dank je meid ik hoop ook echt dat het deze ronde raak is bij jullie,, na alle ellende en pijn.. door naar een mooi vooruitzicht... @duchess meiss,hoe is het nu bij jullie? hoe doet yasemin het nu,en hoe is het gegaan met het bezoek meiss?? geniet ervan,eindelijk ligt ze nu in haar bedje @debby hoe is het nu met je!! bijna 11 weekjes ver al xxx
BERICHT VAN DUCHESS De pech is nog niet over. Yasemin is opgenomen wegens extreme geelzucht. We waren nog net op tijd en hopen dat ze er niets aan overhoud. Het bilirubine gehalte is echt extreem hoog. Helaas een erg slechte kraamhulp gehad...die het niet serieus nam . Papa en mama mogen gelukkig in het ziekenhuis blijven.
En verder gaan wij even eten en vanavond naar het optreden van de drumband, dus ik meld me morgen wel weer. Ik neem aan dat ik sowieso vanavond ook niets meer van Duch hoor.
He Jasses.. Hoop dat t kleine meisje zich er snel boven op vecht! Duch en Duchman veel sterkte de komende tijd.. En maar een flinke klacht in dienen tegen die muts GRRRRR.. Dikke Knuf
oh deb meid dankje voor het plaatsen van duch berichtje duch en duchman.. ik hoop dat yasemin snel opgeknapt is,en weer naar huis toe mag.. hopelijk gaat alles goed.. ik zal duimen,bidden,en een kaarsje aansteken **knuffel**.. deb heel erg veel plezier vanavond,en geniet ervan!!!!
oh ik heb eens gekeken.. maar dat kan dus door de borstvoeding komen,die geelzucht??? dat wist ik niet.. ik hoop dat ze snel kunnen vinden wat de oorzaak is,en dat yasemin maar snel geneest!!!
nee he......jeetje wat klote om het maar even plat te zeggen. en wat een kraamhulp zeg! niet luisteren naar de ouders en nu dit! yasemin komop meisje! lieve duch en duchman een dikke knuffel! oja ik ben er trouwens weer haha
Cimicifuga racemosa vergroot slagingskans vruchtbaarheidsbehandeling minnie kijk eens hier!!! geloof jij daarin??
haha ja die andere foto,was net onkruid jah.. maar ik weet niet wat ik ervan geloof,als het echt zo is kreeg je dat toch standaart bij je hormonen toch