haha dat is altijd als je ergens de zenuwen voor hebt......minnie duwt de tijd vooruit maar weet niet of het zal helpen............
haha ja ong 15 minuten zijn er weer voorbij gevlogen haha was ff afwassen... nu ga ik stofzuigen en vlug dweilen dan ben ik hier klaar en ga ik mezelf douchen en de rest
thanx meid! kei lief! hoelaat moet je aanrijden? ik ga even wat eten en dan ben ik er straks om te kijken naar de uitslag van jou cin. heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes meid!
wij rijden hier om half2 aan denk ik rond half 1 was moeders hier... ff koppie koffie op ons gemak haha
Cindy heeeeeeeeeeeel veel succes vandaag meid!!!! duim voor je hoor!!! hoop dat er dan nu een mooi eitje te zien is!! xjes!!
Debby wat ontzettend rot dat je zo misselijk bent meis! het gaat ook maar niet over he... heel veel sterkte! en je hoeft je echt niet te verontschuldigen , want jij kan er niks aan doen! Dikke knuffel voor jouw!!! Tummeltje wat leuk dat je een baby-shower kreeg!!! wat een verrassing zeg!!! hoe is het nu met je? alles weer wat rustiger? Anja wat vervelend zeg dat je zo last hebt van de provera. ik kan me dat niet herinneren , hoop dat je ongi straks snel doorbreekt zodat je lekker weer verder kan gaan! dat wordt nu wel weer eens tijd vind ik!!!!!! Hoe gaat het verder met je? nog steeds niets gehoord van je sollicitaties? je zou toch verpleegkunde opleiding gaan doen!? wat apart zeg dat je daar maar niets van terug hoort! Duchess wat fijn dat alles goed is met Yasemine! En hoe gaat het met jullie zelf? kunnen jullie nu een beetje tot rust komen!? (geestelijk gezien dan?) hoop het voor jullie , want jullie hebben zo enorm zware tijd achter de rug! dat is niet niks allemaal! jaaaaaaaaaaaaaaaaaa donderdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! SPANNEND!!!! ben echt zo benieuwd! gelukkig is het sochtends! moet er rond kwart voor 11 zijn! Hier weer wat opgeknapt hoor! nog niet helemaal fit , maar ja dat komt wel weer. volgens mij gaat het echt wat rond ofzo
@ ella dankje meiss en ja er heerst ook een griepje,mijn moeder heeft het nu ook maar het zet niet door zeg maar.. het blijft bij snotteren en hoesten jaja donderdag meidd ik hoop echt dat je een stap verder kunt gaan.. wat is dan de bedoeling eigelijk dat je aan de provera moet,of gaan ze zowiezo kijken of je al een ei hebt dan? want dan kan je meteen door met de behandeling he`
minnie wat vreemd idd! want je hebt je eisprong al gehad toch!? spannend allemaal! Cin heeeeeeeeeeeel veel succes meis!!! hoop toch zo dat er een mooi eitje te zien zal zijn!!! ik weet niet wat en hoe... verwacht dat ik eerst wel weer aan de provera moet! xx
het wordt wel steeds minder rekbaarder maar wel steeds meer vloeibaarder zeg maar. en het wordt al wel veel minder.......we zullen denk ik vanavond nog wel een keer klussen..........