ja zooo zielig..zomaar ineens! Gisteren nacht hoorde we ze hoesten...en werd ze wakker met huilen (nooit zonder reden...) wou drinken! En dronk zo 300ml water weg...dus had echt dorst...ze zat helemaal ineens onder de korstjes en snottebellen.....zo zielig!
ella = anna......... ? wow...dat had ik helemaal niet gedacht dan........heeeel ander beeld van je in mijn hoofd...gek is dat he!
@Miranda, arme Alyssa, wij gebruiken bij Ryan dan vaak ehm...hoe heet dat spul...dampo voor kinderen, ben even de naam kwijt....
ooh wat sneu zeg voor Alyssa! jakkes niets aan! ik weet nog wel dat ik vroeger ook die dampo kreeg! hopelijk knapt ze snel weer wat op! ja haha gek is dat he! dan heb je een bepaald beeld bij de persoon...
leuk hoor debby zo''n weekend!!! je hoort nog van me! meiden ik ga er ff vandoor.... zit de hele dag al achter de pc! en tis zo mooi weer! (wij hebben geen laptop , dus moet boven zitten) moet zo nog ff wat boodschappen halen.... eerst maar es gaan bedenken wat we gaan eten! Fijne dag meiden!! Oja debby wat leuk dat je esprit kleding zo goed zit!!! vind dat ook altijd een super site! en zooo verleidelijk,.... ik kijk er expres niet meer zo vaak op! Miranda beterschap voor Alyssa! hoop dat ze snel weer wat opknapt! xx
heb idd luuf staan, maar ze heeft een pokke hekel eraan om dat erop te smeren....(mama vind dat ook een vies gevoel bij zichzelf...dus tsjah...vind het niet gek dat zei het ook niet lekker vind hahaha) Maar idd dat helpt wel, al schijnt ze er nu geen last van te hebben ze ligt lekker te ronken...dus ga ze niet wakker maken!! Ik zal eens wat nieuwe foto's op mijn hyves zetten....ben eigenlijk er een beetje af gestapt...had er zoveel opstaan......maar kan wel leuk zijn weer!!
Fijne dag nog Ella!! En idd binnen zitten...hahaha...ik zit achter de laptop..maar toenstraks zijn we al een eind wezen fietsen...en Alyssa speelt in de tuin...zit ik binnen maar wel in het zonnetje....buiten geen stroom en de accu van de laptop is stuk....baaaah!! En ik heb net wat foto's verstuurd....hopelijk komen ze snel aan op hyves...en dan zet ik ze erop!! Debby, tsjah..je kwam dan ook pas half 12 je bed uit hahahaha...hup douchen jij...pfffffff ghehehehe
@miranda: balen dat je meisje wat ziekjes is, ik hoop dat ze snel opgeknapt is. @hier: ik ga eens even achter de laptop weg. weer lang genoeg achter gezeten voor nu. Ik kom straks denk ik nog wel even online.
*bijlezen* Meeting, eigenlijk wel heel erg leuk... maar ik twijfel nog! Als ik mee zou willen dan kan ik alle datums in ieder geval wel! Nicky wauw alweer 23 weken, gaat hard! Ella spannend zeg morgen!! Hier ook trouwens geen echte vleeseter. Frikandellen hmm heerlijk (wel kipfrikandellen, eet geen varkensvlees) en idd hamburgers e.d. gaan er ook goed in haha. Brabants is maar een raar taaltje. Hihi. Dat van aanrijden heb ik ook eens gehad ja, dat iemand dacht dat we een ongeluk gehad hadden. Whaha. Jeutje Cin dat moet iemand toch niet tegen mij zdeggen, ookal maak je een 'taalfoutje'! Zo Deb toe maar, gister geshopt in A'dam en nu weer kleren van Esprit! Lekker meid! Cin jij kan ook altijd bij de fontys terrecht, ook als je bij een gyn loopt. Dat is gewoon extra! Alyssa verkouden..beterschap voor je meisje Miran! Ella genietze!! Zoo hier net lekker geslapen.. Vanochtend afscheid genomen van de verloskundige! Alles is gewoon helemaal goed dus heb haar niet meer nodig. Ik ga zometeen voor het eerst een stukje wandelen (alleen, morgen mag yasemin mee waarschijnlijk) heb er erg veel zin in...haha. Verder gaat alles prima hier. Het mooie is dat de kraamhulp kwam vanochtend en ik vertelde over onze beslissing, en toen zei ze dat ze dat zelf al voor wilde stellen als het niet goed gegaan was sinds gistermiddag. Geeft mij dus helemaal het gevoel dat we een goede beslissing gemaakt hebben. Ik kolf nu elke voeding en dat gaat perfect. Verder weinig te vertellen. Manlief is nu lekker een weekje thuis, heerlijk! En morgen de laatste dag kraamzorg tot 13.00 uur. Vanaf dan moeten we het helemaal zelf doen maar dat komt helemaal goed!
OMG!! jullie praten echt te veel gewoon!! Mijn hubbie zei al dat ie het niet verstandig vond om alleen met beeb in de interliner richting Alkmaar te gaan.. Dus ik denk dat hij mee gaat .. Een bbq slaat ie namelijk nooit af ahaha die heeft hier van de week al 2x aangestaan
oh meisjes,, die ik op hyves heb. Als ik wel word ingeleid, mag daar niks vermeld worden. Heb geen zin om geheel de dag telefoon te krijgen
@duchess: wat fijn dat alles goed gaat. Geniet nog maar even van de kraamhulp dan! Wat voor beslissing hebben jullie genomen als ik vragen mag? Ben er weer even ingestroomd en ik heb mezelf verplicht om hier wat vaker te komen miste het hier toch wel hoor. En ja, alweer 23 weken, de tijd vliegt echt voorbij. Ik voel de kleine nu ook met regelmaat lekker trappelen. Vooral als ik eindelijk een keer lekker rustig zit of als ik een lekker zoet snoepje pak @Tante Mars: Ik zal niks op hyves vermelden. En al 2x de bbq aangehad, heerlijk! Hier nog niet, dat duurt nog wel even denk ik. Al moet ik zeggen dat ik er wel steeds meer zin in krijg als er zo over gepraat wordt
@duchess: ik vindt yasemin trouwens echt jouw ogen hebben voor zover ik jullie op foto's heb gezien. Echt een super knappe meid!