PCO deel 6

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minniemouse25, May 11, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    hahaha ja ik ben nu wel gewend aan zp:)
    en iedereen is weer anders he moest in het begin wel mezelf aanpassen hier hoor!!
    ik ben normaal heel recht voor de raap maar inmiddels weet ik het op een rustige en leuke manier te brengen;)

nicky lukt het meiss!!!!
    hoe was de yoga gister???

2. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    haha , dus je moest echt wennen!
    maarre zo recht doorzee dat heeft ook wel wat hoor! ;)

maar idd als je schrijft dan komt het vaak anders over , dan je eigenlijk bedoeld he!

daarom worden er volgens mij ook zovaak topics gesloten!

jaaaa nicky hoe is het meid!? en hoe was je yoga?

3. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    haha ja:)

och ja komt allemaal wel goed he`..

hoop gewoon echt dat deel 6 super geluk gaat brengen hoor!!!

4. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    ik hoop het ook!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :)

en we gaan er ook voor!!!!!!!

5. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    bij deze good luck meiden:)

6. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Nou meiden ik hoop ook heeeeel hard dat jullie allemaal posi gaan testen lieverds... Jullie verdienen het!!!!!

Ik heb net gevoed en ga nu naar t consultatiebureau.
    Tot strakkieees.

7. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    liefffff
    dat is zo miranda beertje toch!?

8. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    zo.... bijgelezen.... nu reageren :)

9. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    veel succes duchess! en tot strakkiess!!!!!
    en een dikke knuffel aan lieve Yasemin!

10. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    haha nicky!
    nou dan heb je snel bijgelezen zeg!

11. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    forever friends toch???

duchess succes meiss bij het cb:):)

haha nicky veel he:)

12. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @duchess: goed dat je even gebeld hebt. Beter het zekere voor het onzekere nemen toch? Hoe is het vandaag met Yasemin en natuurlijk ook met jou? Wat geweldig dat de puckababy z’n werk doet! Lekker joh dat je een goede nachtrust hebt gehad. Gaat lekker vandaag zo te lezen L

@minnie: de yoga was helemaal geweldig gister J helemaal niet zweverig, hij vond het juist wel leuk haha, die gaat de volgende 2 keren als de partners mee mogen dus ook mee J

@annedore: jeetje meis dat is niet niks dat er nog geen eigroei is. Ik ga voor je duimen dat er zaterdag wel eindelijk iets te zien is. Knuffel meis. Op zich trouwens wel een prettig idee dat de Gonal vroeg of laat een keer aan moet slaan, alleen wel te hopen dat het niet een al te hoge dosis wordt.

@tum: haha zou wat zijn als je in deel 6 nog niet bevallen bent :( Lijkt me niet echt gezond trouwens J

@anja: het enige dat jullie nu dus kunnen doen is wachten op de ongi… L ik hoop dat die snel gaat komen. En laten we hopen dat jou voorgevoel klopt!

@cindy: nouja zeg. Dat is me ook wat om dat te dromen en dan ook nog blijkbaar aan het persen en aan het schreeuwen zijn…. Wat moeten de buren wel niet gedacht hebben ;) Hoe is het nu met je arm?

@deb: niet echt een geweldig nachtje gehad zo te lezen L doe het rustig aan.

@ella: wat een goed nieuws zeg! Zou jij dan de eerste zijn van de nieuwe babyboom?? Ik hoop het zo. En ik hoop ook dat de rest dan heeeeeel snel gaat volgen J De kans op een meerling is aanwezig maarja wie zegt dat alle 2 de eitjes bevrucht willen worden? Kan ook zomaar zijn dat er maar 1 eitje bevrucht wordt. Heel veel klusplezier in ieder geval!

@spuiten: sorry dames daar heb ik geen verstand van, kan er dus ook niet over meepraten.

@hier: gister was de yoga echt super! Was lekker gezellig met al die mannen erbij al zag het er wel naar uit dat het heel onwennig voor hun was (ook voor de heren die een 2e of 3e kindje krijgen).
    Hier gaat het mooi klote om het zo maar even te zeggen. Heb vandaag de boodschapjes alleen gedaan met de gedachten; ik doe wat ik kan en opruimen doet mannetje vanavond maar. Het ging alleen al fout in de winkel zelf, toen begon ik al last van mijn bekken te krijgen :( Op de parkeerplaats heb ik nog even lopen tieren en vloeken. 3 auto’s achter elkaar die erdoor moesten (2 konden niet rijden en 1 had een asociale grote auto) en ik kon maar elke keer met mijn wagentje aan de kant terwijl ik al zoveel pijn had. Toen ik uiteindelijk in de auto zat dus ook een paar traantjes van de pijn gelaten…. Bij thuiskomst was pap er gelukkig nog en die heeft de boodschapjes uit de auto gehaald. Ik heb de koelkast spullen en de diepvriesspullen opgeruimd en de rest doet hubbie vanavond gelukkig. Vanavond lekker makkelijk eten. Heb echt de puf niet om te koken. Bij de aldi dus maar kant en klare bami gekocht en daarbij ieder een zakje kip-saté. Verder nog kleine cadeautjes gekocht voor PJ en Ryan J ik ben benieuwd zondag. Oja, bij de kruidvat had ik nog een babyboekje (zo’n zacht ding met een spiegeltje, knispertjes e.d.) voor aan de wandelwagen of MC gekocht. Was meteen verkocht toen ik het zag J
    Dat was het wel zo’n beetje voor nu…

13. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    oow dat kan ook wel cin!
    iig een erg lief beertje! zo schattig!

meiden ik ga er ff vandoor!
    ga eindelijk al mn make up es ordenen en weggooien en opruimen!!!!! (miss kan ik me kleine nichtje nog blij maken haha)

14. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @duchess: veel succes bij het CB

@ella: veel plezier met opruimen ;)

15. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    jakkes nicky wat erg dat je zoveel pijn had!
    en dan ook nog es die ergenissen erbij op de parkeerplaats...

doe maar lekker rustig aan meid! en dikke knuffel van mij!!!!

fijn dat je vader je kon meehelpen met de boodschappen!

wat leuk he al die cadeautjes! bedoel je voor Ryan van Debby? en de baby?

rustig aan meiss!!!

16. babyhope

babyhope VIP lid

Jun 23, 2009
    16,199
    1,082
    113
    Female
    Mama
    somewhere
    haha nicky wel leuk dat hij het naar zijn zin had zeg:):)

en meiss wat je niet kan doen echt niet doen he!!!
    je hebt het al niet zo makkelijk..
    en leuk cadeautjes voor kleine pj en ryan:)
    ga dadelijk ook even een kaartje kopen voor deb;) ze hebben die ook met kleine sokjes enzo erbij dus even kieken!!!

ella make-up uitzoek ze meiss:) ja mischien kan je ze er wel blij mee maken...

17. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    fijne dag allemaal meiden!
    ik kom zo wel weer ff checken! hihi

18. Nicky1983

Nicky1983 Fanatiek lid

Oct 31, 2009
    3,328
    57
    48
    Female
    Noord-Brabant
    @ella: is inderdaad voor de kleine PJ en Ryan van Debbie.

19. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    lief hoor nicky!
    zullen ze vast erg blij mee zijn!!!

20. ella27

ella27 VIP lid

Jan 22, 2010
    13,977
    1
    0
    trouwens beetje dom hoor , ik heb een aantal van jullie op hyves staan , maar nu weet ik soms niet meer wie bij wie hoort! ja echt erg hoor...
    maar nicky volgens mij heb ik dat bij jouw! heb ik jouw ook op hyves? want ik heb iemand op hyves waarvan ik weet dat we hier schrijven , maar weet zo niet meer wie het is! (door de namen zeg maar.....;)

Share This Page