@Ella; Ja dat ging over de verpleging idd. Ik ga nu een thuisstudie visagie volgen via de NTI. Is totaal iets anders maar dan heb ik in ieder geval íets te doen. En wat ik ook leuk vind.
ook nog wel dr eerste zussie die trouwd he.. Ik heb ook tegen mams gezegd, mam ik vind alles best.. Maar als ik aan het bevallen ben wil ik niet dat zei op de hoogte gesteld word. daarna kan jeeventueel bellen van zus en zo.. En dan is het volledig aan haar of zei er wat mee doet ja of nee.
tante wow wat erg zeg! kan me voorstellen dat je er ff klaar mee bent met je zus! wel jammer dat het zo moet lopen! Gelukkig hoef je nu niet meer naar die ene arts!!
wat gaaf!!!! persoonlijk zou ik zelf ook niet weer voor de verpleging kiezen.... ben opzich wel blij met mn beroep , maar zou er niet weer voor kiezen
heavy hoor! maar vind het knap van je dat je het wil laten rusten. hoop dat het ooit nog weer eens goed kan komen!
Visagie klinkt ook erg leuk! Maar heb je dan ook praktijkdagen? Want lijkt me dat dat ook een kwestie is van veel doen/oefenen?
ze moet t zelf maar weten allemaal.. Ik heb nu wel wat anders aan me hoofd dan wakker liggen van haar uitbarstingen..
anja wat jammer van je sollicitatie zeg...ook niet netjes hoor! Tante...tsjah dan zou het voor mij ook over zijn hoor..geef je groot gelijk!
@Ella; Verpleging lijkt me persoonlijk erg leuk. Maar ook heel zwaar en zeker als je wisselende en late diensten draait. Nou ben ik dat op zich wel gewend, maar toch, als ik voor een nieuwe baan ga wil ik bij nader inzien toch liever iets met regelmatige tijden. En dan vooral overdag want ik ben klaar met die nachtdiensten. De studie die ik nu ga doen duurt een jaar maar het is een erkende MBO opleiding dus ik ben er wel blij mee. Hoef maar 2 keer per maand naar school dus dat is ook wel fijn. Moet er niet aan denken om 5 dagen per week in de schoolbanken te zitten. Waar zou je nu voor kiezen dan Ella, als je iets anders zou gaan doen?
wat leuk Anja! lijkt me ook echt een leuke opleiding! ja vind verpleging ook mooi vak hoor! en werk ook zekers met veel plezier. maar merk gewoon dat er altijd wel wat is: geen geld en dan wel alle zorg zo optimaal laten draaien.... in het zh ook , veel te weinig personeel , ik werkte me uit de naad en maar niemand er bij aannemen. ik zou dan als ik het over mocht doen kiezen voor maatschappelijk werk of sjd en dan schuldhulpverlening! maar dat waren ook net de 3 opleidingen waaruit ik destijds heb gekozen. Nu ga ik in september wel weer beginnen met wat anders , doktersassistente! dat lijkt me ook erg leuk! maar maatschappelijk werk lijkt me nog het allerleukste. alleen ik zie dat niet zo zitten om die opleiding te doen.
Hoe gaat het eigenlijk met de soll van je man Ella? Want hij wilde toch graag deurwaarder of zo worden?
Maatschappelijk werk lijkt me ook leuk inderdaad, heb daar ook weleens over nagedacht. Heb het niet gedaan omdat ik waarschijnlijk alle problemen van de mensen mee naar huis nemen. Meiden ik ga koken, mannetje en ik moeten om 7 uur weg. Hij moet darten en ik ga mee om hem aan te moedigen haha.
oh my god!!! dames ik voeg me ff tussen want het is echt teveel om op te reageren hahahaha (teveel voor cindy?) hahah ja de haartjes zijn klaar zet er straks een fototje van op. ziemeltje ohh auww dat doet pijn auw niet trekken hahahaha!!!! en dames ikke ben snel naar de kruidvat geweest om een test te halen en hij was................................................. witter dan wit hahahahahaha
veel plezier Anja!!!! en een fijne avond!!! Debby , ja klopt! hij heeft volgende week 2e gesprek! spannend! tis idd op een deurwaarderskantoor , en hij wil dan heel graag in september starten met de opleiding. deze is in Utrecht en alleen duaal. hoop voor hem dat het lukt! hij zit nu al vanaf jan thuis.... en helemaal nog niet echt vooruitzicht op wat anders.
ja goed alleen humeurig hahaha vandaag in een melige bui en morgen weer anders jij vandaag de laatste provera gehad zag ik op naar de ongi en nieuwe ronde meiss!!!
ja ik wist het wel,maar wilde toch het zekere voor onzekere nemen voelde me echt raar maar nu is het duidelijk door de superverhoging van gonal-f hahahaha
mijne zit al vanaf nov 08 thuis.. Morgen heeft ie ze laatste reintegratie trainig en 28e gesprek met ze coach .. Allemaal snel gegaan, want hij heb zelf aangevraagd