@Ella; Ik hoop dat dat 2e gesprek hem gaat worden voor je man! Dat thuiszitten lijkt me ook niets. Nou meiden ik ga er echt vandoor, mannetje begint in de stress te raken omdat -ie bang is dat we te laat komen. Fijne avond meiden ik lees nog wel even bij als we weer thuis zijn vanavond. *knuffels*
Jammer Cin, maar wel goed dat je het nu zeker weet, toch? Ella, spannend, gaan jullie dan ook verhuizen of gaat hij eerst op en neer reizen?
wow das al lang zeg! spannend voor hem! hoop dat hij snel wat kan vinden. ja mijn man zit telkens na een jaar weer thuis. want hij krijgt maar geen contract verlenging. niks aan... we zitten ook sterk in twijfel of we nu wel of niet moeten verhuizen naar het westen/zuiden
hahaha succes anja! en eetze! En fijne avond! debby , nee als hij die opleiding mag doen dan gaan we niet perse verhuizen. maar stel dat dit nu ook weer op niks uitloopt dan gaan we echt serieus kijken waar we wel beter kunnen gaan wonen.
ja zekers dat is een kantoor hier in de buurt! ja en de opleiding wordt alleen gegeven in Utrecht. ach dat is ook wel te doen hij heeft tijden in Ommen , Bunnik en Almere gewerkt dus hij is wel gewend om te reizen
Hihi hoeveel ik aangekomen ben...? ehmm 33 kilo. Oeps haha! Bekkenbodemspier idd van het geweld waarmee ze door mijn bekken geknald is! Dacht eerst dat mn bekken gebroken was ofzo, maar merk nu dat t echt die spier is. Kan ook heel moeilijk plassen.. maarja komt goed. Andere kleren zitten idd ook beter, maar heb tot nu toe alleen nog maar slobber en jogging broeken gedragen. Maar mijn strakke joggingbroeken zitten wel een stuk beter nu. Anja hopelijk snel ongi! Missen van buik.. was er heel bang voor, maar hier echt niet. Maar had natuurlijk nogal wat pijn in die buik... denk dat dat wel scheelt. Tante wat vaag van je zus! 300 mg? Dat word toch nooit gegeven??? Dan moet je 6 pillen slikken?! Maar waarom zou ze daar over liegen dan eigenlijk..?! Wow Tante je zus niet op je bruiloft geweest? Jeetje! Heb je zon slechte band met haar? He Cin balen een nega test! Werk... hier lekker thuismama haha.. en ook van mijn kant succes voor iedereen met sollicitaties en dergelijke! Anja, fijne avond! Lekker druk hier!! Haha! Yasemin ligt echt zo heerlijk te slapen. Zo fijn is dat!! Volgens de kraamhulp is het echt een super tevreden kindje. Ze huilt nooit. Hopelijk blijft dat zo haha!
mijn hubster is kapitein. Maar hij kan niet meer van huis ; Claustrofobisch en meerder maag bloedingen.. Zit nu in de ZW en mag tot nov 11 zitten dan zitie ook precies 3 jaar thuis. maar hij is er zat van, dus zelf via UWV reintegratie aangevraagd met spoed. Maar hij heb rustig de kans om rond te kijken e.d. hij weet zelf eigenlijk niet zo goed wat ie moet kiezen, vandaar de training.. En ik mag mee (omdat ik neit alleen mag blijven). Maar hij staat er goed in, ze zijn erg tevreden. Wij eten spughuttie,, mjummie
@Duch, ga je straks niet in de winkel weer werken? @Tante, wel goed dat hij zelf reintegratie heeft gevraagd.
Nee Deb, ik blijf lekker thuis! Misschien soms eens een uurtje als het echt moet, of voor de gezelligheid, maar inprincipe blijf ik thuis.
hoop dat hij snel wat kan vinden Tante! lekker spagetti! ik ga grieks koken of witlof ham/kaas uit de oven! weet het eigenlijk nog niet zo goed..