even snel!! @anja provera ja ik was ook zo emotioneel toen ik het slikte dikke knuffel meiss!! en nee is niet voor 1 cyclus maar voor al die cyclussen die we met gonal hebben gedaan!!! die lichtblauwe zit 300eh die donkerblauwe 450eh die rode zit 900 eh in.. dus ik heb nu al 6900 eh in mijn lichaam gehad wat gelijk staat aan..184 x 37.5 shotjes hahahaha hoezo verslaafd?? whahaha @tumm waaaaa wat leukk ,en danook nog eens zo errast meiss heb je veel dingen gekregen voor beebje!!!! ja ik snap wel dat je nu helemaal op bent meiss.. dikke knuffel
@Tummetje; Wauw wat een leuke verrassing zeg! Veel leuke dingetjes gekregen? Nu weer lekker rustig aan doen he. @Cin; Ja dat is veel als je het allemaal bij elkaar optelt. Ik dacht al das wel heel wat voor 1 cyclus. Ik bedoel, verslaafd tot daar aan toe, maar je kunt het natuurlijk ook overdrijven. Haha sorry fout grapje.
heej meiden! tante wat fijn dat het opzich wel goed ging bij de gyn! kan me voorstellen dat je al dat rusten zo zat bent! auuuwwww dat klinkt pijnlijk zeg!!! het zit je ook niet mee he! moest je hoofd nog gelijmd worden!? ik reageer morgen ff op iedereen! ga zo lekker slapen!! Oja minnie ik duim heeeeeeeeeeeeeel hard voor jouw!!!! xx
goedemorgen meiden!!!! ja het is vroeg,maarik heb me mannetje weggebracht naar het werk!! en brrrr het was koud op de scooter hahaha.... @anja ja hahaha ik kan wel tegen foute grapjes hoor hahaha @ella meis ben je alweer opgeknapt?? en meiss dit is jou week @tumm ben je uitgerust meiss??? @deb gaat ie weer een beetje beter met je meid?? @duch hoe gaat ie nu met jou? en met yasemin?? @tante hoe is het met je hoofdje afgelopen meiss? @minnie hoe gaat het op het wachtbankje meiss!!!! @miran hoe is het nu met jou??? @de rest die ik vergeten ben.. hoe gaat het met jullie??? @hier oo ik heb de zenuwen,ben nog nooit zo onzeker geweest als nu? is toch gek dat ik de hele tijd denk dat ik te laat ben met ei? dat ie al geweest is.. ik voel me ook anders dan anders? plas superveel,misselijk,krampen en steken onder in mijn buik.. maar goed ik denk dat het door die hormonen komt. ik zei gister tegen dinis het lijkt wel of ik clomid heb gehad maar dan zonder opvliegers
@tummetje: een beetje uitgerust van alles? echt superleuk zo een babyshower! Heb je ook nog wat leuke kadootjes gekregen? @deb: hoe is het met jou vandaag? @duch: hoe is het nu met jullie en de kleine meid? een beetje bijgekomen van de schrik? @tante: hoofd vol lijm of vol hechtingen? aauww. hoop dat het is meegevallen en je helemaal geen lijm of hechtingen nodig had! @cindy: lekker he zo die zenuwen haha. grapje. en dinis aan het werk! ook spannend! heb je wel ruis vandaag? @all; hier gaat alles goed.......denk ik haha. hoop echt zo dat het eitje is gesprongen. maar dat zal toch wel he.......had vanmorgen met naar de wc gaan weer een klein beetje van dat rekbare slijm alleen nu wel wat dunner en wateriger dan gister......
haai minnie ja zeker heb ik dr ruis hahaha standaart behalve op dinsdags want dan werkt ie niet dus hopen dat ik morgen de pregnyl mag zetten en niet vandaag!!! hahaha
hhhm ja inderdaad. gggrrrr ik verveel met te pletter. nu al en het is nog zo vroeg op de dag.........
haha ja ik ook al.. was al om half 6 wakker,dinis weg gebracht. terug naar huis nu ben ik ondertussen even hier aan het opruimen.. dan rond 11 uur gaan douchen en dan huppa naar geertgen
ja ik hoop het ook echt,zal wel hoor!! maar mijn kop echt waar minnie die zegt de hele tijd die is al gesprongen blablabla.. hahaha
dan kun je dat ook wel zien toch met een echo als er een ei is gesprongen? dat was bij mij ook. als er vocht te zien was dan was het eitje weg.......
Morgen, Hier weer een slechte dag helaas, dus zal ook weinig online zijn . Wilde Cindy even heeeeel veeeel succes wensen straks met de FM!!! @De rest, sorry, geen puf om te reageren, dus een dikke knuf voor allemaal!
hey deb meiss.. dankjewel voor het succes oh my god beeb van deb!! kom op kleine pj.. doe eens lief voor mamatje @minnie ja dat is wel zo dat je dat kan zien..maar we hebben dit weekend niet geklust dus weer een ronde weg nee ik denk niet dat mijn eitjes springen zonder de pregnyl...
Sorry hoor meiden, ik vind het echt heel erg dat ik niet meer online ben momenteel . Ik ga nu weer op de bank liggen.
haha ja wij moeten dan de pregnyl zetten en 1 dag voor de pregnyl klussen,en dag na de pregny de iui deb meiss ben je echt zo ziek weer???
Ik voel me kotsmisselijk en als ik te lang zit, dan wordt dat gevoel alleen maar erger. Dus ik kan dan eigenlijk het beste rustig liggen (en veel slapen, want dan merk ik het niet) .