee zwemt het dan beter rond whahaha en ja 3 ampullen is 10.000eh prikte het?? ik ga heel erg hard voor je duimen meiss op naar een 1 januarie beeb meiss
ja haha hubbie was al meteen in de wachtkamer aan het rekenen. die zei al van je bent dan gewoon op 31 december uitgerekend haha. maar het is dan wel zeker dat het ei springt toch na de pregnyl? ja het prikte best wel in het begin. het kwam net uit de koelkast dus het was koud en dat prikte juist. en ik ben ook heel raar met de beentjes omhoog gaan liggen nadat we lief waren geweest. ook weer zoiets raars wat ik dan weer doe haha
haha ja hij springt zeker na de 10.000eh bij 5000eh heb je kans dat hij niet springt,maar ook dat is maar minimaal ja ik deed dat zelf ook hoor,toen we nog zelf moesten klussen,de gekste dingen om het maar raak te laten zijn... ze zeggen ook na de iui nog klaarkomen ofzo,nou dat hebben we dus ronde 1 gedaan,en blijkbaar hielp het wel want het was raak,ronde 2 hebben we eigelijk helemaal niet geklust want ik zat met dat been en het was ook niet raak.. nu deze ronde pfoee geklust bij het leven hahaha
ja dat zeggen ze vaak wel dat als je naderhand nog klaarkomt dat dat ook weer wat beter is.......tja kunnen het altijd proberen. he tante hoe is het met jou?
pppffff moet eigenlijk boodschappen gaan doen maar heb totaal geen zin. zit lekker achter de pc wat dingen op te zoeken voor de belangrijke dag.......en dat is veeeeeeeel leuker haha
Heeey meiden!! @Ella; al weer een beetje opgeknapt? Oh je gaat alweer aan het werk... bikkel @Anja; Jeej, je mag weer verder!! Nou weet je het he.. als er niks is, na 60 dagen gewoon een afspraak maken en niet luisteren naar die telefoonmutsen! @Cindy; Wat apart die kramp.. het kan geen eisprong zijn toch? @Tante; Ohh jee, een gewichtsverlies.. en nu dus complete rust Sterkte meis!! Straks als je kleine meid er is weet je waar je het voor gedaan hebt he! @Debby; Je bent niet waardeloos meis!! Echt niet! Anders zou Arnoud gisteren niet al 6 jaar bij je zijn en een tweee kindje met je willen! Nog gefeli met jullie jubileum he @Cindy; Hoe gaat ie nu met Crespo? @Duchess; Fijn dat alles goed met jullie gaat joh! Leuk om te lezen na al die narigheid @Minnie; Nou meis, wat een super nieuws! Hoop dat je snapt wat ik nu ga zeggen/bedoel; maar bij verlies komt een leven he @Cindy; Logisch meis.. je gaat toch geven om zo'n beestje he.. ben blij dat ie een stukkie beter gaat! Zo.. nou.. laat ik het ermaar ophouden dat het hier kut gaat. Ik dacht eerst; ohh beetje kramp is wel te handelen.. maar ik wordt 's nachts gewoon wakker van de voorweeën. Baby is ook erg druk, dus ik ben kapot.. precies op de enige dag in de week dat ik wat leuks ga doen (laatste dingen shoppen voor de baby en uit eten met mn moeder) voel ik me zo klote.. heb het momenteel ff gehad
@tummetje: is helemaal niet gek want een paar mensen hebben dat dus ook al tegen ons gezegd. zelfs de arts zei het gister ook......
@tummetje: das wel minder dat je je uitgerekend vandaag zo rot voelt. misschien als je eenmaal lekker op weg bent met mams en de laatste dingen binnen hebt dat je je dan al weer wat beter voelt. dikke knuffel!