En we zijn alweer toe aan een deeltje 6 ( en ook aan een nieuwe babyboom ) dus getal 6 breng ons maar een beetje geluk!
Jeeeeeej! Daar gaan we voor! Had gehoopt nog in deel 5 te kunnen bevallen, maar helaas Deel 6 gaat het zeker worden!
haha ja deel 6 wel ja...... miranda, ella, anja, annedore, cindy en minnie gaan voor een zwangerschap in deel 6! deal meiden???? nou tot morgen allemaal!
haha deel 6 here we come @annedore balen meiss dat er niks te zien was.. 150eh is idd ivf dosis ik had het vorige cyclus ook.. zaadjes goed zo!!! hopelik zaterdag meer te zien meiss.. @minnie ja de chili was lekker dinis heeft heerlijk zitten smullen.. @tumm meis ik ga morgen naar de stad en dan zal ik een kijken hoe die winkel heet. hhhaha is een nieuwe dus ik weet het zo niet.. @deb fijne avond meiss. @hier ik ga even lekker op de bank hangen fijne avond meiden
@cindy; oke is goed meis Ik had mn oog namelijk laten vallen op precies DIE borstkolf haha.. en als ik hem dan voor 20 euri's kan krijgen ergens dan doen we dat he
Jaaaa en weer een nieuwe! Hopelijk brengt deze veel geluk en vooral veel zwangerschappen . Goed nieuws van de zaadjes! Alleen jeetje meis, wat ontzettend %$*$(#(#. Ik hoop toch echt dat de 150 gaat aanslaan!
Jeeej een nieuw topic! Deze moet inderdaad geluk gaan brengen!!! Ik ben ook benieuwd naar die borstkolf CIndy. Lijkt me bijna onmogelijk aangezien die overal 80 of 90 euro kost volgens mij. (heb ff zitten kijken op internet ) Als ze hem dan voor 20 euro verkopen hebben ze toch verlies neem ik aan. Zoo ik ben alweer goed bezig geweest, ben kapot!!! De hele was weggestreken en de andere was opgehangen en de afwas gedaan... dat was nogal een strijk!! Dus ben blij dat t gebeurt is. Ga zometeen ff mn kolf uitproberen denk ik.
zo he.....moest ff meer als 20 pagina's bijlezen!! En ineens een deel 6...ik doe mee aan de deal! Annedore, ooh wat fijn zaadjes goed....wat kut eitjes niet goed....hopelijk bied de hoge dosis uitkomst!! En wat dan....mensen zijn toch niet resistent tegen dat medicijn......kunnen ze nog eits anders proberen dan? Groetjes, Miranda
whaaaaa wat gaan jullie snel!!! ik ga eerst ff slapen hoor! en morgen maar weer bijlezen! ben morgen vroeg eerst naar ziekenhuis! moet er om 0845 heen... oooh dat wordt een korte nacht!
trouwens Annedore wat ontzettend jammer dat er niets te zien was! hoop dat de ophoging helpt! maar kun je dan ook bvb niet aan de menopur? waarom perse gonal? wat is het verschil?
Wow deel 6 alweer! Ik duim ook dat deel 6 ons een babyboom oplevert! Heb deel 5 nog niet bijgelezen de laatste pagina's dus kan iemand me een update geven? @Annedore; Balen zeg dat er nog steeds niets te zien was. Hoop dat Gonal 150 het hem gaat doen. Wat gaan ze doen als je hier ook geen eigroei van krijgt? @Ella; Succes morgen met de FM, ik duim! @Miran; En en, ga je nog testen morgen? @Tum; Bevallen in deel 6 ga je zéker wel halen! @All; Sorry dat ik even niet uitgebreid reageer maar het is, zoals jullie zien, al laat en ik wil zo gaan slapen. Hoe is het met iedereen? @Hier; Nou, gisteren de gyn gebeld, moet dus gewoon afwachten, mag wel a.s zaterdag aan de Duphaston beginnen. Moet dus nóg een keer ongi worden voor we weer verder mogen spuiten. Maar heb er wel een goed gevoel over, mijn gevoel zegt al tijden juni/juli. Hoop dat ik er niet naast zit.
Oh ja, dat moest ik nog even zeggen; Ik ben 18 & 19 juni vrij, heb het zonder problemen weten te regelen dit keer, yay. Dus ik kan 100% zeker bij de BBQ zijn!
Goedemorgen meiden, Ik vroeg dr. Wissmann gisteren of het normaal was dat ik nog geen reactie had met 112,5 eh. Hij zei dat het typisch PCO was en dat er geen pijl op te trekken is. Sommige vrouwen reageren heel sterk op37,5 en hij heeft ook iemand waar 300 in moet. Ik vroeg ook of het voorkomt dat vrouwen hier niet op reageren en volgens hem reageert iedere vrouw vroeg of laat wel. Of het nou op 150 of pas op 300 is. We konden dus voorlopig nog doorgaan met gonal ophogen tot 300. Ik weiger er te lang over na te denken dat de gonal helemaal niet aanslaat. Volgens Wissmann hadden we daar gelukkig ook geen reden toe. Moet nu haasten. Honden uitlaten in de regen enzo. Moet nog een workshop geven op school. Geen zin... Groetjes Annedore
goedemorgen meiden @tumm we gaan nu niet naar de stad maar vanmiddag dus dan zal ik wel een svoor je kijken of ie nou echt electrisch was @annedore ja ze kunnen doorgaan tot cd 35 als er dan nog helemaal niks verandert is breken ze het af zodat je lichaam en nieren even bij kunnen komen.. maar meiss ik denk dat de 150 wel een mooi eitje gaat maken hoor @anja goed meis om te zien dat je zo posi bent en jeey 100%bij de bbq is helemaal gezellig @ella lekker vroeg voor fm meiss hoe is het gegaan ik duim heel hard voor je!!! @miran en en en ???????hebje getest
oh nou vergeet ik mezelf hahha.. ik heb blijkbaar gister zo hard gepoetst en getild met mijn linkerarm hij voelt nu heel zwaar aan en pijnlijk,ik heb die arm ooit op 2 plaatsen gebroken gehad en als ik dus een tijdje niet gebruik en dan weer wel doet het zo`n pijn.. dus ik heb pijnhahaha verder werd ik vanacht wakker gemaakt door dinis.. ik droomde van deel6 en er lagen 3 meiden op een rij te bevallen.. hij maakteme wakker en zei cin wat ben je nou aan het doen?? je ligthier gewoon te persen en te schreeuwen haha ben dus ook wakker geworden met buikpijn en pijn aan mijn fluit hahaha da was een heftige bevalling
Goedemorgen deze hele goede morgen Hihi.. Ella succes, je bent er nu of net klaar! Anja, khoop dat je gelijk hebt hoor!! Juni is een mooie maand! En leuk dat je bij de BBQ kunt zijn!! Annedore, fijn te weten dat je nog verder kunt ophogen. Succes met je workshop. Cin ik ben benieuwd!! Ik heb mijne nog niet gebruikt (hij doet t niet!! GRR) dus wie weet kan ik m terugbrengen en die andere halen als ie 20 euro kost voor een elektrische... MIRAAAANDAAAAAAA heb je al getest!!!!!???!!!!????? Zooo hier echt dem eest geweldige nacht gehad ooit! Ik voel me gewoon uitgerust. Die puckababy is nu al een succes!!! 22.45-05.00-08.00!!! Hiephiep hoera. En het allerleukste is, om 05.00 uur ben ik eruit gegaan, heb dr aangelegd, ze heeft 10 a 15 minuten gedronken en heb dr meteen weer teruggelegd en ze is zelf weer in slaap gevallen. Na de voeding van 22.45 ook, trouwens!! Dat is zoooo fijn!!! Voorheen was ik soms wel 1,5 uur bezig voor ik weer in bed lag! Dat ding is dus zn geld echt meer dan waard, hihi. Enne mijn kolf doet t dus niet!! GRR. Ik dacht gisteravond eens even uitproberen... Doet dat ding t gewoon niet. Kan ik weer terug vandaag. ARGH...
ik weet niet ik keek langs me en er lagen nog 2 andere dames en we waren tegelijk aan het persen hahaha.. ik hoorde wiaaaa beebhuil en toen tikte dinis me aan hahahaha wat gek duch dat hij het niet doet??? hoe is het nu met yasemin heeft ze nog een verhoging???