goedemorgen meiden!!! @mp ja ik denk wel dat het alles bij elkaar is dat ik zo moe was... maar was ook al om 6 uur wakker gister ik kon niet meer slapen hahaha @minnie dankje voor het succes meiss,zou wel goed komen,vorige keer zei ik er is nooit wat te zien op de 1ste fm maar toen zat er toch wel al 2 eitjes te wachten bem benieuwd nu,en natuurlijk een hoop vragen stellen he over de hsg enzo.. en hoe het kon dat ik 2 dagen eerder ongi was geworden... @ella gelukkig alles goed bij de tandarts meiss,ik heb echt een fobie voor de tandarts maar ik moet er binnnenkort ook heen maar durf echt niet hahaha ik heb een gaatje al 4 jaar geloof ik tot nu geen pijn gehad (afkloppen)
spannend vanmiddag cin!!!! ik duim heeeeeeeeeeeeeel hard voor je meis! goed van je dat je zoveel vragen gaat stellen! maar de hsg hoeft waarschijnlijk niet toch!?
nee dat zei de assistente aan de telefoon er stond in dossier hsg niet nodig(bewezen zwanger maar mk) dus ik wil gewoon weten of dat als deze ronde niet lukt wel nodig is of hoe en wat???? hahahaha
Ik ga weer voor je duimen meid! en inderdaad wie weet zitten er wel weer wat eitjes te wachten.......
dankje meiden ik hoop het haha mischien dan nog met pasen iui?? nee denk het niet denk rond 9 a 10 april zoiets???
en dan gaan we duimen dat het raak is cindy! ik heb nu wel weer die trekkerige rechtereierstok. Meestal als ik ongesteld ben dan stopt dat maar nu dus niet. Maar jij had dat ook toch cindy?
ja ik heb er nu ook weer heel erge last van ik denk dt het gewoon de werking is van gonal of zo?? ik heb het wel eens gevraagd aan ruis maar toen zei hij.. ja je eieren staan op springen!!! ze willen maar het werkt niet mee hahahahaha weer zo`n flauw grapje van hem
haha ja ella niet echt bepaald een lekker gevoel. toen ik clomid slikte en ik had dat gevoel zaten er altijd heel veel kleine eitjes en wist ik dat die ronde niks werd omdat er allemaal kleine eitjes zaten te duwen. En nu heb ik dat gevoel weer. Dus dan denk ik meteen: het slaat niet aan
ella hoe gaat het met het minder roken??? of ben je er nog niet aan begonnen>???? ik nu 5 per dag haha ik had het moeilijk maar ben alweer gewend
oh nee minnie gonal slaat wel aan hoor,daar hoef je niet bang voor te zijn ik had dat dus de eerste ronde omdat ik helemaal geen bijwerkingen had??? ik dacht dat doet toch niks met mijn lichaam man.. maar ja hoor er zat toen een mooi eitje te wachten
ik rookte eerst een pakje per dag en ben toen van de ene op de andere dag gestopt en nergens niet echt last van gehad. Tuurlijk wel af en toe zoiets van: heb zin in een peukie maar verder niks
wat goed cin! nee zou ook beginnen he! maar het komt er maar niet van... echt slecht! ja minnie echt lastig hoor! lijkt me ook zo pijnlijk... kan me voorstellen dat je dan gelijk bang wordt ,dat het miss niet aanslaat! maar meis probeer rustig te blijven he! hoop echt dat je het mis hebt hoor! mmm begin me nu wel wat zenuwachtig te maken voor spuiten! hoop niet dat ik ook allemaal daar last van krijg. ik moet starten met menopur, kennen jullie dat?
WOW WAT KNAP!!!! en wilde je ook stoppen!? want ik krijg bij mezelf het idee dat ik niet echt wil stoppen ofzo
haha ja ik wilde al een tijdje stoppen. En toen ik minderde ging ik vanzelf meer roken. Dus toen had ik zoiets van dan meteen ineens helemaal stoppen. Misschien helpt dat wel. En dat werkte. Ben nu 4 jaar gestopt maar soms heb ik er nu zelf nog wel zin in als we iets spannends hebben ofzo. Maar dan rook ik niet hoor.