We zouden eerst een kaartje uit de zelfde collectie doen, met roze paars oranje en lime groen. Maar vonden we toch wat te druk, toen zagen we deze en waren meteen verkocht. Lekker simpel
Achteraf, was het best wel dom. De enveloppen zitten niet bij de kaartjes in bij dit kaartje. Dus die moet je ook betalen.. Die waren gewoon duurder dan het kaartje Shit he..
er zijn ergere dingen haha, hadden nu een mooie envelop wit met aan de binnenkant nog een ingeplakt stukje in de kleur van de tekst. Waren echt van goede kwaliteit.
@cindy: mooi shit zeg meis. Knuffel voor jou @tante: wat een mooi kaartje! en wat een leuke foto van Faith en opa Balen dat de enveloppen niet bij het kaartje waren inbegrepen. @debby: wat een mooi pakje van Ryan! Is dat Ryan trouwens? Ik ga er vanuit van wel wat een mooi mannetje @hier: ik ga koken. Kom vanavond niet meer online denk ik. Ga kaartjes maken Iedereen een hele fijne avond! Liefs en knuffel voor iedereen! Nicky
Succes met de kaartjes en lekker eten. Hier nog steed niet gepoetst ahhaha.. Ben lekker langzaam vandaag, heb geslapen tot half 11 Faith kreeg de fles van papa nadat ze op bed een halfuur getieterd heeft. We zijn in overleg met het CB overgegaan op Combi voeding. Ik had namelijk het geluk dat d apotheek me een kapotte kolf verhuurde. En dus indd de melkproductie daardoor niet is wat het moet zijn. Vrijdag heb ik een nieuwe gekocht en die was 1000x maal beter. Houd niet weg, dat Faith gewoon niet genoeg melk meer bij me kreeg. En ik kolfde maar 10cc perkeer uit 2 borsten niet echt hoopgevend! Janken Janken en nog eens Janken. Nu zit op 50cc per 2 boobs, nog niet veel dus doen we het nu zo dat ze voor elke voeding toch een flesje BV krijgt en daarna nog een Fles Nutrilon Hypoallergeen.. Ik vind het op het moment het belangrijkst dat ze in ieder geval mamamelk krijgt dan dat ik dr aanleg. Niet dat t pijn doet ofzo, maar ze krijgt gewoon niet genoeg.. Na 2 uren is ze nog niet tevreden. Maar we hebben de kolf gister terug gebracht verhaal uit gelegd en kregen de borg terug en de huur a 50 euro hoefden we niet te voldoen. Nee zou lekker wezen, mijn droom is opzij en jullie er rijk van worden zeker Aha dacht het niet.. Ze was gister 3090 gram .. En vond de arts niet zo leuk, eerst plaste ze over haar heen *HAHAHA* en toen ze in dr oogjes ging kijken met een apparaatje pakte ze in 1 graai en het apparaat en de bril van die vrouw MWUAAHHAHAA..
@Duchess; Zo dat zijn mooie cadeaus zeg, daar zal je mannetje vast heel erg blij mee zijn!! @Minnie; Oei dat is een aardig bedrag... Balen zeg maar 'gelukkig' had je er al op gerekend dus dan valt het niet helemaal koud op je dak. Oh toen ik een eisprong had in de eerste ronde Puregon heb ik er ook helemaal niets van gevoeld hoor! Dus hoeft niets te zeggen. @Tante; Toe maar, D&G slofjes! Lekker geshopt dus! Mooi geboortekaartje van Faith trouwens. @Debby; Wauw dat zijn echt supermooie luiertassen! Chic hoor! @Cindy; Wat een shitzooi zeg, het zit jullie ook niet mee. *knuffel* @Nicky; Succes met de kaartjes!! @Hier; Nou vandaag de gyn gebeld en ik moet gewoon terugbellen op de eerste ongidag. Ze proppen me wel ergens tussen zei ze, is altijd gelukt dus moet nu ook kunnen. Nou die ongi nog... De opruimwoede die ik altijd voor een ongi heb is er al, dus het bloed zal ongetwijfeld snel volgen.
Maar wel fijn dat je hebt gebeld voor jezelf Anja. Nu wachten op de rode duivels en dan kan jij ook weer verder! Ciiiinnndddyyyyyy, meis, gaat het allemaal???
hey meiden thx deb lieverd voor het plaatsen!! het gaat nu wel hoor!! ben wel een beetje gerust gesteld. nu zit ik weer te malen wat het volgende schema zal zijn? hij zei ik ga je daar nu niet mee lastig vallen want dan ga je je daar weer druk om maken??? haha had ie beter niet kunnen zeggen.. @minnie wat een bedrag zeg is wel balen he`.. ik denk ook dat je vanacht je eisprong hebt gehad maar meiss je hoeft het niet altijd te voelen.. dikke knuffel voor jou en huppa aan de klus jij!! @debs wat een mooie luiertas die roze oh ikke wil hebben hahahha en ik zou voor een jongen net als duch voor optie 1 kiezen.. ben niet zo`n streepjes fan hier... @tante simpel maar een kei leuk kaartje meiss!! en wat een doetje bij opa op de buik @ella hoe is het met jou meiss voel je al iets???? heb je nog niet stiekem getest?? @anja ik hoop echt dat je ongi heel erg snel door gaat zetten.. jij verdient het nu ook echt super om door te gaan meiss @deb wat een leuk kaartje van ryan en wat een klein popje haha die kleertjes zijn idd erg leuk @nicky heel erg veel succes en plezier.. met het afmaken van je geboortekaartjes ben echt benieuwd naar het eindresultaat.. @hier nou we kwamen binnen,en de gyn zei maar meiss het zit je ook niet echt mee he?? ik zat bijna te huilen hij zegt kop op,komt allemaal goed,ik zei jaja hoe vaak heb ik dat al gehoord.. hij zei leg het maar eens uit hoe of wat er nu precies is,voordat ik een inwendige echo moet maken.. want dat doe ik nu liever niet.. want dan kan het erger worden.. dus ik legde hem uit dat er 4 eitjes zaten en een bms van 8.2a3 en dat wissman zei dat het er rustig en goed uit zag.. maar dat toen ik s`avonds naar de wc ging ik weer bloedverlies had.. hij was heel erg lang aan het nadenken en mijn dossier aan het doornemen en zei .. uhmm ik ga het nu niet nog een keer afbreken we gaan gewoon door!! het bloedverlies is er doordat je cyclus zo lang duurt. en je lichaam is echt aan het protesteren,ik ga overleggen met me collega`s en we gaan het indien niet raak deze keer helemaaaal anders aanpakken met een ander schema.. dus wij gingen doorvragen daarover hij zei nee ik ga het er nu nog niet over hebben want dan hou je je daar weer mee bezig de hele tijd.. we kijken nu eerst hoe dit gaat verlopen want het duurt nu veel en veel te lang... ik ben nu zo bang dat het toch ivf gaat worden hoor!! wat moet er anders zijn?? wat is een ander schema?? nu heb ik het buvat schema en je hebt ook het jayl schema maar wat dat is weet ik nog niet?? ga ik zo even lezen op de site van geertgen...
Oh meis wat een onzekerheid weer! Maar misschien groeien je eitjes gewoon goed door en heb je vrijdag een echo en hoor je dat je weer een IUI krijgt meis, laten we het hopen! Kan me voorstellen dat je juist nu wel gaat nadenken over wat het andere schema kan zijn....
ja precies ik weet ook niet wat het anders zou moeten zijn??? ik hoop het ook hoor!! en hoop ook gewoon dat het goed uitloopt het einde van deze cyclus. ik zit nu al op cd 31
Misschien inderdaad dan IVF, maar goed...dan heb je ook eitjes nodig . Moeilijk hoor, maar als je inderdaad nu al op CD31 zit, dan wachten ze vast niet nog heel veel langer .
ja hij zei we gaan nu gewoon een keertje door!! hij had in het dossier geschreven dat we nu gewoon weer bij cd 3 moeten beginnen met tellen,dus zogenaamd dit als de derde menstr dag beschouwen.. ik zei het van die 4 eitjes hij zei ja maar maak je niet druk om die eitjes want die stoppen nu niet met groeien.. dus nee deze ronde word zoiezo niet afgebroken