meiden ik ga zo eerst nog ff in de tuin bezig en daarna nog ff boodschappen doen en koken en eten etc!! Hele fijne avond iedereen!!! En een dikke knuffel voor iedereen!
dames even een vraagje?? de gyn kreeg mijn eierstokken niet in beeld dus ging heel hard op mijn buik hangen!! ik kreeg toen weer dezelfde kramp als ik afgelopen week had gehad.. ik heb het ook aangegeven hoor! en hij stopte ook meteen. nu ga ik net naar de wc en je raad het nooit!! ik heb heel erge bruin/lichtroze afscheiding,komt dat daarvan wat denken jullie?
dat zou ik niet weten cin! maarre wat vreemd dat hij dan op je buik gaat hangen!??? dat lijkt me ook wel erg pijnlijk zeg! en wat zei hij erover dat je dat vorige keer ook last van hebt? zou je dan wel zeggen he dat de afscheiding daar door komt?
ja hij duwde gewoon superhard op me buik,op de plaats van de eierstokken zeg maar.. het deed ook echt pijn,en hij stopte wel meteen toen ik auw!!!! zei haha dadelijk wordt ik ongi ofzo???
miss dat hij iets heeft geraakt daarmee ofzo!??? lijkt me niet dat je ongi wordt?? want je had toch geen eitje??
ja daarom?? ik denk toch al de hele tijd dat ik mijn eisprong al heb gehad!! och ja ik wacht wel af,zo zoek ik ook maar naar iets wat er helemaal niet is!! whahaha
ooh ja nou miss heb je idd dan wel een eisprong gehad?? pffff lastig allemaal zeg! idd je kunt niet anders doen als afwachten! maar wel vreemd hoor! heb je nu ook nog afscheiding?? het kan idd zo zijn dat hij dat niet heeft gezien! heb het wel eens gehoord. hoopte ook altijd dat , dat bij mij zo was
knuffel meiss nee het is alweer wat minder geloof ik haha ik denk dat het gewoon door het druken,in combi met die staaf was hahaha
3 april ben ik mama geworden, onze dochter is met bijna 35 weken geboren. Veel te vroeg, maar ze is eindelijk thuis en ze doet het zo goed! Ik wil de naam ivm privacy (& google) liever niet zo online gooien.
ooh wow! Ff snel sneaky zomaar een dochtertje krijgen hihi. Alles goed gegaan? Naast dat ze ietsjes te vroeg is geboren? Heeeel erg gefeliciteerd meis, en geniet van je kraamtijd die je nog hebt! Dikke knuffel!
Whiehoo, daar komt ie hoor. Mijn eerste bijlees-reactie weer! Cin, hoe het voelt? Dat is met geen pen te beschrijven! Het is echt een ongelooflijk gevoel. Ik kan het vaak nog steeds niet geloven, dat Yasemin in mijn buik gezeten heeft en nu eindelijk op de wereld is. Dat dat mijn dochter is en ga zo maar door. Een kindje is echt een wereldwonder. Het is gewoon...onbeschrijfelijk! Ik hoop zooo hard dat iedereen hier in het topic dat gevoel heel erg snel mee mag maken. Ella maakt niet uit hoor! Haar naam schijnt erg moeilijk te zijn hahaha overal moeten we mensen verbeteren, maarja...niets aan te doen. Jij ook een fijne avond meis! Jeetje Cin ik vind dat eigenlijk niet goed klinken! Ik zou wel contact opnemen met de kliniek als het zo blijft! Whaaaa MP!!! Jeetje ik schrik er een beetje van zeg! Gelukkig dat alles goed gaat meis!! Jeetje! Gefeliciteerd met jullie dochter en geniet er van meis!! Zou je me de naam willen PBen? Ben wel benieuwd namelijk!!! Hier heeft Yasemin net vreselijk goed gedronken, ben helemaal trots!!! En ze ligt nu prinsheerlijk te slapen, echt super. Ga nu lekker eten en dan kom ik daarna nog wel terug, geniet helemaal van de rust. Hihi.
Wow MP! Dat had ik niet verwacht. Maar van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, en fijn dat ze het zo goed doet dat ze al lekker thuis is! Cindy balen zeg dat er niets te zien was. *dikke knuffel* Ik werd trouwens wel heel blij van je mailtje toen ik die las. @Iedereen; Ik lees vanavond even bij, moet nog eten en om 8 uur weer weg. Dus ik neem vanavond even de tijd om wat uitgebreider te reageren maar ik moest natuurlijk wel even op het babynieuws van MP reageren. Fijne avond en tot later dames!
DUCHESS VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERTJE!! Zit net op pagina 122 te lezen hihi (gaat snel verder).
Allemaal MEISJES .. MP Gefeliciteerd, met jullie meisje.. Wat was haar gewicht e.d. ben errugg nieuwschierig .. Lekker genieten.. Dikke Kus