@deb: fijn dat schoonouders toch nog afgebeld zijn. en mooi kaartje! @antares: mooi kaartje meid! @nicky: schiet eens even op met die kaartjes haha........zal allemaal echt wel op tijd klaar zijn denk ik zo. @anja: jeeeeeeej ontslag genomen. en nu straks als je niet meer hoeft te werken lekker tot rust komen. @all; pppfff net de belastingtoestanden binnen gehad. ik mag 738 euro gaan betalen.......hhhhmmmzzzz. maarja hoort erbij als je freelancer bent dus was er al op voorbereid. hubbie is zo thuis dus ga me even met het eten bemoeien en dan ben ik er straks weer.
@deb: nee niet misselijk meer geweest. vandaag nog wel wat klodders slijm gehad. maar wordt steeds minder. vandaag zou volgens de gyn mijn eisprong zijn maar merk er niks van. de laatste twee keren voelde ik het supergoed en liep ik bijna een beetje krom van de "spierpijn" in mijn lies. Nu voel ik niks. kan ook zijn dat ie vannacht al is gesprongen in mijn slaap.
Ik heb mijn eisprong ook niet gevoeld, dus kan heel goed kloppen. Nu dus ook in de wachtweken, spannend hoor!
K heb tot 6 cm tussen doorgeslapen, toen ik hoorde dat al zover gevorderd was. Werd ik helemaal hyper hahaha EINDELIJK!! Ik trilde na de geboorte zowat van het bed af maar dat schijnt iedereen t ehebben of bijna iedereen. Je doet het toch op je eigen manier, iedereen is anders. Hier vandaag wezen shoppen had een aantal cheqcues(ofzo) gekregen, deze kon ik inruilen bij een beebiewinkeltje hier. Dus Faith heb weer genoeg erbij hoef tot de winter geen kleertjes meer tehalen. Behalve die onwijs te gekke Dolce En Gabbana schoentjes/slofjes haha. Ik zal ff wat foto's maken van ons geboortekaartje maar nu ga ik ff lekker poetsen in huis .... Cin; Alweer?? Shit man heel veel sterkte.. Dikke Knuf
@minnie: komt helemaal goed met de kaartjes. Tante Marij moet volgende week geopereerd worden en heeft dan hele dagen de tijd. Ik denk dat ik volgende week woensdag overdag naar haar toe ga zodat we lekker vooruit kunnen. @cindy: knuffel meis.
Ik kon echt NIET slapen tussen de weeen door!!! Leuk hoor tante, lekker geshopt dus. Jaaaaa ben benieuwd naar jullie geboortekaartje! En Dolce en Gabbana slofjes, die ken ik niet?
ja schoentjes slofjes, van die schoentjes met slappe sool zeg maar. In groningen zit in een zij straatje een winkeltje met allemaal super kleine schoentjes/slofjes van de bekende merken. 45 euro maar goed. Vind ze zo kei gaaf!!
Ik denk dat ik wel weet wat voor slofjes je bedoelt . Je hebt ze ook merkloos, ehm...kijken of ik de website nog kan vinden. Daar hebben wij destijds voor Ryan gekocht, echt gaaf!
@tante: dat zou ik er niet voor over hebben zoveel geld aangezien ze die schoentjes/slofjes toch maar een paar weken aan kunnen. @debby: wat een leuke site! Heb hem bij mijn favorieten gezet
Wij hebben voor Ryan destijds die rode met witte strepen gekocht en een chocoladebruine met blauwe strepen. Het stond zooo stoer, net of hij echte schoenen aan had! En het is nog lekker warm aan de voetjes ook . En dit is ook een zeer goede kwaliteit!
Ik ben vandaag zo goed bezig . Heb de tekst voor het geboortekaartje zo goed als klaar, heb een luiertas uitgezocht en een geboortekaartje . Voor een meisje: