Heey meiden!! @Cindy; Ohh das wel een mooie wagen! Gewoon doen straks hoor! @Duchess; nou hihi, ben benieuwd hoor! Vond het al heel wat dat ik na het na een paar keer zeker wist dat ik die teentjes gevoeld had haha Thnx voor je compli over ons kamertje Ben het verder niet met Miranda eens hoor. Duchess is heel vaak niet hier geweest omdat ze niet wil zeuren, en zich niet lekker voelt. En steeds gaat ze wel door, ook al gaat alles kut. Er zijn altijd ergere gevallen, en dat is heel sneu. Maar daar kan Duchess ook niks aan doen. We hebben zelf gezegd dat ze hier mag komen klagen en doen over haar zwangerschap en daar sta ik nog steeds achter. Want alleen vrolijke berichten over een zwangerschap zijn er niet altijd hoor! @Duchie; nee meis.. je reageert niet overdreven.. en je hoeft jezelf helemaal niet te verantwoorden. Kom op zeg.. moet niet gekker worden! Ga lekker bijtanken die paar dagen, en we zien je hopelijk nog een keertje voor je meisje geboren gaat worden! *dikke knuff* en je kan het he!! @Cindy; precies. Ik zie juist heel vaak dat Duchess NIET verteld wat er aan de hand is. En dat doet ze dan alleen voor ons. Dan denk ik; dat hoeft ook weer niet! @man van duchess; succes morgen!!!! @cindy; Omdat Turkije buiten de EU valt toch? Ze zitten wel in Europa, maar niet in de EU. Geloof dat, dat het was Zo eh.. wilde ff snel bijlezen en dan gaan koken, hahaha zit hier nu alweer een half uur.. ga het nu maar ff doen voor mannetje thuis komt dan
whahaha tumm ja klopt wel van dat eu gebeuren maar angola is africa??? toch geen eu hahahaha hahahaha ik snap sommige dingen echt niet hoor!!!! hahahaha
Tummmm lieverd bedankt!!! Ik was al bang dat iedereen zo dacht..... bedankt voor je berichtje, haal er weer wat kracht uit!!! (ben bij mams en kon t dus niet laten nog ff te spieken, zit me toch niet lekker!) Cin geen idee waarom dat zo is precies.. maar een turks rijbewijs is maar 6 mnd geldig hier en daarna moet je opnieuw op. Zo stom. Wel begrijpelijk want daar krijg je m zowat bij een pakje boter. (je komt de weg niet op voor je je rijbewijs gehaald hebt whaha!) Maar tis niet zo dat je ineens na 6 mnd niet meer kan rijden, toch??? Manlief heeft 6 mnd hier gereden en nu al 1,5 jaar niet meer... dus hopelijk heeft ie m snel. Gelukkig let ie altijd goed op als ie bij me in de auto zit en leg ik hem veel uit! En hij heeft een vriend met een rijschool dus dat scheelt weer in centjes.. maar eerst de theorie Ben benieuwd! Hij is in t turks dus dat is wel fijn voor hem! Nou ga snel weer naar beneden.. ben dus bij mams.. doe hier douchen als manlief niet thuis is want anders durf ik niet haha.. kan mezelf niet afdrogen enzo namelijk whaha.. Zat net met mams in de auto... steekt er ineens een voet net onder mn ribben uit, echt flink zeg!! Whaha... Nou lieve meiden... ik wens jullie een fijne avond en morgen een fijne dag... en hoop dat dit gebeuren ons niet in de weg staat, mij niet in ieder geval!! Tot snel!! Enne tumm, uiteraard kom ik nog langs voor de bevalling! Jullie zijn toch mijn 'vriendinnetjes' zoals ik jullie altijd noem tegen manlief haha.
bedoelde...en heb tegen duch ook gezegd via pb... Ze reageerd zo afgemeten...zo vastgesteld via dat moet ik vertellen en daar moet ik over klagen...want dat hoort zo. Maar in haar laatste berichtjes zie ik liefde en kracht en passie voor de zwangerschap...dat wilde ik zien. Dat laat je voelen dat ze er wel om geeft. Maar over... Fijne avond
hey meiden duch ohh das wel fijn dat het in het turks is is tyoch makkelijker he... heb je lekker gedouched??? @miran dikke knuffel meiss zal hier allemaal wel goed komen die vieze stink hormonen allemaal zo wij zijn weer de kermis op geweest haha schatje heeft de smaak te pakken hihihi
@Debby; Een brief dat je volgende week weer aan het werk moet? Pfff kom op zeg dat gaat toch niet... Snel erachter aan hoor meis ze moeten er maar begrip voor hebben. @Tummetje; Ik vind jullie babykamer zo mooi he! En al die creativiteit van jou, wow! @Ella; Ohw dat is wel vervelend zeg die scheiding. Kan me voorstellen dat je daar een beetje down van wordt. Maarre denk ook aan jezelf he meis het is niet de bedoeling dat iedereen zijn problemen zonder pardon bij jou neergooit. @Miranda; Nee he balen zeg dat je het gevoel hebt dat je ongi gaat worden.. Ik hoop dat het niet zo is en je binnenkort een mooie posi test hebt. @Duchess; Nee meis je moet absoluut niet gaan liegen over hoe je je voelt, zeker niet hier. Dit forum, dit topic en wij zijn hier toch juist voor die dingen. Iedereen klaagt hier, iedereen gooit haar gevoelens er hier uit en dus mag jij dat ook doen. Voel je niet bezwaard als jij hier verteld hoe k*t je je voelt, dat jullie meisje wat jou betreft geboren mag worden en dat je het niet meer ziet zitten. Dat is toch begrijpelijk, je hebt een ongelooflijk zware zwangerschap en het is niet alsof je daarover niet mag vertellen hoe je je daarbij voelt. Ikzelf vind je een ontzettend sterke vrouw, je had ook bij de pakken neer kunnen gaan zitten, maar dat doe je niet. Ondanks alles probeer je altijd positief te blijven over alles en je hoeft het jezelf echt niet kwalijk te nemen als dat een keer niet lukt. En op de momenten dat het niet lukt, is dit topic er. Nou ja het is misschien een beetje in warrig verhaaltje geworden maar ik heb even getypt wat ik dacht. *knuffel* @Cindy; Hoe is het met jou meis, lekker naar de kermis geweest? Ik hoop zo dat 3 keer scheepsrecht betekent voor jullie, echt waar. Trouwens weet iemand hoe het met Heidi gaat? Heb haar al even niet gezien? @Hier; Dames ik heb groot nieuws......... Ik kwam gisteren thuis en toen is mannetje op zijn knieën gegaan, mét ring........ En ik heb ja gezegd, zonder te twijfelen aan wat dan ook. Het feit dat hij met me wil trouwen is voor mij hét bewijs dat hij voor altijd bij me wil blijven. Hij heeft zo ontzettend zijn best gedaan de afgelopen week, klussen in huis afgemaakt die nog moesten gebeuren, het huis was keurig netjes toen ik gisteren thuiskwam.. Mja we zijn weer helemaal verliefd haha. Duurt nog wel even voordat de grote dag is hoor, 09-10-11 is nu de geplande datum. Maar dan kunnen we nog even sparen haha. Hihi even pronken hoor...
zo.. zag ineens een foto van een mooie trouwring.. dus maar moest ik eerst ff opreageren hoor @cindy; oh ja.. *blond* angola ligt in afrika hahahah @duchess; tuurlijk meis, komt helemaal goed met jou! ga maar lekker bijkomen @anja; thnx
@Tummetje; Haha ja het is eigenlijk wel het laatste wat ik ooit had verwacht... Hoor hem nog zeggen 'ik trouw nooit van mijn leven' haha. Maar ja dat zei hij 3,5 jaar geleden ook over het krijgen van kinderen. Is jullie beebkamer nu helemaal af trouwens of moet je nog puntjes op de i zetten? Het ziet er iig super uit!
ANJA!!! van harte gefeliciteerd meid!!!!!!! echt geweldig!!!! je bent nu vast helemaal hyper!!! dat was ik wel na mn aanzoek hahaa geniet ervan! Duchess ik vind ook dat je totaal NIET zeurt! echt hoor ,als ik zo'n zwangerschap moest doormaken dan zou ik er ook niet van kunnen blijven genieten. dan overheersen toch de angsten en zorgen. En al helemaal als je dan veel sterf gevallen meemaakt op de afd , veel in het zh ligt en eigenlijk niet weet waar je aan toe bent..... nee dat is zekers niet niks! en als dan ook nog es iemand komt vertellen dat je wat meer moet gaan genieten van je zwangerschap.... nee dat zou bij mij ook verkeerd vallen hoor! en zekers niet gaan liegen hoor! ik snap heel goed dat je er geestelijk aan onderdoor gaat en je hoeft je hier al helemaal niet te verantwoorden! ben wel blij hoor dat jullie meisje nog zo lekker bij haar mama zit! sterkte met alles! Miranda jij ook sterkte met alles! wat lastig dat je zoveel last hebt van die hormonen zeg! nou meiden ik reageer morgen ff verder! want moet zo nog ff eten!!!! ben net terug van mn werk! Liefs!
goedemorgen meiden @anja geweldigggggg!!!!1 hahaha ben zo blij om te lezen dat het weer goed gaat tussen jullie,nu moet het gewoon goekomen he @ella lekker gegeten meiss @tum hahaha blond ja? hahahahaha @hier zo morgen weer op fm komen ben benieuwd hahahaha... eindelijk weer een fmetje hahaha en hoe is het hierrr nu????? xxxxcindy
Hallo lieve meiden, Eerst wil ik even zeggen dat ik echt heel graag het gezellige clubje terug wil! Meiden dat was echt een stuk leuker! @duchess: ik snap zeer zeker dat je het echt een rotzwangerschap vind en dat je het liefste hebt dat het een keertje komt. Toch merk ik ook aan je berichtjes dat je wel kunt genieten ondanks alles! Ik vind je een sterke meid en het gaat ook zeker allemaal goedkomen met jullie! @miranda: jij krijgt een hele dikke knuffel! en ik duim nog steeds heel erg hard voor je dat je toch een posi test gaat hebben! @anja: WWWWWWWWWWWWWWWWHHHHHHGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA GIL GIL GIL!!!!! wat romantisch! gefeliciteerd meid!!!!!! en anja man ook gefeliciteerd! @cindy: ik spuit inderdaad 37.5. En dat slaat bij jou nu steeds aan? ik had eergister wel een klein paniekmomentje met de spuit! Had gespoten en ik voel de vloeistof wel een beetje erin lopen. Maar toen haalde ik de spuit er na 10 seconden uit en toen kwam er nog een ieniemienie druppeltje uit.......Ik dacht echt van nou das niet goed. Dus heb gister gebeld en toen zeiden ze dat dat niet erg was en dat het inderdaad weleens kan dat er nog een druppeltje uitkomt. (heb wel zitten turen om het druppeltje te zien hoor) panische minnie haha.
hey minnie ja het slaat wel aan maar heel langzaam zeg maar,morgen mag ik op fm is dan cd 11.. dan moet ik meestal een weekje 75eh spuiten en dan de pregnyl.. ja ik heb dat ook wel eens hoor dat er nog een drupje uitkomt.. wat een beetje hept is als je de pen ingedrukt hebt gewoon die 10 seconden door blijven drukken dan druk je alles eruit zeg maar ik ben benieuwd of er morgen iets te zien is,heb zo`n getrek onder in mijn buik hihihi
cindy wat spannend morgen!!! hoop dat er een mooi eitje te zien is hoor!!! minnie , miss moet je dan ff de naald er in houden! dan gaat ook het laatste druppie erin! kan me voorstellen dat je daar ff van schrok.... gelukkig kan het niet veel kwaad! Hier errrrug slecht geslapen! dus ik ben vandaag niet echt gezellig ga straks maar wel weer aan het werk , maar heb er echt helemaal geen zin in! Liefs!
kan van de week thuis weer alles bijlezen, donderdag word alles opgeleverd . Dus kan weer lekker surfen word wel vervelend zo alleen de afwas doen en verder niks zonder internet hahaha. Donderdag gaan we eerst trouwen e.d. en vrijdag ofzo ben ik wel weer online.. Ik reageer dus vant weekend wel ffkes.. Dikke Knuf
@ella hoe komt het meiss dat je slecht hebt geslapen???? @tante ja ik had je alvast succes gewenst voor donderdag gaat het wel goed verder???? @deb donderdag weer echooooo!!!! spannend hoe gaat ie nu met je meis....
@tante mars: heeeeeeeel erg veel plezier donderdag! dikke knuffel! @deb: hoe is het nu met jou? @cindy: okee maar het slaat dus wel aan. Weet je ik vind toch wel zoiets heel raar wat ik nu dus heb he. ik zal het even toelichten: toen ik aan de clomid was en het sloeg niet aan kreeg ik van het grote ziekenhuis 10mg provera voor 10 dagen. Dan werd ik een keer 13dagen na de laatste pil ongesteld. Maar dat was alleen een drupje bruin en verder alleen veegjes bruin. Nu heb ik 10mg provera weer mee van geertgen voor 7 dagen en nu ben ik dus vanaf vrijdag al echt goed ongesteld! met buikkrampen, veelrood bloed en al. vind dat toch wel raar dat dat nu wel ineens is.........of ligt het eraan dat ik vrijdag ook meteen met de gonal ben begonnen?????
aardig, de afwas mag ik doen en daarmee is het gezegd, morgen wederom een groeiecho en een gesprek met de professor. Heb bijna doorlig plekken van het kraambed, bah bah. gelukkig heb ik slaappillen voor de nacht gekregen van de gyn. slaap nu wat beter
dat isnatuurlijk niet fijn van die doorligplekken. Ik hoop dat de echo goed is morgen en dat de beeb nog lekker is gegroeid!