Ik vind het een leuk kaartje Deb! Zo nu ben ik echt naar de supermarkt (moest me nog even opmaken haha) Tot zo/straks denk ik.
***Nieuws van Cindy *** Met mij gaat het niet zo goed. Het bloedverlies is vannacht erger geworden, ook met stolsels. Heb de kliniek gebeld en moet vandaag om half 5 komen.
ooh debs, wat een leuk kaartje. Heel grappig hihi, en idd neutraal! Cindy, ooh nee.....hopelijk is het niets meis....
@deb: das een leuk kaartje!!! @cindy: knuffel meis. (had je een sms gestuurd) @hier: ben tussendoor aan het bijlezen en reageren op het forum van de augustus mama's. Loop een beetje achter daar achja, je kunt niet alles hebben
Deb leuk he die kaartjes haha! Ben benieuwd welke het wordt! Watvoor iets had je voor Ryan? Miranda, misschien een kaartje in dezelfde stijl? Ik ga niet zeggen wat we hebben gekocht, veelste bang dat de papa hier gaat spieken!! Hihi.. Vrijdag zal ik het wel vertellen. Anja geniet van je vrije dagje! Smiddags slapen hier ook geen probleem. Ohh Nicky heerlijk dat je zolang hebt geslapen! Leuk Miranda! Tante ik heb niks hoeven wegpuffen, dus had zon cursus ook echt niet nodig gehad. Kon ze heel geod opvangen zonder te puffen.. Miran je bedoelt Tante Mars. Ik heb niet getrild bij de weeën.. Ik heb liggen slapen...haha. ( niet de hele tijd hoor ) Grappig Kaartje Deb!!! Heee wat balen voor Cindy... Pfff is het nou niet een keer genoeg geweest. Zo we zijn al in de stad geweest en alle kadotjes gekocht. Heb weer veel meer gekocht als ik wilde in eerste instantie haha.. Maar papa verdiend ook wel eens een mooi kado na alles wat hij gedaan heeft de laatste tijd!! Heb nog een supergaaf badeendje gekocht bij de Tuinen voor op Yasemin's kamertje. (ik spaar badeendjes voor haar ) Een witte met roze snaveltje en een diamanten ketting om zijn nek haha. Ze hadden nog vele gavere, die ga ik ook nog wel een keer halen haha. Een roze met bont en een zilvere... die wil ik nog hebben.
@duchess: goed geslaagd zo te lezen Wat heb je voor je mannetje gekocht of wil je dat niet zeggen? (ben niet nieuwschierig wil alleen graag alles weten ) haha. Hoe is het met Yasemin en jou?
Rustig hier inderdaad! Hmm wilde eigenlijk niet zeggen watik gekocht had maar aan de andere kant manlief leest hier nooit dus... en tis toch nog maar 2 dagen voor ik t geef. Hihi. Heb een kadobon van de Sting voor hem gekocht. Die is hier verhuisd en is echt een supergrote winkel (echt ongeloofelijk zo groot!) en door de opening hebben ze nu hele gave aanbiedingen. Hij heeft al een paar keer gezegd dat ie daar graag eens zou willen winkelen dus heb een kadobon van 150,- gekocht voor hem. Hij wil namelijk al het gekregen geld van zn verjaardag (hij viert het zondag) aan mij geven zodat ik weer nieuwe kleding kan kopen, ik zei dat dat niet hoefde maar dat accepteerde die niet en op deze manier kunnen we lekker samen gaan winkelen! Haha. Daarbij heb ik ook nog een nieuwe telefoon voor hem gekocht.. De LG Coockie.. hij was zijn telefoon verloren op de fiets en gebruikt nu een hele oude nokia van mn moeder. En ook nog een voedingssuppelement wat hij graag wilde hebben.. Weer veelste veel centjes uitgegeven dus nu gaat echt de stop erop hahah...
Wat een leuke cadeau's duchess! En wat een schatje is je mannetje dat hij het geld aan jou wil geven. Ik moet ook maar eens gaan bedenken wat ik voor manlief ga kopen voor zijn verjaardag, duurt nog een paar weken maar ik weet nooit wat hij kan gebruiken. Kleren hoef ik niet te kopen, hij heeft voor het meerendeel zijn werkkleding aan en dus nog super veel goede kleding in de kast (kan bijna 3 jaar vooruit ) Dus maar even kijken wat het wordt. Hier nog steeds aan het bijlezen op het augustus forum... nog maar 5 pagina's gelukkig
hey meiden ik heb wel bijgelezen zag mooie kaartjes voorbij komen duch een nieuwe tel voor hubbie sorry maar ik reageer verder echt vanavond voel me eigen helemaal depri en zie het niet echt meer zitten nu.. ik voel mezelf gewoon minder vrouw nu puur omdat het weer niet doet wat het hoort te doen.. nicky bedoelde je dat je me een sms had gestuurd??? ik heb in ieder geval niks ontvangen..
@cindy: begrijpelijk dat je even niet reageert. Ik heb je inderdaad een sms gestuurd ja. vreemd dat je die nog niet binnen hebt. (had het nummer van debby) @duchess: waren inderdaad een hoop pagina's... @hier: ik ga nu echt even aankleden en naar de winkel. Tot straks!
Heeey meiden, ik ben er ook weer . @Duch, dat zijn echt superleuke cadeaus! Daar is hij vast heel blij mee . @Cindy, snap hoe je je voelt meis, dikke knuffel!
haaaai debss ja ik ben er nog 5 minuutjes moet zo weer gaan douchen en dan richting geertgen.. ik wil gewoon weten wat het nou precies is.. snap er niks van.. het kan toch niet zijn dat mijn lichaam niet tegen de 150eh kan??
nee je vergist je niet klopt precies meteen aan de provera.. dus hoop echt dat dat nu niet hoeft hoor
Ik hoop het ook meis en ook direct vragen als dat wel moet, of je lichaam dan niet hoger kan dan 150?
ja ik ga dat zeker doen... heb op i-net gelezen dat het kan door een te kort aan progesteron!! dus hoop dat hij dat ook zal zeggen.. ik ga nu douchen en laat je zo snel mogelijk wat weten... xxxxlieverdssss