minnie ja mooi weer he` en die vogeltjes oh daar word ik niet goed van hahaha.. die hond van ons rent er de hele dag achteraan en piepen en blaffen tegen die zielige vogeltjes @ella ja gaat wel goed hoor.. ben alleen niet te genieten soms,en 5 minuten later krijg ik de slappe lach hahahaha
Minnie, cindy, hoe gaat het met jullie? Pff niet zoveel kletsen zeg..moet teveel bijlezen!! Ik heb nog steeds niet zoveel zin om te reageren hoor.....maar ik mis jullie...... Hoe het hier gaat, wachten op ei....en wachten en wachten en wachten...hahaha...heb wel wat krampjes en verlies meer vocht...dus er zit wel iets te broeien denk ik. Verder te genieten van de laptop en uit het raam aan het kijken hoe dochterlief aan het spelen is in de tuin....die heb ik al een uur niet meer gehoord of gezien binnen hahaha. Dikke knuffel voor jullie!!
minnie ik moet straks ook werken.... heb ook geen zin!!!! zit er sterk over na te denken om mn leidinggevende een mailtje te sturen met het verzoek dat ik uit de late diensten wil..... wil heel graag naar de dagdiensten!
hey miran wij missenjou ook hoor!!! en lekker achter laptoppie aanhet genieten van het mooie weer en alyssa @ella jazeker die hou ik erin
@ella: ik baal er gewoon van dat je eerst de hele dag niks hebt. dus je doet thuid weer wat dingen en dan moet je nog even 4 uurtjes werken.......hoop echt dat ze snel wat anders hebben. ik ben het wel zat eigenlijk alleen die drie avonden in de week. en als ik om 6.30 tot 16 uur moet werken dan haasten naar mijn andere baan en dan daar van 17 tot 21 werken en de dag erna weer zo een dag. merk wel dat het me echt teveel energie kost....
minnie ja dat kan ik me voorstellen zeg! dat lijkt me ook niks.... maar wanneer hoor je daar meer over dan!?
dat ligt eraan wanneer er weer wat nieuws opgestart kan worden..... gggrrrr hoe meer ik erover nadenk hoe meer ik graag zou willen stoppen daar.....jammergenoeg hebben we net die 400 euro echt nodig in de maand
ppfff ga nu toch echt maar even de boodschappen doen. was helemaal vergeten dat tussen 15 en 16 ook nog iemand komt voor de eettafel van ons......
oh minnie ja das wel rot 2 baantjes zeg.. ik wil er wel eentje overnemen hoor zit nu toch te niksen hahaha
ja je had het zo van mij mogen doen.......helaas hebben we het geld nog te hard nodig. willen voor een aantal zaken even heeeeeeeeel goed sparen... maar meiden ik ben er vandoor. misschien kom ik morgen nog even kijken als ik tijd heb op het werk. allemaal een hele dikke knuffel!
Hallo allemaal! Kom me ook nog eens een keer melden hier! Wil allereerst Duchess en man van harte feliciteren met de geboorte van Yasemin. Helaas niet allemaal even makkelijk verlopen, zag ik. Ik hoop dat het nu wel allemaal goed gaat met jullie drieen! Hoe is het voor de rest met iedereen? Hier gaat het op zich goed. Ben nu wel 2 weken alleen thuis, omdat manlief afgelopen zaterdag naar Japan vertrokken is voor zakenreis. Maar goed, we slaan ons er wel doorheen, en beter nu dan dat hij over 2-3 weken weg zou moeten (had ik dan ook wel een stokje voor gestoken, hoor). Beeb is nog steeds lekker druk in buik, kan echt genieten van dat gedraai en getrappel. Zal het ook wel gaan missen na de bevalling. Moet zo op controle bij de verloskundige, en ga even kijken of mijn laatste wasje van vandaag klaar is. Kom misschien dadelijk nog even terug, en anders tot snel!
Bedankt Yvy, en succes bij de verloskundige! Fijn dat alles goed gaat. Ik had ook gedacht het getrappel te missen, maar mis het helemaal niet, haha. De rest heb ik vanochtend gelezen maar ben het nu weer vergeten, sorry meiden. Heb ook geen tijd om terug te gaan lezen want moet zo gaan voeden, als ze wakker wordt. Ze ligt heerlijk te slapen, vandaag voor het eerst in haar eigen ledikantje! Vannacht slaapt ze nog wel bij ons op de kamer. De borstvoeding gaat alleen steeds slechter en dat vind ik heel erg. Maargoed daar is niets aan te doen. Ben erg aan t overwegen wat ik nu moet doen. Wel stom, want heb gister nog zitten vertellen hoe goed het ging (de voeding gistermiddag ging ook geweldig, die daarna helemaal niet meer...pff) Maargoed komt goed. Ik weet iig dat ik er alles aan doe om de borstvoeding goed te laten verlopen maar als het niet gaat dan gaat het niet. We zien wel. Verder heeft Yasemin nu weer spruw. Erg vervelend!! Heb medicijnen, moet haar mondje 4 x per dag insmeren en mijn tepels ook. En nu alles uitkoken elke keer als zij het in haar mondje gehad heeft, wat een gedoe! Hoop dat het snel weer over is.
Ik ben weer terug van mijn middagje Amsterdam. Was heerlijk en heb echt genoten! Ben alleen nu heeeeel erg moe, dus ga lekker op de bank hangen/liggen. Fijne avond allemaal en tot morgen!
duchess, met 1 week krijg je een dip in je borstvoeding... En zo zijn er nog vele momenten voordat het vanzelf loopt... En spruw doet je kleine meis ook minder drinken...want dat doet toch pijn.....daarom loopt je productie ook naar beneden. Kolf je nog? Anders moet je misschien tussendoor nog eens extra kolven...(hoeft niet veel uit te komen, maar alleen om je borsten te laten denken oooh we geven niet genoeg en dan meer te gaan produceren) Of haar wat vaker aanleggen. Ook wil ik je adviseren om echt even over borstvoeding te gaan lezen online....ondanks wat veel mensen denken loopt het niet allemaal vanzelf. En vaak als je stopt ga je je dat kwalijk nemen....terwijl vaak achteraf bleek dat het een tijdelijke dip was ofzoiets....snappie? Waar ik veel aan heb gehad was de pagina : www.borstvoeding.com en dan heb je nog : www.borstvoeding.nl haha logisch...zijn echt 2 verschillende site's hoor! En deze was ook fijn : www.borstvoedingnatuurlijk.nl en een forum! : www.borstvoedingsforum.nl succes ermee meis!