En ja ook msn..maar ik zit daar nooit op. Trouwens, mensen geinteresseerd in shoppen met korting...vanaaf is het bij de hema avond shoppen met 15% korting....(niet alle filialen) en bij de wibra ook...met 20%...op de site een bon uitprinten dan kan je erheen... Lijkt mij de moeite waard...vooral voor baby spullen...ik wil ook wel maar kinderbijslag is al op....en ik heb nu geen geld meer jammer....
klopt inderdaad ja, van de Hema wist ik al van de Wibra nog niet. Helaas kan ik vanavond niet, krijg bezoek van een tante van manlief die komt helpen bij het maken van de kaartjes.
wat leuk cin! ben benieuwd naar het resultaat! miran , ik sta ook op hyves! Debby , nou dat lijkt me wel spannend hoor!!! wanneer gaan jullie daar heen!??
whahaha...de babyfoon slaat iedere keer aan...meisje is verkouden sinds gisteren en ze snurkt en fluit nu.....grappig om te horen!
nah...ik kijk er toch nooit op...behalve als ik blogs zie of foto's of zo hihi...vind ik wel leuk! En had nog maar 71 vriendjes.....had er eerst 200....dus ik kan wel weer gaan sparen of niet....
hahaha ja idd miran! en nu heb je er weer 1tje bij haha wat grappig van die babyfoon! dan zit ze wel goed vol!