ohhh minnie gaat de pfaffs weer kijken @hier ik ben echt zo moe haha eindelijk weer een keertje uitgeslapen hahaha.. @deb zo fijn om te lezen dat je je vandaag lekker voelt
whahahaha minnie!!!! zo iets ja! heb ook zin in de BBQ hoor! Alleen hoop ik zeeeeer dat de bolle buik hier weg is haha
@Cindy, lekker toch dat je lekker hebt uitgeslapen. Ik zal niet weer zo vroeg sms'en . @Tum, hahaha, dat hoop ik ook voor je .
oh je hebt niet vroeg gesmst hoor hahaha!!! normaal ben ik om 8 uur al wakker ofzo haha.. maar ik zat volgens mij toch wel een beetje met dat van gister in mijn maag.. dinis zei ook al de hele avond wat ben je stil schatje @tumm dan neem je meisje gewoon mee haha bedje staat er al
echt waar deb ga je is dat ver van jou weg dan?? @tumm ja ik vind echt de zp pco beebjes horen er gewoon bij
tumm wil jij mij nog even je beebsite adres pb-en?? ik ben hem gewoon kwijt?? en ik wil weliedereen blijven volgen hoor!!! ik ga straks ook onze beebsite weer even aanvullen.. haha
haha dankjewel meiss ga even lekker spieken haha ja sorry ben nogniet wakker,dus ff beetje lezen en kijken en doen hahaha
haha eindelijk minnie ik verveelde me al.. zit nu op msn met me schoonzusje in belgie ella hoe is het nu met jou?? beetje zenuwachtig
heej cindy! ja best wel! haha straks gelukkig eerst werken... dan gaat de dag ook weer snel voorbij! vind het echt spannend as donderdag! heb alle folders net nog ff doorgelezen
ik moet zo maar even wat boodschapjes gaan doen en dan een beetje koken en dan gaan werken.......heb echt totaal geen zin in werken als ik hier naar buiten kijk en de vogeltjes hoor fluiten.........
ja idd! vind ik ook... ook wel fijn dat er zoveel info is! weten we iig wat ons te wachten staat! maarre hoe is het met jouw?????