Zo, even een uurtje geslapen, nog steeds niets gehoord van het zkh :-S. @Nicky, leuk om te lezen dat de yogha geslaagd was! @Ella, opruimse! Heeey ik zie Miranda ook online . @DUch, hoe was het bij het cb?
heb je wel een beetje lekker kunnen slapen deb??? erg is dat he om zo lang te wachten en en en miran?????
sorry het werd iets later....mijn fiets moest ook ff gemaakt worden en ze hadden niet meteen tijd....ben net 10 minuten thuis...en heb mijn man aan de telefoon gehad...... die ging bijna huilen volgens mij...want ik heb eeen testje gedaan meiden.............................
oh ik zit hier gewoon te janken hahaha ben zo blij voor je miran wiehooo!!!!!! and the babyboom starts today!!!!!!!!!
Ik heb net het zkh zelf maar even gebeld. Kreeg weer dezelfde assistente aan de lijn. Dus ik vertelde dat ik teruggebeld zou worden, maar nog niets had gehoord. Moest ze het eerst weer opzoeken en daarna vroeg ze hoe het vandaag was gegaan? Alsof er vandaag ineens een wonder is gebeurd?! Ik moest weer mijn nummers geven en dan zouden ze terugbellen....snap er even niets van.....
zit echt te shaken........kon bijna marco zijn naam niet vinden in de telefoonboek hahaha.... Kan het niet geloven...echt niet....dat kan gewoon niet...alles wees op ongi...heb dat mezelf zo voorgehouden. maar had vanmorgen zo een duidelijke droom ook...ik had getest..een nieuw soort test zonder streepjes...maar een kruisje waar alleen de uiterste randjes blauw kleurden als je zwanger was....en dat kruis was zooo blauw in mijn droom....bijna zwart.........pfffft.....deze is ook bijna even donker als de controle streep! Hij stond er trouwens binnen 30 seconden...de urine was er nog doorheen aan het trekken naar de controle streep en toen werd ie al duidelijk....ik wist ff niet waar ik moest kijken....hahahaha...
deb ja dat is idd raar dus nu moet je weer gaan wachten hopelijk komen ze dan met een goede oplossing meiss!!! miran echt we zeiden het allemaal al he
@miranda: ik heb toen ook zo'n test gedaan. Die van mij was ook ongeveer net zo duidelijk. volgens mij staat ie nog in mijn album.
OOOOOOOOOOOOOOOH miranda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! van harte gefeliciteerd meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben zo blij voor jullie!!!!!!!!!!!!!!!! en weer helemaal hyper haha hele dikke knuffel van mij! en super gefeliciteerd! xx
HUH??? wat een vreemde reactie?????????????????? jakkes deb zit je ook niet mee he! en dan gaan ze ook vragen hoe het vandaag is gegaan!?? ik heb dan altijd de neiging om heel sarcastisch te gaan reageren... wat een doos he. niet normaal. GRRRRRRRRRRRRRRRRRR en dan nog een keer je nummers geven!??? nou lekker is dat! weet je nu wel zeker dat ze je niet vergeten!?
ben trouwens niet aan opruimen toegekomen. heb een heel stuk over dat vliegtuig ongeluk gezien.... verschrikkelijk!