hhhm doet het allemaal niet dus ik ga m maar afsluiten en dan zal het morgen met opstarten weg zijn. zo gaat het steeds namelijk haha. nou meiden morgen ben ik lekker een dagje vrij dus kom ik lekker veel klessebessen. als er mensen meer zijn dan he haha. heb niet echt vruchtbaar slijm meer maar we gaan toch zo even klusserdeklus......haha. fijne avond allemaal!!! tot morgen.....en allemaal een dikke knuffel!
Haha dat is een goede vraag . Misschien even zoeken op internet, daar moet het vast wel te vinden zijn! @Minnie, klusse .
nope helpt ook niet......(minnie loopt naar het raam en gooit het stomme toetsenbord bij de buren in de vuurkorf).... zo ben nu echt weg....tot morgen lieve meiden!
dat is het hem nou net...er zijn geen wettelijke eisen aan een wieg hahaha. Zorg ervoor dat de bekleding niet te los zit...dat ze vrij kunnen ademen en dat als de baby gaat rollen hij over gaat naar een bedje....tsjah logisch... De wieg moet als het een schommelwieg is goed vast kunnen worden gezet en bij een wieg met wielen met rem graag.....tsjah logisch weer.
dat is niet downloaden maar uploaden...en het ligt eraan wat voor abbo je hebt...maar vaak gaat dat idd 200 keer langzamer als iets van internet afhalen......
als het een groot filmpje is zal het ook zo lang duren hahaha...succes ermee...... heb een bod op die wieg gedaan hahaha, veeel te vroeg maar vind hem leuk..... Had wel een andere ook, maar die was binnen 10 minuten al gereserveerd hahahaha met een bod van 100 euro......
ja hij is best wel leuk) wij wilden het eerst ook echt maar we zijn nu toch echt ook van gedachten verandert minnie klusserde klus plezier meiss deb kan best lang duren ja dat uploaden meiden ik ga even gtst kijken ja deb dikke knuffel meiss je bent echt een leiverd
Dikke knuffel voor jou Cin, vind het zooo kloten voor je! Ik ga ook even tv kijken en de video rustig laten uploaden .
zucht....manlief is met meisje aan het spelen en dat klinkt zo leuk....maar ik weet dat als ik naar boven ga dat het over is..... als ze mij ziet wil ze niet meer met papa spelen....ze hangt op het moment heel erg aan me. Zou ze het voelen?? Als ik moe ben, en ff wil hangen begrijpt ze dat ook lijkt het...dan komt ze bij me hangen en gaat kroelen en lekker ff tv kijken bij me....zo lief! Ben nu ook wel moe, jeeesss...wist niet dat ik bij Alyssa ook zo moe was...maaaarrr...toen ging ik overdag wel eens een tukkie doen en dat kan nu niet...misschien daarom...
haha miran ik ben er wel van overtuigd hoor dat kleintjes het kunnen voelen... haha och ja je wee het eigenlijk noooit he..
Cindy wat moet jij nu in de onzekerheid zitten zeg... *knuffel* Ik ben heel benieuwd wat er besloten gaat worden als deze IUI hem niet gaat worden. Denk toch aan IVF idd, dat is toch de stap die ze na IUI nemen? Hier in het ZH in ieder geval wel... @Minnie; Ctrl+Shift zet de boel weer zoals het moet. Oh wacht zie dat Debby dat ook al zei. Enne, veel klusplezier. @Miran; Mooi wiegje is dat! Vind dat altijd wel mooi maar ze groeien er zo snel uit he. Zou zelf voor een ledikant gaan maar das mijn mening. @Cindy; Fijne avond meis! Ik hoop echt dat deze IUI 'm gaat worden en dat IVF niet nodig zal zijn. @Debby; Wil je de link van Ryan zijn site voor me neerzetten? Heb hem niet meer tussen de favorieten omdat ik nu mijn laptop heb. Op de andere computer zijn alle favo's weg.