en die keer voor de operatie belde hij me op om 9 uur sochtends en ik was zoooo moe nog (had gewerkt) vroeg hij of we ''beschermde samenleving'' hebben gehad... HUH??? ik snapte er niks van! bedoelde hij dus gewoon sex. (want mocht in die maand niet zwanger worden ivm operatie) en ook een keer dat hij zei dat ik nuchter moest komen voor de operatie. zei ik dat ik nooit drink sochtends.... echt zoooo domme opmerkingen maak ik dan , maar dat komt van de zenuwen! echt op dat moment had ik gewoon niet door dat hij het over de narcose had.
Ja ik heb nou eenmaal geen plaat voor me mond en sommige dingen zijn dr sneller uit dan dat ik er erg in heb maar goed. Oh wij mochten gewoon seks hebben in de maand voor de operatie, alleen moest ik wel minimaal 2 weken na ongi geopereerd worden.. 12 mei ongi 25 mei geopereerd .. Hij neemt trouwens wel nuvere woorden in ze mond ja haha
had jij ook de leo operatie? nou wij moesten een maand aan ''beschermde samenleving'' doen. jajaaja HAHAHHAA ja echt wel! sommige woorden had ik nog nooit van gehoord zeg!
meiden ik ga even op de bank hangen.. ben zo moe van het rechtzitten ik kom zo wel bijlezen en anders morgen vroeg weer,,, dikke kus cindy
Wij wel, ik had die maand gewoon clomid (april) maar geen eisprong, toch ineens op koninginne dag een eggie.. Dus was al ingepland terwijl ik nog geen eisprong had gehad.. Ik moest en zou zo snel mogelijk geholpen worden ... Ze wou niet langer wachten want nog een keer clomid had geen zin. Na de operatie die maand niks gedaan, juli wel maar zonder clomid en augustus chicky gemaakt
fijn he! bij jouw sloeg het dus wel aan... Cin ja haha ik word ook een beetje moe van al dat rechtzitten! Fijne avond meid! en rustig aan he! tot morgen!! xx
ja jij ook een fijne avond meid.. tante jij ook een fijne avond en miran ook een fijne avond.. nou iedereen dan een fijne avond oh ben echt moe hahaha
lekker slapen cin! meiden ik ga ook er ff vandoor!!! nog ff tv kijken en stofzuigen boven! tot morgen! En tante: succes morgen!! en rustig aan!!!! welterusten iedereen!! Xjes
goedemorgen allemaal, zo eerst even bijgelezen en hoop dat ik het allemaal goed heb onthouden..... @cindy: fijn dat je er zo posi instaat meid! maar wel flink balen dat er niks te zien is en dat je op moet hogen.......dikke knuffel! @MP: WAUWWWW wat goed dat het zo goed gaat met jullie kleine meid! en ik ben ook wel een beetje nieuwschierig naar de naam......hoe is het nu met jou en hubbie? snel egwent aan alles? @deb: hoe is het met jou? @duch: fijn dat het nu een stuk beter gaat en ik zou in deze situatie ook zeker een klacht hebben ingediend! wat een muts van een kraamhulp zeg! @tummetje: nog 37 dagen te gaan..............whahaha. @rest: een dikke knuffel! Hier vannacht goed geslapen gelukkig. nu vanavond weer even werken en dan morgen de hele dag. van 8 tot 21 uur......pppfff wel lang eigenlijk he. heb nog een beetje van dat slijm maar is niet rekbaar meer en het wordt wat witter......Ik moet zeggen door die pregnyl voel ik me op sommige punten wel wat zwanger. pijnlijke borsten heb ik echt continu.....hadden jullie dat ook?
Goedemorgen, Het lijkt erop dat ik vandaag een goede dag tegemoet ga . Vanochtend nog wel gal gespuugd, maar daarna voelde ik me eigenlijk wel weer redelijk. Toen ik Ryan net weg wilde brengen naar het kdv, had meneer een poepluier en ik had geen eens moeite met de lucht, ben best trots daarop . Dus heb hem lekker met de auto weggebracht en ben daarna direct boodschappen wezen doen. Zit nu lekker aan de verse ananas en een flesje AA. @Tante, je houdt het spannend dus . Succes vandaag in het zkh. @Tum, ik lees over de mooie cadeaus die je gekregen hebt en ineens schoot me iets te binnen. Ik heb zaterdag van Arnoud ook een cadeautje gekregen, een lekkere douchecreme van Lief en van Weleda olie voor op de buik. Nu hebben we zondagavond lekker mijn buik ingesmeerd, nou ja, Ryan en Arnoud samen . Gisteravond zat ik op de bank en ineens trok Ryan mijn t-shirt omhoog en ging over mijn buik aaien en wees naar het flesje, dat hij mijn buik dus wilde insmeren. Zoooo lief! Oh ja, wat een leuke foto's op je Hyves! @Duch, ooooh wat een schatje is Yasemin toch, heb ook even de foto's op Hyves bekeken. En wat heerlijk dat je je zo goed voelt meis! Is je meisje alweer op gewicht trouwens, dat je lekker naar buiten mag met haar? @Minnie, ik had geen bijwerkingen van de Pregnyl (geloof ik), maar het zou heel goed kunnen, want het is natuurlijk wel het zw.schapshormoon dat je inspuit.
Heeey Minnie, ik dacht dat jij moest werken vandaag? Zit net te denken, heb eigenlijk wel zin om naar A'dam te gaan, even lekker shoppen. Iemand zin om mee te gaan .
vanavond mag ik weer werken.......enne als ik de hele dag vrij was geweest was ik wel meegegaan hoor haha...... fijn dat je je weer wat beter voelt.....
ja dat vind ik dus ook. heb je de hele dag vrij en dan in de avond moet je nog eens van 5 tot 21 op kantoor zitten.......af en toe pppffff. maarja. even een vraag van hubbie (die kijkt ook geregeld mee): is het niet leuk om een keer een soort van meeting te organiseren? (voor de mensen die dat leuk vinden)
Dat was sowieso in de zomer de bedoeling om te gaan bbq'en bij Cindy en Dinis met mannen en alles . Ik ben altijd in voor een meeting, gezellig!
oooow kijk heb wat gemist haha. bbq is altijd leuk. hubbie is ondertussen wel nieuwschierig naar jullie! maarrree als dat bij cindy is dan is dat voor jullie niet zo dichtbij toch?
Haha Cindy en ik hadden het er al een hele tijd terug over . En gezellig, ik ben ook erg nieuwsgierig naar jullie . En nee, voor ons is het wel een stukje rijden, maar dat vind ik niet zo erg hoor .
krijg al helemaal zin in de zomer. cindy woont niet zo heel erg ver van mij vandaan. ik denk zo een twintig minuutjes rijden.......hopen dat we tegen de zomer wat nieuwe zwangere erbij hebben.......