ja inderdaad. ik ben ook echt nu al wel een beetje zenuwachtig voor 24 april. dan mag ik testen. en het geeft me ook wel een beetje een raar gevoel dat als ik nu zou testen dat de test dan posi is. maar dat is dan van de pregnyl.....
Vreemd he, dat je dan inderdaad positief test. Ik heb het nooit geprobeerd. Maar spannend hoor, ik vond de wachtweken echt zooooo lang duren.
ja die wachtweken mogen van mij minstens met een week worden ingekort haha. ga je deze week weer proberen te werken of blijf je lekker thuis?
Ik kijk het nog even aan, ik heb wel vaker een goede dag en daarna volgt weer een of meerdere slechte dagen, dus wil eerst zeker weten dat het goed blijft gaan.
Heey meiden! @tante; Ahha, oke ben benieuwd of ze gegroeid is!! Dat vrijen komt straks wel weer goed hoor Tis jammer dat je de intimiteit mist, maar daar verzin je wel wat op Je mag toch wel met gebroken vliezen blijven lopen? Als de vliesscheur bovenin zit, of de baby is ingedaald mag het geloof ik.. heb het hier wel eens vaker op het forum voorbij zien komen. @gyns; haha jullie ook zo'n loomfiguur.. die van mij is wel aardig hoor.. maar volgens mij niet van de generatie grapjes maken.. @minnie; Haha doos, ga je iedere dag aftellen? Duurt lang dan hoor Werkze vandaag..lang dagje zie ik..succes @debby; jeej, hopelijk een goede dag vandaag!! en zo lief van Ryan!!! haha mama's buik insmeren! Beseft hij al dat er een baby in zit of doet ie maar wat? Zo... we zijn er weer
@tummetje: morgen heb ik helaas de lange dag....ben nu al moe als ik eraan denk haha. verder alles goed vandaag tum?
Volgens mij beseft Ryan wel dat er een baby in mama's buik zit. Hij zegt het ook steeds en is sowieso dol op baby's. Vanochtend toen ik hem naar het kdv bracht, was er ook een baby. Hij wilde direct in de kinderwagen kijken en was er bijna niet weg te slaan .
Ohhhh solly..dacht dat ik van gisterenavond nog zat bij te lezen Nou, succes morgen dan hahaha Ja, vandaag gaat alles tot nu toe goed.. had ineens zin in het huishouden, dus ben in een hoekje gaan zitten wachten tot die zin overging Verders gaat het goed, heb alleen zo'n vol gevoel (duh, zegt mn mannetje dan)
Ohhh wat lief Deb! Haha, ik vergeet nooit meer het gezicht van mn nichtje toen ze écht haar broertje in dr handen kreeg.. haha.. echt zo van; ja..maar dát heb ik niet besteld! Die dacht volgens mij dat alles verzonnen was haha