PCO deel 5

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tummetje, 25 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Haha leuk dat je 't zegt Nicky. Ze heeft idd absoluut mijn ogen! De rest is nog ee beetje moeilijk, maar volgens ons lijkt ze het meest op mij.

Tante logisch dat je niet wil dat het op je hyves staat. Als mensen je gaan bellen is dat inderdaad vervelend!
    En al 2 keer geBBQ't, heerlijk zeg!! HMMM!

Nicky, de beslissing die we genomen hebben is om te stoppen met voeden aan de borst. Ik kolf nu elke voeding en dan krijgt ze borstvoeding uit het flesje. Ze krijgt dus wel nog borstvoeding maar niet uit de borst. ;)

Nou ik heb net gekolft en ga nu lekker ff een stukje wandelen!
    Tot strakjes.

2. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    *bijlezen* :$

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ohh,,

ik vraag me af van wie Yasemin die lekkere bolle toet heeft :D..
    Heerlijk kind om te zien..

Fijn ff wandelen er ff uit, wat zal je daar aan toe wezen. Lopen zonder te waggelen als een eend uit DuckTales.

4. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @duchess: Fijn dat je wel gewoon af kunt kolven. Als het niet anders is dat het aan de borst niet zo goed lukt om de een of andere reden dan is kolven ook niet zo heel erg slecht toch?!

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja, HEERLIJK idd tante! Moest wel ff een stukje terug nemen en wat langzamer gaan lopen, maar t ging goed dus dat is fijn! Heb wel heel veel last van mijn bekkenbodemspier, die doet echt zeer... pff. Kan volgende week gelukkig terrecht bij de fysio.
    En idd ik waggel niet meer, heerlijk! En ooh wat hangt mijn jas weer mooi naar beneden whaha.
    Ga me nu wegen want ben erg benieuwd hoeveel ik afgevallen ben!! :p

Enne die bolle toet, die heeft ze van mij! Als beeb leek ik echt heel erg op haar!

6. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Hmm valt me tegen, 9 kilo kwijt. :p Maja aan de andere kant, ben ook pas een week geleden bevallen he. Maar voel me al zoveel slanker whaha!

7. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Oh oke, dat verklaard een hoop dan haha..
    Papa geen bol gezicht mama ook niet Yasemin wel, maar mama vroeger dus wel :D..

Oh ik ben blij dat ik dalijk niet meer als waggie waggel door het leven ga, gister toen ik keek hoe ik liep in de deuren van het zkh dacht ik echt OMG!! Dramaa.

Pluim joh dat de BV zo goed opgang is gekomen.. Super :D.
    Jammer dat Yasemin maar zo weinig drinkt..

Bekkenbodumspier, komt dat van het geweld waarmee ze ter wereld is gekomen?? volgende week is al bijna hoop dat je er snel vanaf ben..

Ben benieuwd naar de kilo's :D

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Tante, ga jij eigenlijk BV of FV geven? En ik snap dat je het op Hyves wilt stilhouden, ik heb gewoon mijn telefoon uitgezet toen ik aan het bevallen was :D.

@Anja, nog steeds aan het bijlezen?

@Duch, waarom twijfel je om te komen voor de bbq? Spannend? En wat heerlijk dat je even lekker naar buiten bent geweest, hopelijk mag Yasemin morgen ook lekker mee! Is ze weer een beetje op haar geboortegewicht?

9. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Toch netjes 9 kilo :D.. zou er trots op wezen, nit dat ik ze ben aangekomen maar goed.

Ik was ook al een bolletje voor ik zwanger raakte haha..
    nu 4 aangekomen, nog altijd netjes.

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoeveel ben je aangekomen tijdens je zw.schap?

11. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.328
    57
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Dat lijkt me heerlijk om dadelijk weer zonder buik te lopen. Volgens mij is 9 kilo wel netjes voor een week na de geboorte of niet? Hoeveel was je in totaal aangekomen?
    Lekker dat de jas weer recht naar beneden valt, de andere kleren zullen ook wel beter zitten nu of niet?
    Wel balen dat je zoveel last van je bekkenbodemspier hebt. Ik hoop dat het na een paar keer fysio een stuk beter gaat.

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Me moeder en zus zijn erbij, dus die moet ik op de hoogte houden want inleiden kan lang duren natuurlijk..

Maar sommige mensen, gaat het geen hol aan. Die maken een wedstrijd van wie het eerst beval (zei is 2 dagen eerder uitgerekend) en loop me steeds de gek aan te steken over dat ze de beeb voelt en zich zo goed voelt (ja ff door de pil heen per ongeluk ). Geen zin in pottekiekers, ze zien het wel als ik wat plaats :D ..

Maar zodra Ella n bericht heeft geplaatst kunnen de felicitaties er op natuurlijk :D..

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    4 kilo is niets Tante, erg netjes! Die ben je na de bevalling wss direct alweer kwijt.

Met Ryan was ik 7 kilo aangekomen en na de bevalling waren er alweer 6 af. Die ene kwam een paar dagen later :D.

Nu staat de stand bij mij op min 2 kilo, ook best trots op :D.

14. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ok ik heb alleen gisteren en vandaag bijgelezen dus als ik iets belangrijks heb gemist, sorry.
    Ik heb echt even geen zin om 40 pagina's bij te moeten lezen.

@Ella; Yay nog 1 nachtje slapen meis! Ik ben zo blij dat jullie nu ook verder kunnen!
    Met zijn allen in de race om zwanger te worden in 2010. :)

@Miran; Ik hoop op een eitje hoor! Alyssa lekker aan het genieten van het mooie weer. :)
    Enne, we missen jou ook!!!

@Minnie; Hoe is het? Hou je het nog een beetje vol in de wachtweken meid? Ik hoop het zo voor jullie, er mag wel weer een zwangere bijkomen hier. :)

@Debby; Hihi lekker hoor, even naar Amsterdam. Leuke dingetjes gekocht zo te lezen.
    Wat fijn dat je je vandaag goed voelt, ik duim dat het zo blijft!

@Duchess; Vervelend zeg die spruw. Maar wel goed dat je nu kolft zodat ze toch BV binnenkrijgt. :)

@Cindy; Wat lekker dat je je vandaag zo goed voelt. :) Hou dat gevoel vast he!

@BBQ; Leeeeeeukkkkk! Lijkt me heel leuk om jullie een keer te ontmoeten! :D
    Als ik ook mag komen natuurlijk.
    Hihi ik ben altijd een beetje onzeker met dat soort dingen.
    Heb één keer eerder een forum meeting gehad en dat was een drama.
    Maarre, als het bij Debby is, is het voor mij lekker dichtbij. ;)

@Tante; Ben benieuwd hoor morgen. Wat spannend allemaal zeg.

@Nicky; Mooie foto's op je hyves meis! :) Gaat bij jou ook al snel zeg.

Zo bijleesmodus over haha ik hoop dat ik niemand ben vergeten.

15. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Oh, en ben me boobies al weken aan he voorbereiden (koud maken met een ruwe handdoek afdrogen moeders tip)...
    Wil heel graag BV geven./

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    K was steeds niks aangekomen dan weer 1 er boven dan weer 1 er onder dus ging wat op en neer, maar met bedrust. Gaan ze wat sneller, en het domste ook al doe je niks, je krijg een honger van rusten bluhhhhhhh..

17. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Oh ja en een @Hier natuurlijk haha.

Nou, @Hier; Straks de laatste provera en dan op de ongi wachten. Ik denk wel dat die snel zal komen want ik heb nu al krampen en last van mijn borsten.
    Lekker chagrijnig ook haha. :p

18. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Tante; Je borsten opruwen voor BV schijnt niet nodig te zijn. Ik weet er ook het fijne verder niet van maar ik heb dat weleens gelezen in zo'n vraag/antwoord rubriek in een zwangerschapsblad.

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Anja, oh wat heerlijk de laatste Provera alweer! En tuurlijk mag je ook komen, gezellig :D.

@Buik, ik miste mijn buik juist na de bevalling, die viel ineen als een pudding, vond het echt jammer....

@Tante, je moeder en zus zijn bij de bevalling, waarom moet je die dan via d etelefoon op de hoogte houden?

20. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Deb; Ja ben echt heel blij dat het de laatste is... Voel die medicijnen goed zitten zeg.
    Het is wel lekker dat dit 7 x 1 pil is ipv 10 dagen 3 pillen, maar ik voel de bijwerkingen bij de provera wel meer dan bij duphaston.

Hihi leuk dat ik ook mag komen... :) Ik zal wel de jongste zijn haha.

Deel Deze Pagina