PCO deel 6

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 11 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nee nu nog niet denk ik:) maar de 19e wel hoor zal vast wel:)

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nu nog niet inderdaad, maar de 19e moet wel lukken ;). Ik voel nu af en toe een plopje :D.

3. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    jullie zullen je vast wel afvragen waarom ik op het forum ben en niet beenwijd in bed lig haha.......

zo meiden wat een geklets weer vandaag haha ik ga proberen om even op iedereen te reageren maar lukt het niet sorry daarvoor....

@cindy: bloedverlies meid? echt even in de gaten houden en het zou inderdaad klote (zeg het gewoon zoals ik het denk haha) zijn als je weer af moet breken....dikke knuffel!

@duchess: wat een schatje is het toch. en al zo snel al zo groot he....gaat hard. lekker van genieten. en over het spierkramp verhaal: ik weet er niks van helaas....dikke knuffel meid!

@debby: fijn dat het een en ander toch nog geregeld is met je werk. en misschien straks inderdaad op zoek naar een andere baan. een beetje belangstelling zou niet verkeerd zijn vanuit hun kant gezien als jij wel steeds maar moet bellen als er wat anders is. snap dat ze er misschien van balen maar jij zit echt niet voor de lol thuis! en sorry dat ik je niet meer terug had gesmst maar de oudste kon ik bij een speelvriendje ophalen....

@annedore: lekker uit eten......wij gaan mee de volgende keer haha. en ons toch niet kunnen missen hihi....wij jou ook niet meid want je hoort er gewoon bij.

@nicky: niet ineens vanavond gaan bevallen ofzo he! (net als tum wat begon met een beetje buikpijn) en ziekenhuis zou ik ook voor kiezen als ik jullie was. als je medische indicatie zou krijgen is helemaal mooi.

@ella: pijnlijke boobs.....heb ik ook als ik ongi moet worden dus voor mij is dat een slecht teken. maar stekende pijn is wel weer een zw teken. had ik ook. en branderige tepels......oeoeoe ik ga zo hard voor je duimen! als je test komen er gewoon 2 mooie streepjes!

@antares: ik ben toendertijd ook aangesproken net als nicky. Soms heb ik dagen dat ik alleen even kort kan reageren en soms kan ik wel langer reageren. niemand verwacht iets van je maar we zijn er zoals cindy zegt wel om elkaar te steunen in alles wat er gebeurt. Ik moet dus deb, cindy, nicky en anja wel een beetje gelijk geven.

@all: oejoej wat was ik vanmiddag ineens misselijk. denk van de pregnyl in combi met de warmte ofzo. en een klodders vruchtbaar slijm waar je u tegen zegt. het loopt er zeg maar gewoon uit......vies he haha. dus straks na het eten hubbie maar even meenemen en dan heeeeeeeeeel lief doen tegen elkaar...

nou meiden ik ga even eten koken en misschien tot straks....(denk het niet heb het druk met pim pam petten) en anders tot morgen. voor iedereen een heeeeeeele dikke knuffel!

4. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik hoop het deb:)
    lijkt me echt heel erg leuk

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij willen jou gewoon niet zin Minnie, lekker leuke dingen doen met manlief :D :D.

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik spreek hem wel even toe :p

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    heyyy minnie ga eens aan de klusss jij!!!!!!:):)

ja het is inderdaad echt super klote shit.. ook even zacht uitgedrukt:):)
    ik ga gewoon voor een wondje en niet voor een doorbraakbloeding:)

8. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    meiden hubbie is thuis dussseeee ik ben weg..........

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahahaha doei Minnie!

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    veeeel sexplezierrrrrrrrr whahhahahha:):):)

11. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Veel plezier Minnie haha. :D

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nicky hopelijk mag je idd dan met medische indicatie in het ziekenhuis bevallen!

Anja, met medische indicatie wordt het volledig vergoed en anders niet. (als ej geen aanvullende verzekering hebt)
    En jij was het niet hoor hahaha.
    Maakt verder denk ik niet uit wie het waren, want ze hebben zich idd aangepast en het is een heel stuk gezelliger nu vind ik persoonlijk!!!

Cin geen idee waar je me van zou moeten kennen hihi... je woont niet ver weg dus het zou best kunnen...?!
    Haha fijn zo'n hond haha. Maar vers vlees zal ie toch wel eten zeker. :D

Anja opzich ehb je gelijk. Iedereen moet natuurlijk zelf weten of ie reageert of niet.
    Maar ik vind wel dat er wat van gezegd mag worden als iemand zich eraan irriteert. Dit doe je IRL toch ook als je je aan iets irriteert van een vriendin?

Je kunt idd aanvullend verzekeren voor poliklinische bevallingen. Maar daar is het nu te laat voor voor Nicky. ;)

Anja opzich ben ik t zelfde als jou, zeg ook niet snel ergens wat van. Maar als ik me echt ergens aan irriteer wel...
    Goed er is genoeg over gezegd denk ik nu!!!! :)

Minnie wij willen jou hier niet zien!!!!!! :D

Cin ik hoop met je mee meis.

OOOH BAAAAH ik heb gewoon zin om een keer flink te janken. Bahbah. Vroeg naar ebd vanavond en dan morgen maar met het goede been uit bed!!!!
    Yasemin slaapt nog steeds en dat is echt saai hahaha... Normaal is ze nu wakker...
    Hoop dat ze vannacht nog wel goed slaapt hoor!

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb een dwarse avond, bah. Voel me gewoon dwars..herkent iemand dat?

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Waarom ga je niet even lekker huilen Duch? Dat lucht vaak wel op!

15. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    @Duchess; Goed om te weten dat je er op tijd bij moet zijn als je in het ZH wilt bevallen.
    Dan weet ik dat in ieder geval vast, want ik wil écht niet thuis gaan bevallen.

Enne gewoon lekker een potje janken hoor meis, zet een zielig liedje aan en laat die tranen komen. Dan voel je je daarna vaak stukken beter. :)

@Debby; Hoe bedoel je dwars? Als ik me dwars voel ga ik altijd tegen alles en iedereen in en dan ben ik het ook met niemand eens.
    Maar misschien is dat niet de dwarsheid die jij bedoelt.

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahah ja die Anja, ik zit Arnoud steeds uit te dagen, maar hij kent me langer dan vandaag, dus reageert niet. Oh erg hoor.....

17. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    ik voel me ook zo depri vandaag hoor!!
    ik hoop gewoon dat als we vanavond onze oogjes dichtknijpen en morgenvroeg weer open doen we ons weer veeel beter voelen...

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Laten we allemaal voor een goede dag gaan morgen :D en dan vandaag weer snel vergeten ;).

19. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Haha nou dan bedoelen we dus hetzelfde. :p Ik zit Frenk ook altijd uit te dagen op dat soort dagen.
    En dan maakt -ie na een tijdje een één of ander flappergebaar met zijn handen en dan reageert ie niet meer. :D

@Cindy; *Dikke knuffel* Begrijp dat je je een beetje depri voelt, zo met je werk en het bloedverlies. :(

20. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Oooooooooh meiden ik ben zo nerveus......... nog een uurtje.

Deel Deze Pagina