@ella oh ja meiss het is idd al bijna donderdag wat gaat de tijd eigenlijk best wel snel zeg.. maar ik snap voor jou dat het dus een eeuwigheid duurt
Hallo allemaal! @Minnie, wat goed dat je de Pregnyl al hebt gehad!! Dat wordt flink klussen inderdaad . Wij hebben het zelfs nog 1 dag extra gedaan, maar dat was ook meer omdat we dat samen wilden en even niet omdat het moest zeg maar . @Cindy, wat fijn dat jullie toch nog naar een dierenarts zijn geweest. Arme Crespo, gaat het inmiddels iets beter met hem? @Duch, wat grappig dat jouw kraamverzorgster ook PCOS heeft en dus jouw verhaal goed herkent. Jammer dat ze parttime werkt en dat je nog iemand anders krijgt. En heerlijk om te horen dat het met jullie zo goed gaat!!! @Tum, oh meis, de laatste loodjes zijn het zwaarst, veel rust nemen, meer kan je niet doen helaas . Ik hoop dat je evengoed nog een leuke dag hebt met je moeder! Dikke knuffel. @Ella, wat heerlijk dat je een vrije dag hebt genomen, gelijk heb je meis . @Hier, vandaag gaat het wel weer goed (gelukkig). Ik probeer op de dagen dat het goed gaat, gewoon optimaal te genieten. Gisteravond zijn we met Ryan naar de drumband gweest (waar mijn halve schoonfamilie speelt). Ze hebben vanavond een optreden waar Arnoud en ik heen gaan en gisteren was de generale repetitie en kunnen de kinderen dus ook mooi even kijken. Ryan vond het helemaal geweldig en ging helemaal uit z'n dak met dansen. Zijn neefje Sem was er ook, dus die jongens gingen helemaal samen gek doen. Echt zoooo leuk om te zien! Dan besef ik ook wel weer waar ik het allemaal voor doe, zo'n mooi kindje in mijn buik die groeit. Na afloop kwam er een man naar Arnoud toe (ik dacht dat Arnoud hem wel kende, maar dat was niet zo) en die zei dat hij nog nooit iemand had gezien die zo kon genieten van muziek als Ryan. ***smelt***
ohh wat een mooi menneke is ryan toch ook he` idd meiss lekker genieten van de dagen dat het wel gaat en meevalt ja het gaat nu goed met crespo hij is weer helemaal happy peppie dus alles doet goed zijn werk.. ik had het gister gewoon zwaar op mijn maag liggen dat hijzo scheef liep ook met die scheve kop en zo.. schijnbaar had hij dus een middenoor infectie wat het evenwichtstoornis aantast maar dat is nu gelukkig wel weg.. hij eet weer als de beste en spelen nou nou,we krijgen hem niet rustig hahaha
oh ik moet nu echt even naar de winkel ga toch wel ff snel:") kom zo snel mogelijk weeer terug hier..
cindy heb jij weleens je ei voelen springen? ik kreeg vanmiddag ineens een beetje een soort van kramp in mijn rechterlies.......en dat duurde heel even en toen was het weer voorbij.........
ja klinkt er wel naar,zoals je het zegt.. een heel trekkerig gevoel,echt net of er iets knapt.. heb je nu nog getrek?? als het nu nog trekt dan zit je ei er volgens mij nog.. het kan wel natuurlijk is nu zo`n 21 uur geleden toch?
ik had dat vanmiddag rond half 1 zoiets. nee nu trekt er niet echt iets meer......dus we zijn snel naar huis gegaan en maar even snel........en toen 4 uur lekker een beetje liggen dutten in bed....erg he haha
heerlijke relaxing meiss ja het zou wel kunnen denk ik hoor!! gewoon morgen ochtend nog een keertje haha dan heb je hem, zeker ,je moet ook bedenken die van gisteravond liggen nu op dat eitje te wachten he`
ja das waar. we hebben vanavond een feestje en hubbie zei al (we komen pas heel vroeg terug morgenvroeg) dat we dan maar eerst even lief moesten doen en dan pas slapen..... mag je nu trouwens wel een paracetamol gebruiken? heb gister een of andere beweging met mijn voet gemaakt en doet toch wel auwww.
jawel mag wel hoor maar ik snap echt wel dat je alles zeker wilt weten toch meiss.. heel veel plezier voor op het feestje zou ik zeggen,en ook veel plezier na het feestje meiss.. qua klussen zit het helemaal goed,daar komt het wel goed mee meiss
ja we zijn allebei heel rustig haha we zijn lekker aan het relaxen vandaag ik heb een beetje de zenuwen voor maandag nu,ben echt benieuwd of er nu eindelijk een ei groeit,denk het haast wel.. maar soms schiet er door mijn hoofd je ei is al geweest?? gewoon hoe ik me voel en die steken en krampen.. ik moet super vaak plassen..enzo.. maar ik denk eerder dat ik nu echt last heb van de gonal-f.. voor de eerste keer
als ik zo niet terugklets dan ben ik even snel eten want de oven zei ping. lasagne is klaar........tot zo
tuurlijk is er maandag een mooi ei te zien! en dat vaker plassen had ik ook....erg vervelend haha. en deze iui is drie keer scheepsrecht voor jullie hoor!